• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    FACEDANCER: vzdyt rikam, ze uz asi nechce byt Zuckerbergova devka :)
    FACEDANCER
    FACEDANCER --- ---
    protože zynga by měla vyvíjet jen pro facebook

    napříkald tady http://www.businessinsider.com/facebook-basically-owns-zynga-2011-7
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: co by - zynga uz asi nechce byt Zuckebergova devka a hadam, ze kdyz budou lidi hrat zynga poker na G+, zacnou tam presouvat i dalsi svoje hry.
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: ou je... jen jsem to prolitnul,.. co tam dela dole ten zynga poker?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Official Google Blog: Games in Google+: fun that fits your schedule
    http://googleblog.blogspot.com/2011/08/games-in-google-fun-that-fits-your.html

    Uz se to blizi...
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: tak uvidime ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: na velikosti nezalezi, musi se to umet :D
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    no dovol... to nemam za potrebi... mame nejvetsi alianci ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: pche, si vyskakujes, s pristupem k databazi, co? :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    jak myslis ;)
    stejne nam nakonec budes rikat pane i s tou tvoji alianci ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: to by zkreslilo me testovani ;) Krom toho, uz alianci mam (ale prijit na to, ze se neda zazadat o prijeti, ale musi se napsat mail nejakemu pohlavarovi, aby poslal pozvanku, to byl docela zahul)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    TRANCEWARP: žádný takoví k nám pujde :-P
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jo sme poresili spoooustu veci :D

    doporucuju mit fakt vytapetovano drevem... rozjede se ti pak stavba ostanich zakladnich budov mnohem rychlejs... co mas za id? pozvu te k nam do aliance a nikdo ti nic nerozslape... :D
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak Infinitum je na druhe ochutnani mnohem lepsi, nez napoprve - hlavne daleko lepe funguje (ted uz to opravdu je beta:) ). V tuto chvili jsem skoncil hypnotizovanim stavu dreva, aby mi pribylo nejakych 400ks a mohl jsem konecne druhou postavit pilu a zajistit si rozumny prisun teto vice nez klicove suroviny - celkem me to bavi, doufam, ze mi to vydrzi i po tom, co nekdo prijde a rozslape mi babovicky :)
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: lol to je veta:DDDD
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Lost Hero aneb svět prohlížečových (RPG) her není mrtvý | JustIT.cz
    http://www.justit.cz/wordpress/2011/08/01/lost-hero-aneb-svet-prohlizecovych-rpg-her-neni-mrtvy/

    (priznam se, ze u vety "Nastesti ani jeden z nas nechodi do kolbenky a jsme zvykli poradne makat takze to odsypa" jsem dostal trochu zlost)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    jo tady mas absolutni pravdu. ja porad si predstavoval boj a tam to asi moc jinak nejde ale jak pises treba u surovin, spokojenosti, atd se spousty jevu ktere to mohou ovlivnovat...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: pokud jde o to, aby neco nebylo furt stejne, nemusis na to pouzivat (pseudo)nahodu. staci, kdyz jednotlivy jevy udelas zavisly na ruznych okolnostech. a ty okolnosti zarid, aby byly v cyklech, ktery se dlouhodobe mijeji.

    nemusis pak resit nejaky nahody ci nenahody, vse mas exaktni (takze se to da automaticky testovat) a pro hrace to muze bejt zajimavy v ohledu zjistovani co vsechno na to ma vliv a vychytavani jednotlivych ukonu prave na predpovidani tech okolnosti.

    mam na mysli treba denni dobu, pocasi nebo treba mnozstvi lidi, zaplnenost budov atd...


    ja tu nahodu nemam moc rad. neustale na me z poza rohu vykukuje draci doupe, kde s trochou smuly byl clovek tuhej v souboji s jasne slabsim protivnikem.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    zalezi kolik to bude %. ale tak je rozdil zda mi prijdou 3 vojaci kazdych 5 minut a nebo 1-5.

    prumer bude porad 3 akorat to nebude tak fadni... ale nehraju nevim. jen nemam rad kdyz je neco porad moc stejne...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: s tou nahodou bych v tomhle pripade tak uplne nesouhlasil - to by mohlo tenhle surovinovy cyklus ala Knights and Merchants docela slusne rozladit :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam