CYBERWOLF: Taky jsem se potykala s timhle problemem :) Na zkusebni databazi jsem si vytvorila okolo 100 000 objektu, ktere delaji ruzne ukoly. Napr. starnou, pracuji, ji atd atd. a postupne jsem to zoptimalizovala tzn. inserty misto updatu, cachovani vseho mozneho atd. No a nakonec to bude tak, ze ta urcita akce se vykona v prubehu celeho tahu. Nebudu vedet kdy presne, ale nekdy se vykona. V podstate hrac bude mit moznost treba do pulky tahu jeste zmenit co se ma stat, jen protoze objekt se jeste neoznacil jako zpracovany.
Takze proc by se treba tovarna nemohla dostavet uprostred tahu.
S cronem urcite pocitej. Ja si to napsala tak, abych neblokovala transakce, takze se to pousti porad za sebou a vybira si prednostne typy akci, ktere se maji provest. Udela vzdy par veci a jde na dalsi cyklus (nekonecny cyklus, cron je tam jen pro jistotu).