Ja nemam obavu z toho, ze by to pomalu cetlo, spis zapisovani me trochu desi. Kdyby kazdy hrac ridil rekneme 5 akci (coz si myslim, ze neni tak moc) tak pri 100 hracich (coz je malo) to je zapis 500 zaznamu kazdych 10 - 30 minut (podle toho, jak casto se budou provadet tahy). Neni to sice tak hrozne cislo, ale rekl bych, ze by to mohlo provadeni tahu neprijemne natahnou.
Rozhodne by to bylo nejpresnejsi a rekneme nejrealistictejsi, i co se tyka informaci, ktere hraci zustanou po opusteni spolku, ale kladu si otazku, jestli je to z herniho hlediska o tolik vyhodnejsi, aby to prevazilo prakticky bezudrzbovy a univerzalni "znalostni system", kdy u kazdeho hrace pouze vedu jeho znalost v dane oblasti (treba daneho spolku) a pokud v danem spolku neni, nebo nema k dispozici dostatek zpravodajskych informaci, tak tato znalost casem klesa. Tady vidim jedinou zasadni nevyhodu a to tu, ze neustale vidim aktualni informace, coz v pripade opusteni spolku pusobi divne (ale na druhou stranu, postava na rozdil od hrace v tom svete travi 24 hodin denne, tak muze mit nejakou predstavu o tom, co se chysta a jakym smerem se ubira vyvoj atd.).
Je pravda, ze si zatim moc nedokazu predstavit, co by bylo pro hrace (na obou stranach barikady) lepsi. Ten muj system se mi libi vic, ale to je zpusobeno castecne kombinaci zvedavosti a lenosti (a jesitnosti) :)