• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      ESY
      ESY --- ---
      FACEDANCER: presne proto no :D


      CYBERWOLF: chce nechce, podminky jsou podminky :D
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      FACEDANCER: vzdyt rikam, ze uz asi nechce byt Zuckerbergova devka :)
      FACEDANCER
      FACEDANCER --- ---
      protože zynga by měla vyvíjet jen pro facebook

      napříkald tady http://www.businessinsider.com/facebook-basically-owns-zynga-2011-7
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ESY: co by - zynga uz asi nechce byt Zuckebergova devka a hadam, ze kdyz budou lidi hrat zynga poker na G+, zacnou tam presouvat i dalsi svoje hry.
      ESY
      ESY --- ---
      CYBERWOLF: ou je... jen jsem to prolitnul,.. co tam dela dole ten zynga poker?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Official Google Blog: Games in Google+: fun that fits your schedule
      http://googleblog.blogspot.com/2011/08/games-in-google-fun-that-fits-your.html

      Uz se to blizi...
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: tak uvidime ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: na velikosti nezalezi, musi se to umet :D
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      no dovol... to nemam za potrebi... mame nejvetsi alianci ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: pche, si vyskakujes, s pristupem k databazi, co? :)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      jak myslis ;)
      stejne nam nakonec budes rikat pane i s tou tvoji alianci ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: to by zkreslilo me testovani ;) Krom toho, uz alianci mam (ale prijit na to, ze se neda zazadat o prijeti, ale musi se napsat mail nejakemu pohlavarovi, aby poslal pozvanku, to byl docela zahul)
      BOTRYTIS
      BOTRYTIS --- ---
      TRANCEWARP: žádný takoví k nám pujde :-P
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: jo sme poresili spoooustu veci :D

      doporucuju mit fakt vytapetovano drevem... rozjede se ti pak stavba ostanich zakladnich budov mnohem rychlejs... co mas za id? pozvu te k nam do aliance a nikdo ti nic nerozslape... :D
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Tak Infinitum je na druhe ochutnani mnohem lepsi, nez napoprve - hlavne daleko lepe funguje (ted uz to opravdu je beta:) ). V tuto chvili jsem skoncil hypnotizovanim stavu dreva, aby mi pribylo nejakych 400ks a mohl jsem konecne druhou postavit pilu a zajistit si rozumny prisun teto vice nez klicove suroviny - celkem me to bavi, doufam, ze mi to vydrzi i po tom, co nekdo prijde a rozslape mi babovicky :)
      ESY
      ESY --- ---
      CYBERWOLF: lol to je veta:DDDD
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Lost Hero aneb svět prohlížečových (RPG) her není mrtvý | JustIT.cz
      http://www.justit.cz/wordpress/2011/08/01/lost-hero-aneb-svet-prohlizecovych-rpg-her-neni-mrtvy/

      (priznam se, ze u vety "Nastesti ani jeden z nas nechodi do kolbenky a jsme zvykli poradne makat takze to odsypa" jsem dostal trochu zlost)
      KOC256
      KOC256 --- ---
      TENCOKACISTROMY:
      jo tady mas absolutni pravdu. ja porad si predstavoval boj a tam to asi moc jinak nejde ale jak pises treba u surovin, spokojenosti, atd se spousty jevu ktere to mohou ovlivnovat...
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      KOC256: pokud jde o to, aby neco nebylo furt stejne, nemusis na to pouzivat (pseudo)nahodu. staci, kdyz jednotlivy jevy udelas zavisly na ruznych okolnostech. a ty okolnosti zarid, aby byly v cyklech, ktery se dlouhodobe mijeji.

      nemusis pak resit nejaky nahody ci nenahody, vse mas exaktni (takze se to da automaticky testovat) a pro hrace to muze bejt zajimavy v ohledu zjistovani co vsechno na to ma vliv a vychytavani jednotlivych ukonu prave na predpovidani tech okolnosti.

      mam na mysli treba denni dobu, pocasi nebo treba mnozstvi lidi, zaplnenost budov atd...


      ja tu nahodu nemam moc rad. neustale na me z poza rohu vykukuje draci doupe, kde s trochou smuly byl clovek tuhej v souboji s jasne slabsim protivnikem.
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      zalezi kolik to bude %. ale tak je rozdil zda mi prijdou 3 vojaci kazdych 5 minut a nebo 1-5.

      prumer bude porad 3 akorat to nebude tak fadni... ale nehraju nevim. jen nemam rad kdyz je neco porad moc stejne...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: s tou nahodou bych v tomhle pripade tak uplne nesouhlasil - to by mohlo tenhle surovinovy cyklus ala Knights and Merchants docela slusne rozladit :)
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam