• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    AVATAR: Dekuji kapitane, ze jsi jim to vysvetlil :).

    AVATAR: To mas v php? My jsme nekonecnou smycku resili vlastni sluzbou (demonem), ktera ma vic vlaken. Ve vedlejsim vlakne bezi ta nekonecna smycka, "hlavni" vlakno kontroluje zda to "vedlejsi" bezi a neni zaseknuty/shozeny a pripadne ho spusti znovu.

    Do toho ted chci mit jeste jednoho demona, kterej kontroluje zda ta "hlavni" sluzba bezi a pripadne ji spusti.

    Driv jsem rucne spoustel smycku parkrat za den az za tyden. Ted uz si ani nepomatuju, kdyz jsem ji spoustel rucne kvuli tomu, ze by spadla.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    p.s. i kdyby ta flashovina bezela jen na majoritnich prohlizecich, pokud bude dobra tak si svych pár zákazníků najde. To je jak kdybyste desktopovym hram vytykali, ze jsou desktopove.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Já jsem se snažil vymyslet a vygooglit tu nekonecnou smycku o které jste se tu nedávno bavili a nakonec dosel k tomuto reseni. Co minutu volam cronem tento script:

    $f = fopen("lock.txt", "w");
    if (flock($f, LOCK_EX|LOCK_NB)) {
    //script nebezi spust nekonecnou smycku

    while (true) {
    $x++;
    sleep(1);

    //vyhodnot akce
    }

    } else {
    //script bezi a proto se nic nevykona
    }
    fclose($f);

    chybi tam neco duleziteho? Proc jeste resit PID v db?
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    MICTECH: Taky doufám. Ale předpokládám, že si každý pod pojmem jinde představujeme jiné místo ;o)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    ETHAN: Canvas bude ve finalni verzi, pri trose stesti, za vic jak 3 roky. Za tu dobu bude flash zase uplne nekde jinde.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: No, tvůj názor těžko změním, ale rozhodně s ním nesouhlasím. Navíc co vím z praxe, tak flashplayer umí být na svou verzi náchylný jako prohlížeče na verzi a jádro. To byly problémy sice hlavně s videem, ale věřím, že i v jiných oblastech se flash vyvíjel. Canvas bude v době, kdy se dostane do ostré verze, pravděpodobně běžnou věcí (podle mě je už dneska, ale to je subjektivní názor).
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: Jednou mozna jo :). Na iOS je crosscompiler podobne jako Android.

    ETHAN: Urcite to bude zalezet na prohlizeci a jeho verzi. Ale rozhodne se nam nechce resit chovani jednotlivejch prohlizecu. Takhle se to proste vsude (na jedny platforme) chova stejne, bez ohledu na prohlizec. To dost usetri nervy, cas a potazmo penize.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Myslím, že to záleží na jeho implementaci v rámci prohlížeče. IE9 má HW podporu, FF4 ne, FF5 ano, ostatní takhle z hlavy nevím. Na mém telefonu ta hra ve flashi nepoběží a navíc fullscreen telefonu je tak směšná věc, že si myslím, že by to taky běželo s canvasem v pohodě.

    Nejsem zrovna obhájcem Apple přístupu, žese na flash vykašlou a nazdar, ale rozhodně fandím víc něčemu, co není flash/silverlight a podobné proprietární nesmysly.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    a na mem to pobezi? ...iPhone ;-)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ETHAN: Nevim, nevim, jestli by canvas zvladnul fullscreen mapu se zoomovanim a animovanim laseru, raket (koure za nim), vybuchu apod...

    Sice to teda nejsou efekty jako z hollywoodskejch filmu, ale zato se jich tam obcas nashromazdi dost najednou.

    Samozrejme - treba by to nakonec nejak slo, ale bezelo by to pak na mym telefonu? Ted to bezi.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: A co canvas? Dneska už se dá celkem předpokládat, že je a až bude hra oficiálně venku, bude už běžný snad i tak, kde dneska přežívají IE6/7/8. Dneska už bych se asi flashi vyhnul pro takovou věc obloukem, ale je to samozřejmě vaše věc a volba a má taky svoje plusy.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: to je docela cool, ale zaroven dost zasadne rozdilny proti tomu nasemu, no uvidis sam ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: heh, dneska jsem kouknul na novou Zynga hru a musim rict, ze tam bych taky nasel par z tehle bodu :)

    http://www.facebook.com/apps/application.php?id=164285363593426&sk=wall

    Jinak vycet funkci je zajimavy, nektere veci me trochu strasi, ale k tomu se vyjadrim, az to uvidim. Jen jsem chtel spis videt nejake lakadlo - proste neco, cim si chytnete potencialniho hrace - tj. "mas 7 vterin, tak ukaz jak je ta hra skvela a proc ji proste musim hrat, jinak zmizim na jinou stranku" :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    legendu neproflaknu...

    nicmene je to hra kde stavis mesto, v nem funguje normalni ekonomika, veci se zpracovavaji ze zakladnich surovin do finalnich produktu, je treba mit spranve nastavenej vyrobni retezec, z ekonomiky svyho mesta pak saturujes potreby armady... ve meste si muzes vybrat, co kam postavis, je tam spoooousta mista a grid, zadny stavebni sloty jako to ma konkurence, to je otrava... na mape pak primo pohybujes armadama, kazda armada muze obsahovat ruzny mnozstvi jednotek, v realnym case se pohybujou po mape a viditelne po sobe strilej... takze nekdo prijde k hranici tvy aliance, nekdo mu napise, at laskave vypadne, nestane se, tak dostane cocku raketometama na dalku... kdyz prijjde bliz, nabehnou na nej tanky, vse je videt...

    muzes se sdruzovat do alianci,, klanu a mame naprosto zasadni vychytavku, kterou jeste neprozradim, ktera resi problem odpojenych hracu a aliancnich armad...

    jo a je to scifi, ale z blizke budoucnosti...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TENCOKACISTROMY: Tak ale treba nejaka legenda by se k tomu rict dala, nebo alespon do jakeho je to zasazene prostredi...nebo proste neco, cim to zaujme, ne?

    HAKUBJOZAK: to by jeden nerekl, jak par malych hvezdicek muze trhat oci...
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    HAKUBJOZAK: jen ten gif bude mit MB misto par kB ;)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    HAKUBJOZAK: GIF ma 256 barev :(
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: Ted jsem si to naschval vyzkousel v textboxech, co tam mame pro zpravy mezi hraci a neni s tim problem.

    Jako nefungujici CTRL+C, CTRL+V bychom v pohode prezili. Museli jsme prevalcit jinaci chutovky :).

    Ale uz jsme OT.
    HAKUBJOZAK
    HAKUBJOZAK --- ---
    KOC256: me teda jo, kdyz si vezmu ze se podobna vec da udelat GIFem, loadne se to stejne rychle nebo rychlejc a procesor to nestoji skoro nic, ale dost o tom
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    ja neznam streva ale Ctrl+C jsem slusne fungovat ve flashi jeste nevidel :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam