• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      CYBERWOLF: No ja si myslim, ze je to blbost :) Uz na ZX bylo neco takoveho - set na stavbu her. Tusim z toho vznikla hra Eclipse. Cas od casu se nejaky takovy program na vyrobu her objevi, ale nikdy z takovych projektu nebylo nic extra. Ze vseobecneho modelu bude jen nejaky sedy prumer.
      Osobne bych do sve hry nepustila zadneho hrace, protoze pak by vsechny moje optimalizace na ns prisly do haje :) Jeden znamy kdysi prisel ke zdrojakum webgame, zhrozil se a pomohl jim to vylepsit. Pry to ale bylo silene.
      No bala bych se a hodne :)
      Brala bych to v necem jako treba neverwinter nights. Tvoreni questu, mapicek, predmetu. To jo. Ale nic v jadru.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      WEWERKA: Jasne, stejne jako od kterekoliv jine spolecnosti, ale to je neco jineho. Ja mam na mysli model, kdy si tu hru nejakym zpusobem upravuji, predelavaji a rozsiruji sami hraci.
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      CYBERWOLF: Podivej se na hry od gameforge. Jiny skin, trosku odlisna logika a je to :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Napadla me takova dabelska myslenka - co takhle vymyslet zpusob, jak udelat webovou hru rozsiritelnou, upravitelnou a kompltente predelatelnou? Treba pomoci API jako Google Maps, nebo pres nejaky ramec jako aplikace do facebooku (tedy ne ze by se hra nacpala na facebook, ale hra by mela ramec, do ktereho by se dala pridat rozsirujici aplikace).

      Koneckoncu, rada "normalnich" her s primerenou hracskou zakladnou se drzi pri zivote z nemale casi diky uzivatelskemu obsahu (mapy, mody, skiny...). Treba WarCraft III na tom rekl bych skoro i stoji. Zkratka je to docela bezna vec, ale na poli webovych her je to nevidane.
      LOJZEE
      LOJZEE --- ---
      dik.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Spravne bys tu byl, kdybys takovou hru chtel delat, ale kdyz uz jsi tu...

      Na hrani v praci jsou nejlepsi takove hry, kde staci parkrat kliknout a neni treba moc premyslet. Takze ja bych doporucil neco z produkce http://www.redmoonstudios.de/ nebo http://www.zynga.com/

      Jelikoz si je vetsina her od techto spolecnosti vzajeme dost podobna, tak v zasade staci zvolit si zanr:) S cestinou je to horsi, protoze sice tam nejaka byva, ale tak nejak sporadicka (prekladacova). Ale jelikoz neni potreba toho moc cist, tak to ani nevadi.

      Pro narocnejsi (ale zajimavejsi) hry bych doporucil se podivat v tomhle klubu [ Online hry - TinyWarz, Estiah ]
      LOJZEE
      LOJZEE --- ---
      dobry den, dostanu zde tip na nejakou podarenou webhru, kterou bych si mohl kratit cas v praci? nejlepe v cestine. zkousel jsem zatim jen travian. jestli jsem tu spatne, tak me smazte.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Nasel jsem jednu evidentne mrtvou hru - Zivot, vesmir a vubec:
      http://www.zvav.cz/

      presto ze neni hra samotna nikterak uchvatna, je minimalne zajimave si procist nejake napady, ktere tvurci planovali implementovat:
      http://wiki.zvav.cz/zvav_koncepty:index
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      jeden znamy me zavlekl do takove hry, sice neni nijak uchvatna, je ve stadiu rozpracovanosti a nejspis se z nej nikdy nevyhrabe, ale prijde mi precijen zajimava. V podstate jde o variaci na stolni hru RISK. Hraje se pomoci flashe na tahy a v momente, kdy vsichni odtahnou, odeslou se maily s upozornenim, ze zacalo dalsi kolo.

      http://thunman.net/cygames/

      Pokud si budete chtit zahrat, vite pod jakym nickem me najit ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Tak jsem si udělal takový seznam toho, co mám a nemám hotové z toho, co jsem chtěl do první hratelné verze (která byla, jak si možná vzpomenete, plánovaná na 9.9.09). Jak už to tak ale bývá, během vývoje jsem se na pár věcech trochu zasekl, sem tam jsem dostal nápad jak to nebo ono udělat jinak a lépe (v některých případech to přišlo i několikrát), no a výsledek je takový, že stav bych ohodnotil tak <50%.

      Pro zajímavost přikládám seznam s aktuálním stavem. "+" znamená hotovo, "-" znamená že to není vůbec, nebo to jednoduše není použitelné, "*" znamená, že to nějak funguje, ale mělo by to fungovat jinak, nebo je to skoro hotové a podob.

      alfaverze:
      + systém konfigurace a bonusů hráčů
      + systém map
      + získávání základních surovin
      + náklad
      + konzumace
      + zvyšování úrovně jednotek
      + systém provádění úkolů
      + získávání zkušeností
      * vyzbrojování oddílů
      * hráčské profily
      * hráčské postavy
      * registrace
      * pohyb
      * komunikace
      * spolky
      * přístup k informacím
      * nedostatek zásob
      * základní špionáž
      * data surovin
      * základní vzhled
      * průzkum oblasti
      * vytváření jednotek
      * správa skupin
      * správa oddílů
      * vývoj jednotek
      * vliv specializace na provádění úkolů (akcí)
      - akce hráčských postav
      - práva a role uvnitř spolku
      - města
      - obchod
      - příslušnost
      - data zbraní
      - data jednotek
      - data mapy
      - ilustrace
      - útok
      - obrana
      - vybavování oddílů
      - zvláštní objekty (na mapě)
      - vytváření objektů (na mapě)
      - systém boje
      - strategie skupin
      - statistiky
      TOMG
      TOMG --- ---
      No ja databáze mám na serveru od známého a ten dělá zálohy db a kódu každý den.
      Jak mi teď klekla flashka, tak sem přijel jen o něco málo.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      jo, asi si taky budu muset neco takovyho poridit. Jsem si rikal, ze to za to nestoji, kdyz do databaze saham tak jednou mesicne a stejne to po kazde dokoncene veci zazalohuju. No a ono si to zdechne par hodin pred tim, nez je to hotove, mrcha:)
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      a) vymenit db :)
      b) mam skript na zalohovani kazdou noc, rotuje cely tyden
      c) kdyz je neco spatne, dostanu to rano hlaskou do emailu

      A to nemam super dulezita data, jen soukroma vyvojova.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Tak se mi postestilo prijit o databazi. Ackoliv jsem si ji zalohoval 12.9., tak jsem stejne prisel o 9 tabulek a zmeny na dalsich asi 5. Posledni dva tydny jsem se totiz hrabal hlavne s databazi a vetsinu zmen jsem delal behem tohoto prodlouzeneho vikendu. Nasledujicich nekolik tydnu tedy stravim tim, ze se pokusim rekonstruovat tabulky. Jenze kdyz MySQL spadne pokazde, kdyz se pokusi udelat cokoliv s databazi (vsetne dumpu), tak co se da delat?

      V praci se mi neco takoveho nestane. Ne ze bych po tom touzil... Proste takovahle radost dokaze zkazit den...
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      Z pohledu hráče World of Warcraft mohu říct, že někteří lidé udělají prakticky cokoliv, aby měli víc achievementů než ostatní, aby byli v něčem první nebo aby měli co nejvíc odměn (které ani neznamenají výhodu ve hře). Ideální věc pro udržení lidí u hry.
      TOMG
      TOMG --- ---
      Z pohledu vývojáře, který je dost odlišný od typického hráče. To jsou skutečně spíš jen takové kravinky/hovadinky. Z pohledu hráče, jsou právě tyhle prkotinky, často motivace, která nutí hráče u toho častěji a déle sedět. Pže pokud se mu to pak zobrazí ve veřejném profilu, tak má o to větší důvod se snažit, aby se tím mohl chlubit, že je eliťák. Stejně tak různé dostupné statistiky podle kde čeho a následně toho definované ranky.
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      CYBERWOLF: Vyhada je jiste taky to, ze na to nepotrebujes prilis uprav ve hre, vsechno delas defakto statistikama nad databazi.
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      CYBERWOLF: Achievementy jsou jako bobriky, osobne si myslim, ze je to urcite prinos pro hrace.
      Dokazu si je predstavit i ve webovce, urcitym prikladem muzou bejt badge ze StackOverflow - http://stackoverflow.com/badges

      Par navrhu, ktery bych si asi dokazal predstavit v nejaky webovce.

      - Ucast v beta verzi.
      - Vytezeno prvnich 1 000 000 kusu nejaky suroviny
      - Navsteva hry kazdy den poslednich 30 dni
      - Zabito 1 000 000 vojaku nepritele
      atd...

      Asi by toho slo vymyslet spousta.
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      CYBERWOLF: achievmenty su v poslednom case vsade a imho to su take male kravinky; nechapem, co na nich vsetci vidia. Niekedy vsak mozu motivovat k splneniu nejakej ulohy.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Jak to tak posledni dobou vypada, zacinaji se do webovych her dostavat achivementy. Zkratka za dosazeni nejake mety, nebo delanim nejake nesmyslnne cinnosti dostanete nejakou formalni odmenu (treba obrazek viditelny v profilu, medaile, moznost dat si nejaky titul a podob). Nekdy z toho kapne i neco uzitecneho (treba v MafiaWars je za kazdy achivement skillpoint).

      Osobne mi to prijde jako uplne zbytecna vec, ale na druhou stranu, je to celkem sranda:) Co si o achivementech myslite vy?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      diky za tip
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam