TENCOKACISTROMY: To uz jsem zkousela. Mam naprogramovano rekneme 10% vsech moznosti, ktere se v tom tahu muzou stat a pri testovacim vzorku 80k subjektu si pockam cca 20 minut. Testovaci stroj je teda jen maly atom, ale i tak je to hodne.
Pak jsem udelala takovy hybrid tzn. neco se spocita prubezne a neco az na prelomu. To bylo rychlejsi, ale stejne zadna slava.
Vsechno jsem zoptimalizovala. Napr. zadne updaty, pouze inserty a stejne je to pomale.
Paralelizace tu asi nepujde. Nechci riskovat a isolaci mam nastavenou na bezpecnou. DB je BTW postgres.
Problemem v te moji hre je, ze kazdy radek v db ma svoje jmeno :) A nejen jmeno, ale i potreby a vlastnosti. On sam jedna. Napr. jde na rande, soulozi, stara se o rodinu, ma touhu byt vojakem, utraci vydelane penize atd atd. To predstavuje hrozne hw naroky.
Nehodlam delat hloupou klikaci hru, jakych jsou uz tucty, takze tohle budu muset nejak vyresit...