• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TRANCEWARP:
    tak ale pokud tech 5 kroku vedle neudela tak nikdy nebude mit ten "dokonaly" sesty...

    taky mam aplikacku ktera prosla nekolika verzema a kazda nova byla 100% dokonala proti predesle a dneska bych to uz napsal zase jinak :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: ja to nepisu honem honem, aby to bylo co nejdrive hotove - jen je to zkratka tak jednoduchy koncept, ze to muze byt realne rychle hotove (tedy kdybych na to treba za posledni skoro tri tydny alespon sahnul a tak...)

    Pevne verim, ze to dam uz na prvni pokus :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jako gud lak ;) ja uz mam konkretni zkusenost, ze to, co napises za takhle kratkej cas je nepouzitelny... a pak, az to posesty prepises vod zacatku, potom, co uz to mas fakt dobre promysleny, tak tehda teprve to k necemu je ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: Ano, bude to textovka, vcetne plne prekopatelne herni mechaniky :) V tech 100 hodinach jsem mluvil o systemu (enginu?), nikoliv o obsahu - a stale si myslim, ze to pujde (jen tak nejak nevim , kdy se k tomu zas dostanu - zivot je pes)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: hele a to bude naka textovka ta tvoje hra nebo co? za 100 hodin mozna napises nakej obecnej parser cehokoliv, ale ke hre to, pri vsi ucte, bude mit hodne daleko... ;) za100h napises tak nakou litaci arkadicku nebo nakej hlavolam, ale ne rpg ;)
    YAWGMOTH
    YAWGMOTH --- ---
    TENCOKACISTROMY: on Pletka v tomhle směru neni zrovna nejproduktivnější programátor, i na tom darkelfovi kterému se věnuje již nějakých 10 let jsou pořád chyby, případně zbytečné uživatelsky dost nepřívětivé prvky :) Ale zas když už si něco vezme do hlavy tak u toho vydrží, takže třeba to dotáhne do hratelné podoby.

    jinak zvuky jdou kdekoliv rychle vypnout .. mě se docela líbily, ale tak člověk si to jednou pokliká a stačilo no :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: V obecnem pojeti bych s tebou mohl souhlasit, ale neni to pripad Pana Hradu. Grafika je lehce nadprumerna, se zvuky at tahne do haje - koho zajimaj na webovce zvuky? Treba sefa platicich hracu? Nedodelana napoveda a How-To, uvodni Tutorial, kterej s nejvetsi pravdepodobnosti neudelas spravne a prijdes o vsechny (3) jednotky, z toho jeden je hrdina.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Pana Hradu hraju, pro zajimavost, abych pochytil co nejvic toho jak je udelanej a mam z toho tyto pocity:
    (+) docela pekne tam je vyresena bariera proti "farmeni" ostanimi hraci
    (0) trochu jinej nez tradicni styl strategie, ale urcite by se to dalo najit na jinejch jiz existujicich hrach
    (-) je to nuda
    (-) prestoze to je beta, tak mam pocit ze to je nedodelany az moc a to hlavne z herniho hlediska
    (-) ovladani a GUI (nemyslim obrazky, ale rozlozeni a ergonomie) je na urovni podprumerny webovy aplikace - pro hru nedostacujici
    (-) minimalni/nulova podpora komunity - najit "forum" pod tlacitkem "posta" kde se neda ani vyhledavat (mozna jsem to jen nenasel, ale v tom pripade je to spatne tak jako tak)



    Jestli za to nekdo dal dva miliony, tak na nej chci kontakt :P
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    hru neznám. vycházel jsem ze střípků...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: Ja bych ani nerekl, ze ta hra je jednoducha, naopak, kazda jednotka ma inventar, ruzna menicka co se objevi pri kliknuti na neco jsou dost obsahla a rekl bych i dost neprehledna a veci jako chozeni podle sipek povazuji celkem za user-hostile.

    Spis ze neposkytuje vubec zadne moznosti. Muzes zabijet skrety (pokud te neutlucou driv a jak to vypada, celkem na to maji). Muzes stavet nejake domecky. A pokud mozno to musis udelat v predem danem poradi.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    tak jestli jsi cetl nize odkazovany clanek tak presne tak to tam typek popisuje ze dneska je nejvetsi duraz kladen na vizualni a sluchovou stranku. Takze pak se neni cemu ndivit ze vetsina investice jde tam a hra pak nakonec bude spise jednoducha...

    Take zalezi na koho je orientovana... Ja hral WG od relativniho pocatku a tam je to proste uz totalne slozite a tezko se tam hraje na profi urovni pokud tomu nevenujes spousty casu...
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Nejlepsi dneska byla hlaska v news: "bonus hrdiny +4 na skřety byl aktivován"
    Ten bonus je tam od zacatku a po tydnu hrani se uzivatel dozvida, ze se uz konecne pocita :))
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Trochu jsem se dival na pana hradu... ja nevim - prijde mi to celkem o nicem. Je sice krasny, ze tam chodi panacci, neco rikaji kdyz se na ne klikne a podobne, ale kdybych chtel delat neco takoveho, asi bych sahnul po flashi a slo by to jiste mnohem lip. To chozeni klikanim na sipky je proste des. Navic mi prijde, ze se neda delat prakticky nic a rady na zacatek mi to jen potvrzuji:

    * klikni na hrdinu a jdi doprava po mapě zachránit svého raněného zbrojnoše, zaútoč na skřeta
    * klikni na zbrojnoše vedle hrdiny a jdi s ním také bojovat, zaútoč na stejného skřeta

    * klikni na hrad a postav studnu
    * klikni na hrad a postav dům

    * čekej, každou minutu přibývají nové zlaťáky, za pár hodin budeš mít dost zlata na další stavby
    * čekej, boje trvají velice dlouho, když se ti bude zdát, že voják prohrává, uteč z boje (máš-li dost energie).

    * až budeš mít pár domů a studen, postav farmu a založ zahrádku
    * až budeš mít farmu, postav kasárnu a naverbuj zbrojnoše

    * nakonec můžeš povýšit hrad na vyšší level

    Nepochybuji o tom, ze udelat to bylo narocne a verim, ze bez dobreho investora, tymu profiku a dvou milionu by se to nedalo, ale taky bych rekl, ze by se to dalo cele udelat lip.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    straveny cas: cca 20 hodin
    status:
    - parser na zpracovani uzivatelskeho vstupu je porad stejne rozpracovany
    - mam tak 1/3 tvorby postav - oproti puvodnimu planu jsem to pojal tak, ze postavy je mozne vytvaret pro ruzne systemy, definovane pomoci xml (dokazu si predstavit alespon zakladni implementaci GURPSu, d20, SPECIALu a podobnych systemu).
    V tuto chvili je mozne takto definovat jake vlastnosti (konkretni hodnoty, ktere se zvysuji/snizuji jen docasne bonusy/postihy) a hodnoty (ciselne hodnoty ziskane vypoctem z vlastnosti a ktere se mohou vycerpavat - treba zivoty) ma, jakym zpusobem se ziskavaji urovne, kolik bodu za uroven postava dostane a kolik bodu stoji zvyseni te ktere vlastnosti nebo hodnoty. Dale je mozne definovat inventar.

    Opet jsem se do toho pustil s megalomanii sobe vlastni, ale verim, ze to za to stalo. Porad si myslim, ze se se zakladem do 100 hodin vejdu :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ja bych se toho nebal:) Uz mam celkem jasnou predstavu o API (no, spis sade znacek) a rozpsany parser. Zatim to jde dobre...
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Haha :) U nas v praci je oblibena hlaska "neumime, 100 hodin" (vetsina projektu je 20-60h a accounti velke rozpocty spatne nesou) :) Tohle bych spis dala do kategorie "400h, zazraky" :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Palce drzim, ale klidne bych si vsadil, ze se bud do tech 100 hodin nevejdes a nebo to nebude "vymazleny" jak by si to zaslouzilo. Uz jen vytvorit zadani pro grafiku, zkontrolovat ji, okomentovat zadani, zkontrolovat znovu vysledek a zapracovat ti imho bude trvat X clovekodnu. Pricemz X > 1.
    YAWGMOTH
    YAWGMOTH --- ---
    CYBERWOLF: držíme, ale podle mě na to aby to bylo použitelné je těch 100 hodin hodně podhodnocené :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Ale kdyz uz mluvime o nutnosti vynalozenych prostredku, mam ted v planu zkusit udelat hru (jak jsem nedavno mluvil o tech dungeonech) vcetne rozhrani umoznujici lidem vytvaret vlastni pribehy (questy, mody - jakkoliv to chcete nazvat) a to tak, abych se na systemu (tj. ne obsahu) vesel do 100 hodin svoji prace. I kdybych si na to smluvil grafika, jsem presvedny, ze me naklady na danou vec nepresahnou jeden mesicni plat.

    Tak mi drzte palce, at se experiment podari :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Pokud clovek chce dosahnout toho, aby mu hra vydelavala v dohlednem casovem horizontu, tak to urcite penize chce investovat (kdyz nic jineho tak do lidi) a asi ne uplne malo, ale trvam na tom, ze placat do vetru nejaka cisla je nesmysl.

    To je jako kdyz mi nekdo rekne, ze udelat web je dneska zalezitost na 10 000. Co to znamena? Homepage, about us, kontakt? Korporatni stranky s eshopem? Portal?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam