• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      YAWGMOTH
      YAWGMOTH --- ---
      TENCOKACISTROMY: on Pletka v tomhle směru neni zrovna nejproduktivnější programátor, i na tom darkelfovi kterému se věnuje již nějakých 10 let jsou pořád chyby, případně zbytečné uživatelsky dost nepřívětivé prvky :) Ale zas když už si něco vezme do hlavy tak u toho vydrží, takže třeba to dotáhne do hratelné podoby.

      jinak zvuky jdou kdekoliv rychle vypnout .. mě se docela líbily, ale tak člověk si to jednou pokliká a stačilo no :)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Pana Hradu hraju, pro zajimavost, abych pochytil co nejvic toho jak je udelanej a mam z toho tyto pocity:
      (+) docela pekne tam je vyresena bariera proti "farmeni" ostanimi hraci
      (0) trochu jinej nez tradicni styl strategie, ale urcite by se to dalo najit na jinejch jiz existujicich hrach
      (-) je to nuda
      (-) prestoze to je beta, tak mam pocit ze to je nedodelany az moc a to hlavne z herniho hlediska
      (-) ovladani a GUI (nemyslim obrazky, ale rozlozeni a ergonomie) je na urovni podprumerny webovy aplikace - pro hru nedostacujici
      (-) minimalni/nulova podpora komunity - najit "forum" pod tlacitkem "posta" kde se neda ani vyhledavat (mozna jsem to jen nenasel, ale v tom pripade je to spatne tak jako tak)



      Jestli za to nekdo dal dva miliony, tak na nej chci kontakt :P
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      hru neznám. vycházel jsem ze střípků...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: Ja bych ani nerekl, ze ta hra je jednoducha, naopak, kazda jednotka ma inventar, ruzna menicka co se objevi pri kliknuti na neco jsou dost obsahla a rekl bych i dost neprehledna a veci jako chozeni podle sipek povazuji celkem za user-hostile.

      Spis ze neposkytuje vubec zadne moznosti. Muzes zabijet skrety (pokud te neutlucou driv a jak to vypada, celkem na to maji). Muzes stavet nejake domecky. A pokud mozno to musis udelat v predem danem poradi.
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      tak jestli jsi cetl nize odkazovany clanek tak presne tak to tam typek popisuje ze dneska je nejvetsi duraz kladen na vizualni a sluchovou stranku. Takze pak se neni cemu ndivit ze vetsina investice jde tam a hra pak nakonec bude spise jednoducha...

      Take zalezi na koho je orientovana... Ja hral WG od relativniho pocatku a tam je to proste uz totalne slozite a tezko se tam hraje na profi urovni pokud tomu nevenujes spousty casu...
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      CYBERWOLF: Nejlepsi dneska byla hlaska v news: "bonus hrdiny +4 na skřety byl aktivován"
      Ten bonus je tam od zacatku a po tydnu hrani se uzivatel dozvida, ze se uz konecne pocita :))
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Trochu jsem se dival na pana hradu... ja nevim - prijde mi to celkem o nicem. Je sice krasny, ze tam chodi panacci, neco rikaji kdyz se na ne klikne a podobne, ale kdybych chtel delat neco takoveho, asi bych sahnul po flashi a slo by to jiste mnohem lip. To chozeni klikanim na sipky je proste des. Navic mi prijde, ze se neda delat prakticky nic a rady na zacatek mi to jen potvrzuji:

      * klikni na hrdinu a jdi doprava po mapě zachránit svého raněného zbrojnoše, zaútoč na skřeta
      * klikni na zbrojnoše vedle hrdiny a jdi s ním také bojovat, zaútoč na stejného skřeta

      * klikni na hrad a postav studnu
      * klikni na hrad a postav dům

      * čekej, každou minutu přibývají nové zlaťáky, za pár hodin budeš mít dost zlata na další stavby
      * čekej, boje trvají velice dlouho, když se ti bude zdát, že voják prohrává, uteč z boje (máš-li dost energie).

      * až budeš mít pár domů a studen, postav farmu a založ zahrádku
      * až budeš mít farmu, postav kasárnu a naverbuj zbrojnoše

      * nakonec můžeš povýšit hrad na vyšší level

      Nepochybuji o tom, ze udelat to bylo narocne a verim, ze bez dobreho investora, tymu profiku a dvou milionu by se to nedalo, ale taky bych rekl, ze by se to dalo cele udelat lip.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      straveny cas: cca 20 hodin
      status:
      - parser na zpracovani uzivatelskeho vstupu je porad stejne rozpracovany
      - mam tak 1/3 tvorby postav - oproti puvodnimu planu jsem to pojal tak, ze postavy je mozne vytvaret pro ruzne systemy, definovane pomoci xml (dokazu si predstavit alespon zakladni implementaci GURPSu, d20, SPECIALu a podobnych systemu).
      V tuto chvili je mozne takto definovat jake vlastnosti (konkretni hodnoty, ktere se zvysuji/snizuji jen docasne bonusy/postihy) a hodnoty (ciselne hodnoty ziskane vypoctem z vlastnosti a ktere se mohou vycerpavat - treba zivoty) ma, jakym zpusobem se ziskavaji urovne, kolik bodu za uroven postava dostane a kolik bodu stoji zvyseni te ktere vlastnosti nebo hodnoty. Dale je mozne definovat inventar.

      Opet jsem se do toho pustil s megalomanii sobe vlastni, ale verim, ze to za to stalo. Porad si myslim, ze se se zakladem do 100 hodin vejdu :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ja bych se toho nebal:) Uz mam celkem jasnou predstavu o API (no, spis sade znacek) a rozpsany parser. Zatim to jde dobre...
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      CYBERWOLF: Haha :) U nas v praci je oblibena hlaska "neumime, 100 hodin" (vetsina projektu je 20-60h a accounti velke rozpocty spatne nesou) :) Tohle bych spis dala do kategorie "400h, zazraky" :)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Palce drzim, ale klidne bych si vsadil, ze se bud do tech 100 hodin nevejdes a nebo to nebude "vymazleny" jak by si to zaslouzilo. Uz jen vytvorit zadani pro grafiku, zkontrolovat ji, okomentovat zadani, zkontrolovat znovu vysledek a zapracovat ti imho bude trvat X clovekodnu. Pricemz X > 1.
      YAWGMOTH
      YAWGMOTH --- ---
      CYBERWOLF: držíme, ale podle mě na to aby to bylo použitelné je těch 100 hodin hodně podhodnocené :-)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Ale kdyz uz mluvime o nutnosti vynalozenych prostredku, mam ted v planu zkusit udelat hru (jak jsem nedavno mluvil o tech dungeonech) vcetne rozhrani umoznujici lidem vytvaret vlastni pribehy (questy, mody - jakkoliv to chcete nazvat) a to tak, abych se na systemu (tj. ne obsahu) vesel do 100 hodin svoji prace. I kdybych si na to smluvil grafika, jsem presvedny, ze me naklady na danou vec nepresahnou jeden mesicni plat.

      Tak mi drzte palce, at se experiment podari :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Pokud clovek chce dosahnout toho, aby mu hra vydelavala v dohlednem casovem horizontu, tak to urcite penize chce investovat (kdyz nic jineho tak do lidi) a asi ne uplne malo, ale trvam na tom, ze placat do vetru nejaka cisla je nesmysl.

      To je jako kdyz mi nekdo rekne, ze udelat web je dneska zalezitost na 10 000. Co to znamena? Homepage, about us, kontakt? Korporatni stranky s eshopem? Portal?
      YAWGMOTH
      YAWGMOTH --- ---
      lidi maji rádi konkrétní čísla a 2 miliony mi přijde jako rozumné, když už chce nějaké číslo říct :-)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: A taky dostanes auto v ruzny kvalite a ruznyho typu.
      Cili ano - formulace byla zvolena nestastne. Ale penize jsou potreba. A ne zrovna malo, pokud chces obstat v dnesni konkurenci, ktera neni zrovna slaba.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TENCOKACISTROMY: no, me prijde predevsim zcestne placat takhle v obecne rovine konkretni cisla:) (a taky v jedne vete mluvit o dobrem investorovi a o hotovosti) To je jako rict, ze kdyz si chces koupit auto, potrebujes 200 000. Urcite za to auto koupis, ale stejne dobre ho muzes poridit desetrat levneji i desetkrat draz.
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      Jinak jsem se regnul na pana hradu a musim teda rict, ze jsem to cekal mnohem lepsi :/. Uvidime, jaky to bude az se tam pujde delat neco zabavnyho ... zatim jsem prisel o vsechny jednotky pri uvodnim ukolu "zachranit frantu obklicenyho skretama".
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      TOMAS3333: Tak pokud chces ten projekt delat naplno a ne po vecerech, tak necim ty lidi co na tom pracujou (minimalne programator, grafik, game designer) musis platit. Pak je taky poterba mit nejakej HW na kterym to budes vyvijet, protoze pustit ven webovku, kde jsi nezkousel zadny zatizeni, to neni dobrej napad.

      A 2 miliony neni tak moc penez, jak se na prvni pohled zda.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Koukam zrovna na pana hradu a co nevidim v novinkach:

      "Zatím ještě není hotové zapamatování přihlašovacího jména a hesla.
      Proto zde máte možnost si do "linků" (záložek) prohlížeče přidat automatické přihlášení.

      Adresa je:

      http://www.panhradu.cz/login.aspx?name=JMENO&password=HESLO

      (jmeno a heslo si vyplňte samozřejmě své)"

      To je tak hrozne HROZNE moc spatnej napad...
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      CYBERWOLF: nj, ten zvuk a 2 miliony zarazili aj mna :)
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam