• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      KOC256
      KOC256 --- ---
      TENCOKACISTROMY:
      souhlas. prikladem muze byt treba zalohova platba za plyn... Je nejaky odhad kolik cca protopis a na konci roku se udela korekce. Takze preneseno zpatky do hry... muzes to udelat zevrubneji a pak v treba delsich casovych intervalech provadet korekci vuci skutcnosti do nejmensiho detailu...

      Ono dle me stejne nevypada dobre kdyz v kazdem intervalu ziskam konstanti pocet cehokoliv a proste nejaka korekce nahody byva super...
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      KOC256: jasny. ja jsem jen zastancem toho, ze by ten vypocet mel bejt dodavat spravny vysledky v ruznejch intervalech. ne jen v jednom predem urcenym. podporuje to stabilitu. na PC nikdy nevis, co se ti kde zrychli ci zpomali.
      KOC256
      KOC256 --- ---
      TENCOKACISTROMY:
      i v realnem svete se cvas pocita na useky a ne online... treba vykaz prace s presnosti na 15 minut, prumerna rychlost km/hod. takze taky si myslim ze tam muze byt nejaky interval... :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TENCOKACISTROMY:jo takhle... to mi prijde az moc rozdrobene pripocitavani. Ja si myslim, ze pricitani po jednotkach by melo mit nejaky rozumny (clovekem poznatelny) casovy limit. Jestli se mi pripise 1000 za jednu sekundu, nebo 1 kazdou milisekundu pro me rozdil neni, ale na vykon je to druhe daleko vetsi zahul.

      Ale jestli vam to slape, tak zadny problem :)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: To je dobry v pripade, ze ty akce ktery to ovlivnujou nastavaj pomalejc nez ten vypocet. Kdyz mas ale rozjetou produkci ve meste na nejakym velkym levelu, tak to pak vychazi, ze pricitas na sklad v radu milisekund. Pak nema smysl pri kazdym pricteni vyvolavat vypocet na produkci.

      Imho nejjednodussi je mit v takovym pripade smycku, ktera bezi porad dokola a u vsech produkci a spotreb mit casovy znacky a podle nich se ridit. Pak ti je jedno jak dlouho jakej vypocet trva, protoze to zpetne vzdycky vypocte spravne a chyby ze zaokrouhleni jsou minimalni.

      Samozrejme se to musi pocitat dost rychle na to, aby se to hraci jevilo plynuly.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Vypocet kazdou vterinu snad neni potreba - staci ho provest pokud se zmeni neco, co ho muze ovlivnit, coz bude nejaka omezena mnozina operaci (ovsem v takovem pripade je potreba odchytit vsechny moznosti a to nemusi byt sranda:) )
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Rozhodne. Zajimavy to je ve chvili, kdy pocitas predikci. A hlavne, kdyz potrebujes zajistit aby to jelo i kdyz se ti ten vypocet nahodou nestihne poustet kazdou vterinu :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TENCOKACISTROMY: no dobre, ale tenhle eintopf mas at to pricitas denne nebo po vterinach :)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Ted do toho zapocitej, ze muzes mit vic vstupnich surovin. Ze cas produkce je zavislej na stavu budovy a poctu pracovniku (+ nejaky bonusy) a ze se ti situace na skladu muze ruzne menit (utracis za jiny veci, prijimas suroviny odjinud) a je z toho takovej peknej eintopf :).

      Ale uz to jede. Jakmile lze pricist alespon jedna jednotka surovin, tak se to pricte.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: denni produkce / 86400 a mas produkci za vterinu. Potom to ale chce zapisovat si aktualne pripsane mnozstvi a kazdou vterinu kontrolovat, jestli se ma neco pripisovat (kvuli zaokrouhlovani) coz neni zrovna optimalni na vykon, ale jinak to funguje. S flashem by to mohla byt sranda, protoze by si to klient mohl pocitat nezavisle na serveru a kontrolovat skutecny stav jen v pripade, ze se ma neco stavet.
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      BOTRYTIS: Jestli ses vcera zaregistroval, tak jsi ji dostal.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      TRANCEWARP: taky to ted resim :D
      BOTRYTIS
      BOTRYTIS --- ---
      Mohl bych taky dostat pozvánku na infinitum? :-)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: cil je aby pribejvaly po jednotkach a porad to tikalo... ale je to dost netrivialni matika
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: neee, pribyvaji ted jednou za hodku... ted delame verzi co to bude pocitat v nejkratsich moznych prorustcich
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Jinak chapu spravne, ze suroviny pribyvaji jednou denne? Pokud ano, neprijde mi to uplne stastne - hra na jednu stranu vyzaduje pomerne intenzivni hrani (doplnovanai do 3-mistne fronty) a budovy se stavi (co jsem se zatim dostal) v radech minut a pak vyzaduje denni pauzy na doplneni surovin... prijde mi to trochu schizofrenni.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: njn, to uz ale bug neni ;D
      ve final verzi bude jeste spousta bonusu, odmen za kazdou blbost,, to tam ted chybi... takze ti pak dojdou pozdejc
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      a ted mi jeste navrch dosly suroviny :)

      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: jo no to je ok...
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: ten mam taky... a hraju to na tom normalne... stahnu to behem minuty...

      mas to naky rozbity ;)

      prosim ty cisla dole mas teda jaky?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: latenci +/- 200-950 no a pocet aktivnich requestu je povetsinou 0
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam