• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TENCOKACISTROMY: Tak ale treba nejaka legenda by se k tomu rict dala, nebo alespon do jakeho je to zasazene prostredi...nebo proste neco, cim to zaujme, ne?

      HAKUBJOZAK: to by jeden nerekl, jak par malych hvezdicek muze trhat oci...
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Zkombinuj dnesni webovy RTS (travina, ikariam, atd...) se settlerama a Command&Conquer. A navic par vychytavek z nasi zahradky, ktery nejsou zrovna moc obvykly.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: Flashova realtime RTS, neco jako kdyz se potkaj Settlers a Command&Conquer
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      abys jim ukradl namet a naprogramoval to za tri tydny? :) PChe
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: tak to uz byste alespon mohli prozradit, o cem to bdue, ne? ;)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      predpokladame, ze prvni cervence budeme spoustet nasi gamesu v open beta verzi...

      stay tuned ;)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      problem byl v autentifikaci aplikace, uz to funguje. Diky moc ;)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: mozna v tom je problem - kdyz si z developera poslu request na testera, tak mu zadost prijde (hurray). Kdyz tester klikne na prijmout, hodi ho to na index developerovy aplikace. Ale ten request u nej porad smrdi a porad muzu kliknout na prijmout. Coz mi prijde nejaky podezrely.

      p.s. z toho testera jsem udelal developera (musel jsem zadat kreditku) a porad no session. Zkusim pockat par minut, ale bojim se, ze to nepomuze, vzhledem k tomu, ze mam piskoviste vypnuty :(

      jsem facebookovskej noob, chjo.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: pokud se nepletu, tak to nejake skopiciny dela i pokud zmenis pozadavky (email, psani na zed...) na neco, co tam nebylo v momente, kdy uzivatel povoloval aplikaci. Jestli je to ono, melo by pomoct odebrat a znovu pridat aplikaci.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AVATAR: az na to, ze to mam disable :(
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: u facebooku nikdy nevis. Zlate pravidlo je, ze pokud si myslis, ze ma neco nejak fungovat (treba ze tester muze do sandboxu), je to ve skutecnosti uplne jinak :)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CZUPA: ha! Diky...
      ja jsem ten druhej acc pridal jako testera aplikace (developer neco rval), coz asi nestaci.
      CZUPA
      CZUPA --- ---
      AVATAR: je to normalni - v defaultu je aplikace v tzv. sandbox modu, takze ji muzou pouzivat jen ty accounty, ktere jsou u ni pridane jako vyvojari

      je to tu
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      Mate nekdo zkusenosti s vyvojem aplikaci pro fb?

      mam totiz skaredej problem. Udelam si php aplikaci, kde pouze volam facebook api. Prihlasim se do fb, jdu do develop casti, nastavim si, aby se aplikace zobrazovala ve fb iframeu a aby se zobrazovala napr na adrese http://apps.facebook.com/hra.

      Zadam ten odkaz a zjistim, ze vsechno funguje jak ma (dostanu fb session s informacema o prihlasenym userovi).

      otevru jinej prohlizec, prihlasim se do jinyho fb acc, spustim tu samou aplikaci (ten samej link) a mam smulu - session je prazdna.

      proste se mi ta session zobrazi jen v pripade, ze jsem prihlasenej v fb accountu, ve kterem hru vyvyjim. Je to normalni? Musim nekde neco odkliknout, aby to fungovalo i ostatnim lidem? Nejak nemuzu nikde najit co kde proc a nac :(

      Diky za info, uz jsem z toho na prasky.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      CYBERWOLF: Zkratka lidi chteji usetrit vzdy a idealni cena je zdarma, proto kdyz maji moznost, ziskavaji body vetsinou radeji jinak, nez primym nakupem.

      Tato "typicky ceska" vlastnost je spolecna lidem po celem svete :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      YAWGMOTH: no jasne, ale lidi do tech affil veci jdou proto, ze chcteji ty kredity na nakup virtualniho zbozi. Je to pro ne jen levnejsi zpusob, jak je ziskat. Oblibene jsou v tomto smeru ruzne ankety/pruzkumy, kde dostane clovek ty bodiky jen za to, ze to vyplni.

      Co je proste zajimave je fakt, ze lidi ty body (ziskane jakkoliv) radeji utrati za fialovou kravu co si muzou postavit na louku, nez za, (rekneme) podrobne statistiky nebo SMS notifikace ze se zrovna neco deje.
      YAWGMOTH
      YAWGMOTH --- ---
      Ad výdělek: ještě bych doplnil, že Zynga údajně získá většinu peněz od uživatelů nepřímo, formou affiliate programů - koupíte si naprosto nesouvisející (často nevirtuální) zboží a získáte kredity na Cityville "zdarma", apod.

      Tedy k ziskům jim nestačí samotný model virtuálního zboží a kreditů, je třeba i další práce obchodníků.
      AREX
      AREX --- ---
      Co se mi ted na Niborei zalibilo (kdyz jsem to pochopil), tak je jednoduchost a pruhlednost bojoveho systemu. Zadne slozite vypocty, jen se porovnaji cisla obrany a utoku. Nastesti tam je i doplneny faktor nahody, ktery prerozdeluje bonusy/postihy do vyse 10% puvodniho cisla. Pokud by tam toto nebylo, tak lze predvidat vysledek souboje predem.

      Celkem me pobavilo, ze je moznost si "koupit" vestkyni, ktera "vesti" vysledek questu, ale muze se splest. Takovy vypocet si lze udelat v excelu a netreba za to utracet :)

      A druhy libivy aspekt je, kdyz se quest nepodari splnit, tak jej lze opakovat a je jednodusi, protoze hrdina predtim uz cast protivniku pobil. Vzhledem k tomu, ze questy je nutne kupovat, tak je to celkem rozumne reseni.
      AREX
      AREX --- ---
      CYBERWOLF: To mi neprijde. Ted mam hrdinu na 8 levelu a cas vystavby uz vylezl na hodinu a pul, questy obvykle behem pul hodiny a vic. Takze pri praci naprosto v pohode. A to nemluvim ani o pomalem tempu jakym pribyvaji suroviny, zvlaste pote co vyprsel ten zrychlovaci bonus do zacatku. Tohle mi tam pripada jako dost divny usek. Veskere upgrady jsou drahe jak svina a oni jeste seberou bonusy, ktere to cekani prodlouzi.
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      strasne jednoduse ale ucine je tento princip pouzit na hre sfgame.cz
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam