• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: hele a to bude naka textovka ta tvoje hra nebo co? za 100 hodin mozna napises nakej obecnej parser cehokoliv, ale ke hre to, pri vsi ucte, bude mit hodne daleko... ;) za100h napises tak nakou litaci arkadicku nebo nakej hlavolam, ale ne rpg ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      straveny cas: cca 20 hodin
      status:
      - parser na zpracovani uzivatelskeho vstupu je porad stejne rozpracovany
      - mam tak 1/3 tvorby postav - oproti puvodnimu planu jsem to pojal tak, ze postavy je mozne vytvaret pro ruzne systemy, definovane pomoci xml (dokazu si predstavit alespon zakladni implementaci GURPSu, d20, SPECIALu a podobnych systemu).
      V tuto chvili je mozne takto definovat jake vlastnosti (konkretni hodnoty, ktere se zvysuji/snizuji jen docasne bonusy/postihy) a hodnoty (ciselne hodnoty ziskane vypoctem z vlastnosti a ktere se mohou vycerpavat - treba zivoty) ma, jakym zpusobem se ziskavaji urovne, kolik bodu za uroven postava dostane a kolik bodu stoji zvyseni te ktere vlastnosti nebo hodnoty. Dale je mozne definovat inventar.

      Opet jsem se do toho pustil s megalomanii sobe vlastni, ale verim, ze to za to stalo. Porad si myslim, ze se se zakladem do 100 hodin vejdu :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ja bych se toho nebal:) Uz mam celkem jasnou predstavu o API (no, spis sade znacek) a rozpsany parser. Zatim to jde dobre...
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      CYBERWOLF: Haha :) U nas v praci je oblibena hlaska "neumime, 100 hodin" (vetsina projektu je 20-60h a accounti velke rozpocty spatne nesou) :) Tohle bych spis dala do kategorie "400h, zazraky" :)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Palce drzim, ale klidne bych si vsadil, ze se bud do tech 100 hodin nevejdes a nebo to nebude "vymazleny" jak by si to zaslouzilo. Uz jen vytvorit zadani pro grafiku, zkontrolovat ji, okomentovat zadani, zkontrolovat znovu vysledek a zapracovat ti imho bude trvat X clovekodnu. Pricemz X > 1.
      YAWGMOTH
      YAWGMOTH --- ---
      CYBERWOLF: držíme, ale podle mě na to aby to bylo použitelné je těch 100 hodin hodně podhodnocené :-)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Ale kdyz uz mluvime o nutnosti vynalozenych prostredku, mam ted v planu zkusit udelat hru (jak jsem nedavno mluvil o tech dungeonech) vcetne rozhrani umoznujici lidem vytvaret vlastni pribehy (questy, mody - jakkoliv to chcete nazvat) a to tak, abych se na systemu (tj. ne obsahu) vesel do 100 hodin svoji prace. I kdybych si na to smluvil grafika, jsem presvedny, ze me naklady na danou vec nepresahnou jeden mesicni plat.

      Tak mi drzte palce, at se experiment podari :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Pokud clovek chce dosahnout toho, aby mu hra vydelavala v dohlednem casovem horizontu, tak to urcite penize chce investovat (kdyz nic jineho tak do lidi) a asi ne uplne malo, ale trvam na tom, ze placat do vetru nejaka cisla je nesmysl.

      To je jako kdyz mi nekdo rekne, ze udelat web je dneska zalezitost na 10 000. Co to znamena? Homepage, about us, kontakt? Korporatni stranky s eshopem? Portal?
      YAWGMOTH
      YAWGMOTH --- ---
      lidi maji rádi konkrétní čísla a 2 miliony mi přijde jako rozumné, když už chce nějaké číslo říct :-)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: A taky dostanes auto v ruzny kvalite a ruznyho typu.
      Cili ano - formulace byla zvolena nestastne. Ale penize jsou potreba. A ne zrovna malo, pokud chces obstat v dnesni konkurenci, ktera neni zrovna slaba.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TENCOKACISTROMY: no, me prijde predevsim zcestne placat takhle v obecne rovine konkretni cisla:) (a taky v jedne vete mluvit o dobrem investorovi a o hotovosti) To je jako rict, ze kdyz si chces koupit auto, potrebujes 200 000. Urcite za to auto koupis, ale stejne dobre ho muzes poridit desetrat levneji i desetkrat draz.
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      Jinak jsem se regnul na pana hradu a musim teda rict, ze jsem to cekal mnohem lepsi :/. Uvidime, jaky to bude az se tam pujde delat neco zabavnyho ... zatim jsem prisel o vsechny jednotky pri uvodnim ukolu "zachranit frantu obklicenyho skretama".
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      TOMAS3333: Tak pokud chces ten projekt delat naplno a ne po vecerech, tak necim ty lidi co na tom pracujou (minimalne programator, grafik, game designer) musis platit. Pak je taky poterba mit nejakej HW na kterym to budes vyvijet, protoze pustit ven webovku, kde jsi nezkousel zadny zatizeni, to neni dobrej napad.

      A 2 miliony neni tak moc penez, jak se na prvni pohled zda.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Koukam zrovna na pana hradu a co nevidim v novinkach:

      "Zatím ještě není hotové zapamatování přihlašovacího jména a hesla.
      Proto zde máte možnost si do "linků" (záložek) prohlížeče přidat automatické přihlášení.

      Adresa je:

      http://www.panhradu.cz/login.aspx?name=JMENO&password=HESLO

      (jmeno a heslo si vyplňte samozřejmě své)"

      To je tak hrozne HROZNE moc spatnej napad...
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      CYBERWOLF: nj, ten zvuk a 2 miliony zarazili aj mna :)
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      TOMAS3333: prave bol spusteny pan hradu, ktoreho v tom clanku spominaju.

      http://panhradu.cz
      http://www.herniweb.cz/news/1204-nova-ceska-quot-webovka-quot
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMAS3333: Pekny clanek. Porazit Nemce - nova motivace, pro dalsi vyvoj :)

      Akorat mi prijde, ze pan Pletka to trochu plete. Naklady na technologie a dnesni standardy na zvuk (?!) mi pripadaji trochu mimo misu a veta "Chce to mít dobrého investora a tým „profíků“ - a alespoň 2 miliony korun" mi pripada jako kandidat na blabol mesice.

      Jedine, s cim mu musim dat za pravdu, je ze soudobe naroky na grafiku jsou docela vysoke uz i u webovych her, ale nemyslim si, ze by to byla nejaka neprekonatelna prekazka.
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      Poslední přání českých online her – před definitivní popravou? - LUPA
      http://www.lupa.cz/clanky/posledni-prani-ceskych-online-her/
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      TRANCEWARP: Dalsi vec je ta, ze nemusis vymyslet herni mechanismy a systemy (soubojovy, vyvojovy, atd...) na zeleny louce, ale muzes si vybrrat z hotovejch, vyzkousenejch systemu - (A)D&D, Gurps, Shadowrun, atd...

      Rozhodne je ale s RPG hodne prace, minimalne s vytvorenim sveta, postav, itemu, questu, atd...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: Dokazu si predstavit spoustu problemu s RPG, kdyz se dela jako multiplayer (rozdilne levely hracu, potreba vyvazit classy tak, aby byly nejen stejne silne ale i meli stejnou moznost zapojit se do hry...), ale v skoro-singleplayeru si moc problemu predstavit neumim.

      Muzes trochu rozvest, jake problemy mas na mysli?
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF:
      TENCOKACISTROMY:

      to je ale defakto browserovy WoWko nebo podobna 3d MMOG... jen prevedena do 2d, nicmene resis ty samy miliardy problemu...

      ja ted ctu tohle bibli MMOG vyvojaru http://www.amazon.com/Designing-Virtual-Worlds-Richard-Bartle/dp/0131018167
      a RPG gamesy sou fakt peklo... RPG vidim az tak jako level 5, ted sem na level 1, strategie je prochazka ruzovym sadem proti vyvazenymu web RPG...
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam