• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TENCOKACISTROMY:jo takhle... to mi prijde az moc rozdrobene pripocitavani. Ja si myslim, ze pricitani po jednotkach by melo mit nejaky rozumny (clovekem poznatelny) casovy limit. Jestli se mi pripise 1000 za jednu sekundu, nebo 1 kazdou milisekundu pro me rozdil neni, ale na vykon je to druhe daleko vetsi zahul.

    Ale jestli vam to slape, tak zadny problem :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: To je dobry v pripade, ze ty akce ktery to ovlivnujou nastavaj pomalejc nez ten vypocet. Kdyz mas ale rozjetou produkci ve meste na nejakym velkym levelu, tak to pak vychazi, ze pricitas na sklad v radu milisekund. Pak nema smysl pri kazdym pricteni vyvolavat vypocet na produkci.

    Imho nejjednodussi je mit v takovym pripade smycku, ktera bezi porad dokola a u vsech produkci a spotreb mit casovy znacky a podle nich se ridit. Pak ti je jedno jak dlouho jakej vypocet trva, protoze to zpetne vzdycky vypocte spravne a chyby ze zaokrouhleni jsou minimalni.

    Samozrejme se to musi pocitat dost rychle na to, aby se to hraci jevilo plynuly.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Vypocet kazdou vterinu snad neni potreba - staci ho provest pokud se zmeni neco, co ho muze ovlivnit, coz bude nejaka omezena mnozina operaci (ovsem v takovem pripade je potreba odchytit vsechny moznosti a to nemusi byt sranda:) )
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Rozhodne. Zajimavy to je ve chvili, kdy pocitas predikci. A hlavne, kdyz potrebujes zajistit aby to jelo i kdyz se ti ten vypocet nahodou nestihne poustet kazdou vterinu :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TENCOKACISTROMY: no dobre, ale tenhle eintopf mas at to pricitas denne nebo po vterinach :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Ted do toho zapocitej, ze muzes mit vic vstupnich surovin. Ze cas produkce je zavislej na stavu budovy a poctu pracovniku (+ nejaky bonusy) a ze se ti situace na skladu muze ruzne menit (utracis za jiny veci, prijimas suroviny odjinud) a je z toho takovej peknej eintopf :).

    Ale uz to jede. Jakmile lze pricist alespon jedna jednotka surovin, tak se to pricte.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: denni produkce / 86400 a mas produkci za vterinu. Potom to ale chce zapisovat si aktualne pripsane mnozstvi a kazdou vterinu kontrolovat, jestli se ma neco pripisovat (kvuli zaokrouhlovani) coz neni zrovna optimalni na vykon, ale jinak to funguje. S flashem by to mohla byt sranda, protoze by si to klient mohl pocitat nezavisle na serveru a kontrolovat skutecny stav jen v pripade, ze se ma neco stavet.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BOTRYTIS: Jestli ses vcera zaregistroval, tak jsi ji dostal.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TRANCEWARP: taky to ted resim :D
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    Mohl bych taky dostat pozvánku na infinitum? :-)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: cil je aby pribejvaly po jednotkach a porad to tikalo... ale je to dost netrivialni matika
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: neee, pribyvaji ted jednou za hodku... ted delame verzi co to bude pocitat v nejkratsich moznych prorustcich
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jinak chapu spravne, ze suroviny pribyvaji jednou denne? Pokud ano, neprijde mi to uplne stastne - hra na jednu stranu vyzaduje pomerne intenzivni hrani (doplnovanai do 3-mistne fronty) a budovy se stavi (co jsem se zatim dostal) v radech minut a pak vyzaduje denni pauzy na doplneni surovin... prijde mi to trochu schizofrenni.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: njn, to uz ale bug neni ;D
    ve final verzi bude jeste spousta bonusu, odmen za kazdou blbost,, to tam ted chybi... takze ti pak dojdou pozdejc
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    a ted mi jeste navrch dosly suroviny :)

    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jo no to je ok...
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: ten mam taky... a hraju to na tom normalne... stahnu to behem minuty...

    mas to naky rozbity ;)

    prosim ty cisla dole mas teda jaky?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: latenci +/- 200-950 no a pocet aktivnich requestu je povetsinou 0
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: Momentalne mam mobilni O2 internet (ale jelikoz se mi vsechny ostatni flashove hry stahuji normalne za par vterin, myslim ze to problem nebude).
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: spousta uz je toho i napsanyho... co mas za linku bwt?
    dole mas dve cisla... pocet aktivni requestu a latenci na server, co tam mas za udaje?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam