• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    no vetsinou to skomira na te socialnosti pouziti,. neda se tam rozumne chatovat, neo delat dalsi veci... alespon jsme to nikde jeste rozumne nevidel. a ja jsem v tomto asi socialnejsi typ... nechci jen mrtve hrat na svem pisecku...

    jinak mas pravdu... ja treba par veci (jednoduchych) delal misto v flashi v jQuery a s obrazky ale pravdou je ze to je jak pises o vykonu...


    HAKUBJOZAK:
    tady mi ani ten flash nevadi...
    HAKUBJOZAK
    HAKUBJOZAK --- ---
    muj oblibenej flash: logo na http://www.alliance-network.eu/ - pripitomela jezdici hvezda roztoci vetrak od laptopu na max jen co se rozbehne
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: btw. kdyz jsem videl nektery flashovy veci, tak problem neni falsh samotnej, ale ty lidi co to pisou. Ta platforma bohuzel/nastesti umoznuje delat sileny prasarny. Zkus si nainstalovat debugovaci flash player a uvidis, jaky silenosti ty programatori (da se jim tak vubec rikat) jsou ochotny provadet.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: Hele ja jsem ten posledni, kdo by protezoval flash.
    Ale v cem jinym to psat, kdyz ostatni platformy nesplnujou pozadavky (bud vycten nebo vykonosti)? Html+js to nezvlada, silverlight je vazanej na windows a penetrace je nizka. Java applety jsou jeste vetsi zlo nez flash.

    Cilem bylo udelat tu hru dostatecne zabavnou na to, aby i flash-hateri byly ochotny si ten flash povolit :). A obycejnym lidem to je sumak.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    nicmene chapu rozhorceni nad flashem, jelikoz vetsinou zere 100% vykonu procesoru i kdyz hra nic nedela, tohle je jedna z veci, kterou se snazime omezit...

    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    diky Flashi to neni klikaci debilita typu ikariam, ale neco co se hejbe a funguje jako normalni hra...

    uvidite sami

    to co sme udelali neni vubec mozny v html dat dohromady, byla by to silenost desiva...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Tak ono se to blbe vysvetluje zejo. Si to za chvili rovnou budete moct zahrat, tak uvidite. Jen dokument s pravidly ma tricet stranek, a to tam nejsou popsany vsechny akce, ktery lze provadet.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: tak jednou za tri tydny se s trochou stesti dokopu k tomu, abych naprogramoval alespon neco - proto se s tou svoji stohodinovkou patlam zari :D

    TENCOKACISTROMY, TRANCEWARP: tak to uz si dokazu zive predstavit - neco jako moje "Doom jako MMO tahova strategie s prvky RPG"... akorat ja tam teda nechci flash :)
    TOMG
    TOMG --- ---
    TRANCEWARP: Takže třeba panduláci, kteří nosí traverzy na stavbu težké továrny na tanky? :D
    No uvidíme.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FLASH je dle me cesta zpet. Kondicne hraji SF a ten flash me jedine dokaze nasrat...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Zkombinuj dnesni webovy RTS (travina, ikariam, atd...) se settlerama a Command&Conquer. A navic par vychytavek z nasi zahradky, ktery nejsou zrovna moc obvykly.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: Flashova realtime RTS, neco jako kdyz se potkaj Settlers a Command&Conquer
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    abys jim ukradl namet a naprogramoval to za tri tydny? :) PChe
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: tak to uz byste alespon mohli prozradit, o cem to bdue, ne? ;)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    predpokladame, ze prvni cervence budeme spoustet nasi gamesu v open beta verzi...

    stay tuned ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    problem byl v autentifikaci aplikace, uz to funguje. Diky moc ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CYBERWOLF: mozna v tom je problem - kdyz si z developera poslu request na testera, tak mu zadost prijde (hurray). Kdyz tester klikne na prijmout, hodi ho to na index developerovy aplikace. Ale ten request u nej porad smrdi a porad muzu kliknout na prijmout. Coz mi prijde nejaky podezrely.

    p.s. z toho testera jsem udelal developera (musel jsem zadat kreditku) a porad no session. Zkusim pockat par minut, ale bojim se, ze to nepomuze, vzhledem k tomu, ze mam piskoviste vypnuty :(

    jsem facebookovskej noob, chjo.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: pokud se nepletu, tak to nejake skopiciny dela i pokud zmenis pozadavky (email, psani na zed...) na neco, co tam nebylo v momente, kdy uzivatel povoloval aplikaci. Jestli je to ono, melo by pomoct odebrat a znovu pridat aplikaci.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: az na to, ze to mam disable :(
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: u facebooku nikdy nevis. Zlate pravidlo je, ze pokud si myslis, ze ma neco nejak fungovat (treba ze tester muze do sandboxu), je to ve skutecnosti uplne jinak :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CZUPA: ha! Diky...
    ja jsem ten druhej acc pridal jako testera aplikace (developer neco rval), coz asi nestaci.
    CZUPA
    CZUPA --- ---
    AVATAR: je to normalni - v defaultu je aplikace v tzv. sandbox modu, takze ji muzou pouzivat jen ty accounty, ktere jsou u ni pridane jako vyvojari

    je to tu
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Mate nekdo zkusenosti s vyvojem aplikaci pro fb?

    mam totiz skaredej problem. Udelam si php aplikaci, kde pouze volam facebook api. Prihlasim se do fb, jdu do develop casti, nastavim si, aby se aplikace zobrazovala ve fb iframeu a aby se zobrazovala napr na adrese http://apps.facebook.com/hra.

    Zadam ten odkaz a zjistim, ze vsechno funguje jak ma (dostanu fb session s informacema o prihlasenym userovi).

    otevru jinej prohlizec, prihlasim se do jinyho fb acc, spustim tu samou aplikaci (ten samej link) a mam smulu - session je prazdna.

    proste se mi ta session zobrazi jen v pripade, ze jsem prihlasenej v fb accountu, ve kterem hru vyvyjim. Je to normalni? Musim nekde neco odkliknout, aby to fungovalo i ostatnim lidem? Nejak nemuzu nikde najit co kde proc a nac :(

    Diky za info, uz jsem z toho na prasky.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CYBERWOLF: Zkratka lidi chteji usetrit vzdy a idealni cena je zdarma, proto kdyz maji moznost, ziskavaji body vetsinou radeji jinak, nez primym nakupem.

    Tato "typicky ceska" vlastnost je spolecna lidem po celem svete :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    YAWGMOTH: no jasne, ale lidi do tech affil veci jdou proto, ze chcteji ty kredity na nakup virtualniho zbozi. Je to pro ne jen levnejsi zpusob, jak je ziskat. Oblibene jsou v tomto smeru ruzne ankety/pruzkumy, kde dostane clovek ty bodiky jen za to, ze to vyplni.

    Co je proste zajimave je fakt, ze lidi ty body (ziskane jakkoliv) radeji utrati za fialovou kravu co si muzou postavit na louku, nez za, (rekneme) podrobne statistiky nebo SMS notifikace ze se zrovna neco deje.
    YAWGMOTH
    YAWGMOTH --- ---
    Ad výdělek: ještě bych doplnil, že Zynga údajně získá většinu peněz od uživatelů nepřímo, formou affiliate programů - koupíte si naprosto nesouvisející (často nevirtuální) zboží a získáte kredity na Cityville "zdarma", apod.

    Tedy k ziskům jim nestačí samotný model virtuálního zboží a kreditů, je třeba i další práce obchodníků.
    AREX
    AREX --- ---
    Co se mi ted na Niborei zalibilo (kdyz jsem to pochopil), tak je jednoduchost a pruhlednost bojoveho systemu. Zadne slozite vypocty, jen se porovnaji cisla obrany a utoku. Nastesti tam je i doplneny faktor nahody, ktery prerozdeluje bonusy/postihy do vyse 10% puvodniho cisla. Pokud by tam toto nebylo, tak lze predvidat vysledek souboje predem.

    Celkem me pobavilo, ze je moznost si "koupit" vestkyni, ktera "vesti" vysledek questu, ale muze se splest. Takovy vypocet si lze udelat v excelu a netreba za to utracet :)

    A druhy libivy aspekt je, kdyz se quest nepodari splnit, tak jej lze opakovat a je jednodusi, protoze hrdina predtim uz cast protivniku pobil. Vzhledem k tomu, ze questy je nutne kupovat, tak je to celkem rozumne reseni.
    AREX
    AREX --- ---
    CYBERWOLF: To mi neprijde. Ted mam hrdinu na 8 levelu a cas vystavby uz vylezl na hodinu a pul, questy obvykle behem pul hodiny a vic. Takze pri praci naprosto v pohode. A to nemluvim ani o pomalem tempu jakym pribyvaji suroviny, zvlaste pote co vyprsel ten zrychlovaci bonus do zacatku. Tohle mi tam pripada jako dost divny usek. Veskere upgrady jsou drahe jak svina a oni jeste seberou bonusy, ktere to cekani prodlouzi.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    strasne jednoduse ale ucine je tento princip pouzit na hre sfgame.cz
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam