• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    TRANCEWARP: vždy jde jedna věc udělat několika způsoby, jde o to která varianta je lepší, určit to je ovšem hodně těžký... :-)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    nejvetsi sranda je, kolikrat predelava clovek tu samou vec... ted predelavam grafiku k manazerum alianci a vtahu atd, spousta obrazovek a tak 20% kodu je tam zbytecne, pac to de udelat elegantnejs...

    achjo ;)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    KOC256: jj, jen jednou ti dojdou prachy a investor uz moc tlaci, tak teda vydas to, co zrovna uz mas ;))) me ted jen reseni grafickyho skinu zabralo 3 tydny prace ;)) i jen nadefinovat ostanim praci je skoro nadlidskej ukol...

    sakra, uz se tesim, az to sem budeme moct postnout, cca za 2 mesice to vidime na alfa verzi, tak pak by to mohlo byt realny vas zatahnout do testovani ;))


    CYBERWOLF: no tak ja se tesim, drzim palce ;) pokud 100h staci na hru, tak to musi bejt primo genitalni koncept ;))
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TRANCEWARP:
    tak ale pokud tech 5 kroku vedle neudela tak nikdy nebude mit ten "dokonaly" sesty...

    taky mam aplikacku ktera prosla nekolika verzema a kazda nova byla 100% dokonala proti predesle a dneska bych to uz napsal zase jinak :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: ja to nepisu honem honem, aby to bylo co nejdrive hotove - jen je to zkratka tak jednoduchy koncept, ze to muze byt realne rychle hotove (tedy kdybych na to treba za posledni skoro tri tydny alespon sahnul a tak...)

    Pevne verim, ze to dam uz na prvni pokus :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jako gud lak ;) ja uz mam konkretni zkusenost, ze to, co napises za takhle kratkej cas je nepouzitelny... a pak, az to posesty prepises vod zacatku, potom, co uz to mas fakt dobre promysleny, tak tehda teprve to k necemu je ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: Ano, bude to textovka, vcetne plne prekopatelne herni mechaniky :) V tech 100 hodinach jsem mluvil o systemu (enginu?), nikoliv o obsahu - a stale si myslim, ze to pujde (jen tak nejak nevim , kdy se k tomu zas dostanu - zivot je pes)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: hele a to bude naka textovka ta tvoje hra nebo co? za 100 hodin mozna napises nakej obecnej parser cehokoliv, ale ke hre to, pri vsi ucte, bude mit hodne daleko... ;) za100h napises tak nakou litaci arkadicku nebo nakej hlavolam, ale ne rpg ;)
    YAWGMOTH
    YAWGMOTH --- ---
    TENCOKACISTROMY: on Pletka v tomhle směru neni zrovna nejproduktivnější programátor, i na tom darkelfovi kterému se věnuje již nějakých 10 let jsou pořád chyby, případně zbytečné uživatelsky dost nepřívětivé prvky :) Ale zas když už si něco vezme do hlavy tak u toho vydrží, takže třeba to dotáhne do hratelné podoby.

    jinak zvuky jdou kdekoliv rychle vypnout .. mě se docela líbily, ale tak člověk si to jednou pokliká a stačilo no :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: V obecnem pojeti bych s tebou mohl souhlasit, ale neni to pripad Pana Hradu. Grafika je lehce nadprumerna, se zvuky at tahne do haje - koho zajimaj na webovce zvuky? Treba sefa platicich hracu? Nedodelana napoveda a How-To, uvodni Tutorial, kterej s nejvetsi pravdepodobnosti neudelas spravne a prijdes o vsechny (3) jednotky, z toho jeden je hrdina.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Pana Hradu hraju, pro zajimavost, abych pochytil co nejvic toho jak je udelanej a mam z toho tyto pocity:
    (+) docela pekne tam je vyresena bariera proti "farmeni" ostanimi hraci
    (0) trochu jinej nez tradicni styl strategie, ale urcite by se to dalo najit na jinejch jiz existujicich hrach
    (-) je to nuda
    (-) prestoze to je beta, tak mam pocit ze to je nedodelany az moc a to hlavne z herniho hlediska
    (-) ovladani a GUI (nemyslim obrazky, ale rozlozeni a ergonomie) je na urovni podprumerny webovy aplikace - pro hru nedostacujici
    (-) minimalni/nulova podpora komunity - najit "forum" pod tlacitkem "posta" kde se neda ani vyhledavat (mozna jsem to jen nenasel, ale v tom pripade je to spatne tak jako tak)



    Jestli za to nekdo dal dva miliony, tak na nej chci kontakt :P
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    hru neznám. vycházel jsem ze střípků...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: Ja bych ani nerekl, ze ta hra je jednoducha, naopak, kazda jednotka ma inventar, ruzna menicka co se objevi pri kliknuti na neco jsou dost obsahla a rekl bych i dost neprehledna a veci jako chozeni podle sipek povazuji celkem za user-hostile.

    Spis ze neposkytuje vubec zadne moznosti. Muzes zabijet skrety (pokud te neutlucou driv a jak to vypada, celkem na to maji). Muzes stavet nejake domecky. A pokud mozno to musis udelat v predem danem poradi.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    tak jestli jsi cetl nize odkazovany clanek tak presne tak to tam typek popisuje ze dneska je nejvetsi duraz kladen na vizualni a sluchovou stranku. Takze pak se neni cemu ndivit ze vetsina investice jde tam a hra pak nakonec bude spise jednoducha...

    Take zalezi na koho je orientovana... Ja hral WG od relativniho pocatku a tam je to proste uz totalne slozite a tezko se tam hraje na profi urovni pokud tomu nevenujes spousty casu...
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Nejlepsi dneska byla hlaska v news: "bonus hrdiny +4 na skřety byl aktivován"
    Ten bonus je tam od zacatku a po tydnu hrani se uzivatel dozvida, ze se uz konecne pocita :))
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Trochu jsem se dival na pana hradu... ja nevim - prijde mi to celkem o nicem. Je sice krasny, ze tam chodi panacci, neco rikaji kdyz se na ne klikne a podobne, ale kdybych chtel delat neco takoveho, asi bych sahnul po flashi a slo by to jiste mnohem lip. To chozeni klikanim na sipky je proste des. Navic mi prijde, ze se neda delat prakticky nic a rady na zacatek mi to jen potvrzuji:

    * klikni na hrdinu a jdi doprava po mapě zachránit svého raněného zbrojnoše, zaútoč na skřeta
    * klikni na zbrojnoše vedle hrdiny a jdi s ním také bojovat, zaútoč na stejného skřeta

    * klikni na hrad a postav studnu
    * klikni na hrad a postav dům

    * čekej, každou minutu přibývají nové zlaťáky, za pár hodin budeš mít dost zlata na další stavby
    * čekej, boje trvají velice dlouho, když se ti bude zdát, že voják prohrává, uteč z boje (máš-li dost energie).

    * až budeš mít pár domů a studen, postav farmu a založ zahrádku
    * až budeš mít farmu, postav kasárnu a naverbuj zbrojnoše

    * nakonec můžeš povýšit hrad na vyšší level

    Nepochybuji o tom, ze udelat to bylo narocne a verim, ze bez dobreho investora, tymu profiku a dvou milionu by se to nedalo, ale taky bych rekl, ze by se to dalo cele udelat lip.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    straveny cas: cca 20 hodin
    status:
    - parser na zpracovani uzivatelskeho vstupu je porad stejne rozpracovany
    - mam tak 1/3 tvorby postav - oproti puvodnimu planu jsem to pojal tak, ze postavy je mozne vytvaret pro ruzne systemy, definovane pomoci xml (dokazu si predstavit alespon zakladni implementaci GURPSu, d20, SPECIALu a podobnych systemu).
    V tuto chvili je mozne takto definovat jake vlastnosti (konkretni hodnoty, ktere se zvysuji/snizuji jen docasne bonusy/postihy) a hodnoty (ciselne hodnoty ziskane vypoctem z vlastnosti a ktere se mohou vycerpavat - treba zivoty) ma, jakym zpusobem se ziskavaji urovne, kolik bodu za uroven postava dostane a kolik bodu stoji zvyseni te ktere vlastnosti nebo hodnoty. Dale je mozne definovat inventar.

    Opet jsem se do toho pustil s megalomanii sobe vlastni, ale verim, ze to za to stalo. Porad si myslim, ze se se zakladem do 100 hodin vejdu :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ja bych se toho nebal:) Uz mam celkem jasnou predstavu o API (no, spis sade znacek) a rozpsany parser. Zatim to jde dobre...
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Haha :) U nas v praci je oblibena hlaska "neumime, 100 hodin" (vetsina projektu je 20-60h a accounti velke rozpocty spatne nesou) :) Tohle bych spis dala do kategorie "400h, zazraky" :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Palce drzim, ale klidne bych si vsadil, ze se bud do tech 100 hodin nevejdes a nebo to nebude "vymazleny" jak by si to zaslouzilo. Uz jen vytvorit zadani pro grafiku, zkontrolovat ji, okomentovat zadani, zkontrolovat znovu vysledek a zapracovat ti imho bude trvat X clovekodnu. Pricemz X > 1.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam