Jasne, taky nepocitam s tim, ze hra, ktera je hybrid gamebooku a Stinu nad Rivou, byla pro kdovi jak sirokou cilovku (jako FarmVille). Ono na to, aby se to dalo hrat, cloveku bude stacit precist (a ani to ne uplne nezbytne) a kliknout na jednu z moznosti pod textem, tohle ma slouzit k tomu, aby lidi mohli hru sami rozsirovat a pokud to ma byt trochu mocnejsi, tak UI na jedno kliknuti proste neudelam :)
Muj ideal je neco jako triggery ve WarCraftu 3, ktere byly dostatecne mocne na to, aby se se hrou dalo udelat prakticky cokoliv a soucasne dostatecne srozumitelne, aby to pochopil dostatek lidi na to, aby chrlili jednu custom mapu za druhou.
Pro predstavu, to vypada takto:
Vsechno se da naklikat ze seznamu a je to vubec dost user friendly.
A ve skutecnosti je to skript v jakesi java-odvozenini a a mazaci pracuji s tim, protoze je to jeste mocnejsi.