Tak ja jsem se rozhodl pro variantu B, ale potykam se s problemem, ze pokud bych vyhodnocoval vsechny ukoly po kazdem tahu, tj. kazdych tech 10 minut, tak to asi poslu pekne k sipku, protoze kdyz uz jich je 450, tak mi to bezi nejakych 11 sekund. No a vzhledem k tomu, ze v ostrem provozu by tech ukolu bylo radove vic, tak to takhle proste nepujde.
Z hlediska rozlozeni zateze (a minimalizace rezie s inicializaci) by bylo asi nejvhodnejsi, kdyby se akce vyhodnotili ve chvili, kdy se hrac pripoji, nebo provede jakoukoliv akci v dobe, kdy se ma provest dalsi tah, nebo tahy. Tim padem by se ukoly provedli najednou, ale az v momente, kdy hrac neco udela, takze by se to mohlo docela hezky rozlozit, ale na druhou stranu taky docela hezky zahltit, kdyby se 50 hracu najednou rozhodlo, ze se zase po tydnu podiva, jak jsou na tom.
Pak jsou tu jeste dalsi problemy, jako ze kdyz nekomu treba poslu zasoby, tak by mu neprisli, dokud bych se nepripojil, kdyz by mi nekdo zboril tovarnu minutu pred tim, nez bych se pripojil, tak od meho posledniho prihlaseni nevyrobi se nic atd.
Nejlepsi, co me zatim napadlo, je jakesi sdilene spousteni ukolu: Pokud se jedna o neco, co ovlivni jineho hrace, tak to spusti i ten jiny hrac. Takze, pokud nekomu poslu zasoby, tak se tahy provedou spolecne s tahy ciloveho hrace, kdyz mi nekdo napadne zakladnu, tak se nejprve provedou vsechny me doposud nevyuzite tahy a pak teprve zacne bitva atd.
To je ale desive komplikovane a nejsem si uplne jisty, jestli to resi problem uplne idealne. Taky bych se v tom nerad utopil.
Jak jinak by se jeste dala rozlozit zatez?