• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Nedostanes, ten AMF je uspornejsi (i kdyz ma svy mouchy - jako treba 29bitovej integer - WTF???), a hlavne se umi rychlejc parsuje zpet na data (kvuli optimalizaci ve flashplayeru).

    Ale prestanme tu resit pitomosti jako html vs. flash. To je stejne o nicem.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: nj, ale kdybys ta data posilal misto negzipovaneho soapu treba gzipovanym jsonem (nebo csv?), tak se na tech skvelych 200kb dostanes taky :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: on je vepredu... ja sem jeden z nejvetsich flash hateru, se na me zeptej v adobe komunite ;) kritizuju co muzu, jelikoz znam tolik chyb, co to ma, ze malokdo tak moc krici... ale realne je opravdu hodne daleko... silverlight je o dost vic nahovno, postrada vyvojovy nastroje v takovym podani jako vod adobe (ac furt padaj) a ma malou penetraci... navic je ble ;)

    ad mapa: neni to spatna implementace ;) my mame treba nacachovanou celou mapu, takze muzes jezdit tak rychle jak dovedes scrollovat a nic se furt nenacita, jako u konkurence, coz me pride jako hypervoser... u nas vidis porad vsechno... jen armady se objevujou tak jak se sosaj... a je to uvnitr narvany vychytavkama, aby to malinky, uvidis sam...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: namitka - tahani cele mapy ne(g)zipovanym soapem vs. zazipovanym proprietarnim nesmyslem neni argument - to je spatna implementace. Tvrzeni, ze je flash 5 let vepredu oproti jinym technologiim je zas PR.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    mimo to, jak byste resili treba komunikaci? my pouzivame otevrenej protokol AMF, kterej ma v sobe flash zakompilovanej a je diky tomu pekelne rychlej a datove nenarocnej... zkouseli sme na zacatku treba SOAP a to je opravdu vtip, pak ma jeden dotaz na mapu klidne 20MB, v AMF se zipovanim min jak 200kb

    flash je o 5 let vepredu proti jinejm technologiim a je to nejlepsi nastroj na vyvoj neceho takovyho... averze vuci nemu prameni hlavne z toho, ze v nem programuje spousta prasat a delaj neskutecny kokotiny v kodu a taky proto, ze ho lidi pouzivaj na veci, na ktery neni urcenej...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jinak pokud jde o flash, tak ja bych se na to skrz prsty nedival - spoustu veci se v tom da udelat lepe a jednoduseji nez v canvasech (alespon do doby, nez na to nekdo udela nejaky kvalitni framework) a je to bezne rozsirena technologie. V soucasnosti mi prijde volba flash/canvas ciste jako otazka osobnich preferenci, rok zpatky by mi flash prisel jako racionalni volba.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    ETHAN: jojo, je super resit pak kazdou vec na X browserech... od 98 sem delal weby, ne diky, zlatej flash ;) udelam to jednou a je to tak, jak sem to udelal a je to pixel perfect...

    html5 je na bannery taky slava za to a diky tomu se flash muze pouzivat na to, na co je, tzn. slozity downlodable fat client aplikace ;)

    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: Ja to vzdycky resil existenci/neexistenci souboru a overenim jeho stari (tj. kdyz je moc stary, asi se neco stalo a nesmazal se a lock tedy neplati - smaznu, udelam novy, jedu). Flock me pouzit nikdy nenapadlo (blby je, ze si s tim neoveris, jak dlouho je lock aktivni). Ja bych se mozna vykaslal na sleepy a nechal skript bezet jen kratsi dobu (max_execution_time, zpracovat omezeny pocet radek atd.). Sleep je sice fajn, ze skript nevytezuje procesor, ale uz neni fajn z toho pohledu, ze si porad drzi pamet. Ale to chce vyzkouset na konkretnim reseni, neda se rict, ze je lepsi pouzivat/nepouzivat sleep
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TENCOKACISTROMY: jj php. Me zajima na cem by to teoreticky mohlo vyhnit a co by mohlo zabranit dalsimu spusteni po te minute. Demoni jsou prima, ale momentalne mimo me moznosti. Kdybych mel mesic casu se tomu venovat, tak mozna. Jenze jsem tezce ve skluzu :(
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    AVATAR: Dekuji kapitane, ze jsi jim to vysvetlil :).

    AVATAR: To mas v php? My jsme nekonecnou smycku resili vlastni sluzbou (demonem), ktera ma vic vlaken. Ve vedlejsim vlakne bezi ta nekonecna smycka, "hlavni" vlakno kontroluje zda to "vedlejsi" bezi a neni zaseknuty/shozeny a pripadne ho spusti znovu.

    Do toho ted chci mit jeste jednoho demona, kterej kontroluje zda ta "hlavni" sluzba bezi a pripadne ji spusti.

    Driv jsem rucne spoustel smycku parkrat za den az za tyden. Ted uz si ani nepomatuju, kdyz jsem ji spoustel rucne kvuli tomu, ze by spadla.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    p.s. i kdyby ta flashovina bezela jen na majoritnich prohlizecich, pokud bude dobra tak si svych pár zákazníků najde. To je jak kdybyste desktopovym hram vytykali, ze jsou desktopove.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Já jsem se snažil vymyslet a vygooglit tu nekonecnou smycku o které jste se tu nedávno bavili a nakonec dosel k tomuto reseni. Co minutu volam cronem tento script:

    $f = fopen("lock.txt", "w");
    if (flock($f, LOCK_EX|LOCK_NB)) {
    //script nebezi spust nekonecnou smycku

    while (true) {
    $x++;
    sleep(1);

    //vyhodnot akce
    }

    } else {
    //script bezi a proto se nic nevykona
    }
    fclose($f);

    chybi tam neco duleziteho? Proc jeste resit PID v db?
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    MICTECH: Taky doufám. Ale předpokládám, že si každý pod pojmem jinde představujeme jiné místo ;o)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    ETHAN: Canvas bude ve finalni verzi, pri trose stesti, za vic jak 3 roky. Za tu dobu bude flash zase uplne nekde jinde.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: No, tvůj názor těžko změním, ale rozhodně s ním nesouhlasím. Navíc co vím z praxe, tak flashplayer umí být na svou verzi náchylný jako prohlížeče na verzi a jádro. To byly problémy sice hlavně s videem, ale věřím, že i v jiných oblastech se flash vyvíjel. Canvas bude v době, kdy se dostane do ostré verze, pravděpodobně běžnou věcí (podle mě je už dneska, ale to je subjektivní názor).
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: Jednou mozna jo :). Na iOS je crosscompiler podobne jako Android.

    ETHAN: Urcite to bude zalezet na prohlizeci a jeho verzi. Ale rozhodne se nam nechce resit chovani jednotlivejch prohlizecu. Takhle se to proste vsude (na jedny platforme) chova stejne, bez ohledu na prohlizec. To dost usetri nervy, cas a potazmo penize.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Myslím, že to záleží na jeho implementaci v rámci prohlížeče. IE9 má HW podporu, FF4 ne, FF5 ano, ostatní takhle z hlavy nevím. Na mém telefonu ta hra ve flashi nepoběží a navíc fullscreen telefonu je tak směšná věc, že si myslím, že by to taky běželo s canvasem v pohodě.

    Nejsem zrovna obhájcem Apple přístupu, žese na flash vykašlou a nazdar, ale rozhodně fandím víc něčemu, co není flash/silverlight a podobné proprietární nesmysly.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    a na mem to pobezi? ...iPhone ;-)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ETHAN: Nevim, nevim, jestli by canvas zvladnul fullscreen mapu se zoomovanim a animovanim laseru, raket (koure za nim), vybuchu apod...

    Sice to teda nejsou efekty jako z hollywoodskejch filmu, ale zato se jich tam obcas nashromazdi dost najednou.

    Samozrejme - treba by to nakonec nejak slo, ale bezelo by to pak na mym telefonu? Ted to bezi.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: A co canvas? Dneska už se dá celkem předpokládat, že je a až bude hra oficiálně venku, bude už běžný snad i tak, kde dneska přežívají IE6/7/8. Dneska už bych se asi flashi vyhnul pro takovou věc obloukem, ale je to samozřejmě vaše věc a volba a má taky svoje plusy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam