• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: A to je tam chces donutit tema kostkama :-O?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    je to interni web. nechci tam ziskavat nove duse... jde jen o to "donutit" lidi jinak nez povinosti aby se tam jednou denne jukla :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Ja se v kostkach zas tak moc nevyznam, ale hraje se nejaky urcity pocet kol, behem kterych je potreba nahnat co nejvic bodu, ne? Kdyz jich bude, rekneme, 10 na den (tj. jedna partie), tak to muzu nahazet (proti pocitaci) a dosahnout nejakeho vysledku. Ten se nasledne zapise do zebricku. Je to behem minuty, zahraju si a nemam pocit, ze musim na neco cekat.

    Rekl bych, ze tohle neni druh hry, ktery by byl nekdo ochotny hrat pravidelne, spis si prilezitostne (z nudy) chvili zahazi. Proto mi neprijde jako stasne udelat jeden hod na den, nasledovany celodennim cekani na dalsi (drtiva vetsina lidi se zitra nevrati)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256 --- --- 21:17:00 8.8.2010
    CYBERWOLF:
    tak zebricek je treba aby bylo v cem soutezit... a zase je treba nejak srovnavat ty co hodi jednou a ty co budou hazet cely den...

    a hra kterou popisuji se hraje normalne na kola takze nemohu nechat nekoho nahazet 20 kol dopredu... :)


    CYBERWOLF --- --- 20:13:09 8.8.2010
    Je potreba, aby na kostky byly protihraci? Stejne to je pres nahodu, tak to muze byt klidne vyhodnocovane rovnou a muzes treba jenom sestavovat ty zebricky


    KOC256 --- --- 9:13:50 8.8.2010
    pred casem jsem tu resil jakou rychlowebovou hru napsat...

    ted jsem se rozhodl ze zkusim napsat klasicke kostky (1- 100, 5 - 50, šx1 - 1000, ...) - asi znate...

    Jen premyslim jak resit hrajici a kola hry na webu kde je pristup sporadicky... aby to na jednu stranu nebyla nuda a na druhou aby se mohl zapojit rozumny pocet lidi...

    Zatim co me napadlo napriklad udelat 1kolo denne a kazdy den jakoby deni poradi. Jakoze nebude to nejaky velky magnet na to aby tam byl porad nekdo online ale alespon neco no :o)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    CYBERWOLF: já se nepodcenuju jen konstatuji fakta.... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    BOTRYTIS: se nesmis tak podcenovat ;)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    CYBERWOLF: nepředceňuji, jen se držím reality... nejsem prostě tak dobrej... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    BOTRYTIS: zas to s temi potrebnymi znalostmi neprecenuj ;)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    takovýhle problémy jsou i s obyčejným webem... boužel mé znalosti nejsou na takové úrovni abych mohl realizovat své nápady na hru... a asi ani nikdy nebudou... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    No, to mi povidejte.

    Se svoji "celovecerni" hrou jsem dospel do stadia, kdy letos v podstate nijak nepokracuju dal, jen predelavam stare veci, aby byly lepsi, jednodussi a kod pokud mozno prehlednejsi a rychlejsi. A myslim, ze se mi to celkem dari, jen je docela ubijejici, kdyz se dokoncene veci zas vraci na todo list :( Utesuju se ale tim, ze dalsi vyvoj pujde daleko lepe, nez kdybych tuhle udrzbu nedelal
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    TRANCEWARP: vždy jde jedna věc udělat několika způsoby, jde o to která varianta je lepší, určit to je ovšem hodně těžký... :-)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    nejvetsi sranda je, kolikrat predelava clovek tu samou vec... ted predelavam grafiku k manazerum alianci a vtahu atd, spousta obrazovek a tak 20% kodu je tam zbytecne, pac to de udelat elegantnejs...

    achjo ;)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    KOC256: jj, jen jednou ti dojdou prachy a investor uz moc tlaci, tak teda vydas to, co zrovna uz mas ;))) me ted jen reseni grafickyho skinu zabralo 3 tydny prace ;)) i jen nadefinovat ostanim praci je skoro nadlidskej ukol...

    sakra, uz se tesim, az to sem budeme moct postnout, cca za 2 mesice to vidime na alfa verzi, tak pak by to mohlo byt realny vas zatahnout do testovani ;))


    CYBERWOLF: no tak ja se tesim, drzim palce ;) pokud 100h staci na hru, tak to musi bejt primo genitalni koncept ;))
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TRANCEWARP:
    tak ale pokud tech 5 kroku vedle neudela tak nikdy nebude mit ten "dokonaly" sesty...

    taky mam aplikacku ktera prosla nekolika verzema a kazda nova byla 100% dokonala proti predesle a dneska bych to uz napsal zase jinak :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: ja to nepisu honem honem, aby to bylo co nejdrive hotove - jen je to zkratka tak jednoduchy koncept, ze to muze byt realne rychle hotove (tedy kdybych na to treba za posledni skoro tri tydny alespon sahnul a tak...)

    Pevne verim, ze to dam uz na prvni pokus :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jako gud lak ;) ja uz mam konkretni zkusenost, ze to, co napises za takhle kratkej cas je nepouzitelny... a pak, az to posesty prepises vod zacatku, potom, co uz to mas fakt dobre promysleny, tak tehda teprve to k necemu je ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: Ano, bude to textovka, vcetne plne prekopatelne herni mechaniky :) V tech 100 hodinach jsem mluvil o systemu (enginu?), nikoliv o obsahu - a stale si myslim, ze to pujde (jen tak nejak nevim , kdy se k tomu zas dostanu - zivot je pes)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: hele a to bude naka textovka ta tvoje hra nebo co? za 100 hodin mozna napises nakej obecnej parser cehokoliv, ale ke hre to, pri vsi ucte, bude mit hodne daleko... ;) za100h napises tak nakou litaci arkadicku nebo nakej hlavolam, ale ne rpg ;)
    YAWGMOTH
    YAWGMOTH --- ---
    TENCOKACISTROMY: on Pletka v tomhle směru neni zrovna nejproduktivnější programátor, i na tom darkelfovi kterému se věnuje již nějakých 10 let jsou pořád chyby, případně zbytečné uživatelsky dost nepřívětivé prvky :) Ale zas když už si něco vezme do hlavy tak u toho vydrží, takže třeba to dotáhne do hratelné podoby.

    jinak zvuky jdou kdekoliv rychle vypnout .. mě se docela líbily, ale tak člověk si to jednou pokliká a stačilo no :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: V obecnem pojeti bych s tebou mohl souhlasit, ale neni to pripad Pana Hradu. Grafika je lehce nadprumerna, se zvuky at tahne do haje - koho zajimaj na webovce zvuky? Treba sefa platicich hracu? Nedodelana napoveda a How-To, uvodni Tutorial, kterej s nejvetsi pravdepodobnosti neudelas spravne a prijdes o vsechny (3) jednotky, z toho jeden je hrdina.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam