• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    jak myslis ;)
    stejne nam nakonec budes rikat pane i s tou tvoji alianci ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: to by zkreslilo me testovani ;) Krom toho, uz alianci mam (ale prijit na to, ze se neda zazadat o prijeti, ale musi se napsat mail nejakemu pohlavarovi, aby poslal pozvanku, to byl docela zahul)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    TRANCEWARP: žádný takoví k nám pujde :-P
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jo sme poresili spoooustu veci :D

    doporucuju mit fakt vytapetovano drevem... rozjede se ti pak stavba ostanich zakladnich budov mnohem rychlejs... co mas za id? pozvu te k nam do aliance a nikdo ti nic nerozslape... :D
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak Infinitum je na druhe ochutnani mnohem lepsi, nez napoprve - hlavne daleko lepe funguje (ted uz to opravdu je beta:) ). V tuto chvili jsem skoncil hypnotizovanim stavu dreva, aby mi pribylo nejakych 400ks a mohl jsem konecne druhou postavit pilu a zajistit si rozumny prisun teto vice nez klicove suroviny - celkem me to bavi, doufam, ze mi to vydrzi i po tom, co nekdo prijde a rozslape mi babovicky :)
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: lol to je veta:DDDD
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Lost Hero aneb svět prohlížečových (RPG) her není mrtvý | JustIT.cz
    http://www.justit.cz/wordpress/2011/08/01/lost-hero-aneb-svet-prohlizecovych-rpg-her-neni-mrtvy/

    (priznam se, ze u vety "Nastesti ani jeden z nas nechodi do kolbenky a jsme zvykli poradne makat takze to odsypa" jsem dostal trochu zlost)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    jo tady mas absolutni pravdu. ja porad si predstavoval boj a tam to asi moc jinak nejde ale jak pises treba u surovin, spokojenosti, atd se spousty jevu ktere to mohou ovlivnovat...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: pokud jde o to, aby neco nebylo furt stejne, nemusis na to pouzivat (pseudo)nahodu. staci, kdyz jednotlivy jevy udelas zavisly na ruznych okolnostech. a ty okolnosti zarid, aby byly v cyklech, ktery se dlouhodobe mijeji.

    nemusis pak resit nejaky nahody ci nenahody, vse mas exaktni (takze se to da automaticky testovat) a pro hrace to muze bejt zajimavy v ohledu zjistovani co vsechno na to ma vliv a vychytavani jednotlivych ukonu prave na predpovidani tech okolnosti.

    mam na mysli treba denni dobu, pocasi nebo treba mnozstvi lidi, zaplnenost budov atd...


    ja tu nahodu nemam moc rad. neustale na me z poza rohu vykukuje draci doupe, kde s trochou smuly byl clovek tuhej v souboji s jasne slabsim protivnikem.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    zalezi kolik to bude %. ale tak je rozdil zda mi prijdou 3 vojaci kazdych 5 minut a nebo 1-5.

    prumer bude porad 3 akorat to nebude tak fadni... ale nehraju nevim. jen nemam rad kdyz je neco porad moc stejne...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: s tou nahodou bych v tomhle pripade tak uplne nesouhlasil - to by mohlo tenhle surovinovy cyklus ala Knights and Merchants docela slusne rozladit :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    souhlas. prikladem muze byt treba zalohova platba za plyn... Je nejaky odhad kolik cca protopis a na konci roku se udela korekce. Takze preneseno zpatky do hry... muzes to udelat zevrubneji a pak v treba delsich casovych intervalech provadet korekci vuci skutcnosti do nejmensiho detailu...

    Ono dle me stejne nevypada dobre kdyz v kazdem intervalu ziskam konstanti pocet cehokoliv a proste nejaka korekce nahody byva super...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: jasny. ja jsem jen zastancem toho, ze by ten vypocet mel bejt dodavat spravny vysledky v ruznejch intervalech. ne jen v jednom predem urcenym. podporuje to stabilitu. na PC nikdy nevis, co se ti kde zrychli ci zpomali.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    i v realnem svete se cvas pocita na useky a ne online... treba vykaz prace s presnosti na 15 minut, prumerna rychlost km/hod. takze taky si myslim ze tam muze byt nejaky interval... :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TENCOKACISTROMY:jo takhle... to mi prijde az moc rozdrobene pripocitavani. Ja si myslim, ze pricitani po jednotkach by melo mit nejaky rozumny (clovekem poznatelny) casovy limit. Jestli se mi pripise 1000 za jednu sekundu, nebo 1 kazdou milisekundu pro me rozdil neni, ale na vykon je to druhe daleko vetsi zahul.

    Ale jestli vam to slape, tak zadny problem :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: To je dobry v pripade, ze ty akce ktery to ovlivnujou nastavaj pomalejc nez ten vypocet. Kdyz mas ale rozjetou produkci ve meste na nejakym velkym levelu, tak to pak vychazi, ze pricitas na sklad v radu milisekund. Pak nema smysl pri kazdym pricteni vyvolavat vypocet na produkci.

    Imho nejjednodussi je mit v takovym pripade smycku, ktera bezi porad dokola a u vsech produkci a spotreb mit casovy znacky a podle nich se ridit. Pak ti je jedno jak dlouho jakej vypocet trva, protoze to zpetne vzdycky vypocte spravne a chyby ze zaokrouhleni jsou minimalni.

    Samozrejme se to musi pocitat dost rychle na to, aby se to hraci jevilo plynuly.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Vypocet kazdou vterinu snad neni potreba - staci ho provest pokud se zmeni neco, co ho muze ovlivnit, coz bude nejaka omezena mnozina operaci (ovsem v takovem pripade je potreba odchytit vsechny moznosti a to nemusi byt sranda:) )
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Rozhodne. Zajimavy to je ve chvili, kdy pocitas predikci. A hlavne, kdyz potrebujes zajistit aby to jelo i kdyz se ti ten vypocet nahodou nestihne poustet kazdou vterinu :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TENCOKACISTROMY: no dobre, ale tenhle eintopf mas at to pricitas denne nebo po vterinach :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Ted do toho zapocitej, ze muzes mit vic vstupnich surovin. Ze cas produkce je zavislej na stavu budovy a poctu pracovniku (+ nejaky bonusy) a ze se ti situace na skladu muze ruzne menit (utracis za jiny veci, prijimas suroviny odjinud) a je z toho takovej peknej eintopf :).

    Ale uz to jede. Jakmile lze pricist alespon jedna jednotka surovin, tak se to pricte.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam