• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Spuštění hry | INFINITUM | Pravá strategie. Skutečná zábava. Zdarma.
    http://infinitum.cz/novinky/spusteni-hry.html
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOMAS3333:
    super jen trochu moc tezke... jakoze i s mezernikem jsme se nikdam poradne nedostal. mozna bych udelal lehci obtiznost ze u projitych chodem byc mi zustaval obrys. nevidel bych samozrejme pohyb v tech mistech :)

    jinak v Opere to fici dobre a jen bych poresil aby se zombi neobjevila tak brzo. treba neco jako 2 sec po vyjeti z domku :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Ty rychlosti jsou tedka naschval pomaly, pac nevim co by to ted delalo, kdyz by to bylo vyrazne rychlejsi.

    Jinak k tomu dalsimu cili - myslim, ze presne vim co mas na mysli. Zname reseni, ale neni naprogramovany :).

    Ja ted resim hlavne to, aby se mi nezamykaly & neprepisovaly data pri requestech od lidi. Ten pocet requestu co mame tedka jsme nebyli schopny nasimulovat, maximalne vygenerovat do DB uz data z nich, ale to neni zdaleka to samy.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak jsem s Infinitem (je to tak spravne?) zjistil, ze obsazenim druheho mesta, ktere musim stavet uplne vlastne uplne stejne, jako to prvni a jeste si do nej posilat po troskach suroviny (ve skladech neni misto) me docela zoufale nebavi.

    Ono i ty boje mi prijdou takove nemastne neslane a zdaleka neplati, ze kazda jednotka ma svou nezastupitelnou, nebo alespon tezce zastupitelnou roli. Jinak s armadou jsem zazil i par wtf momentu, kdyz jsem zjistil, ze napr. takovy tank se pohybuje polovicni rychlosti co pechota a "rychle" BVP je oproti pechote rychlejsi asi tak dvakrat a ze dostrely jsou poskladane tak, ze je potreba nakombinovat alespon 3 druhy jednotek, aby nebyla armada proti utoku na urcitou vzdalenost zcela (!!!) bezbrana.

    Nakonec z toho mam pocit jako z vetsiny deskovek od FFG - jakmile proberu vsechny herni prvky a pravidla, hra prestava byt zajimavou. Schazi mi v tom nejaky dalsi cil.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: to jsou ty 3 vteriny - musis hned zacit pelasit (jinak ve firefoxu to moc nepelasi, chce to chrome)

    TOMAS3333: sice je to spis hra v prohlizeci nez webovka, ale minimalne jako zajimavost po technicke strance to sem rozhodne patri. Jen tak dal ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TOMAS3333: me to teda dycky vyhodi hned "you failed so hard"
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    TOMAS3333: kdyby se ta zombie objevila az po tom, co jsem nekde dal od startu, tak by to bylo imho lepsi. ale jinak pekna hricka :)
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    tak ni eje to tak uplne webovka ale hraje sa to v browseri a je to napisane v js tak to tu snad nevadi...
    trochu som sa hral, chcel som urobit bludisko... toto je taky... koncept, nemozem povedat ze to je 100% funkcne, ale chcem vediet co na to poviete. ovlada sa to sipkami a medzernikom a ciel je dostat sa zo startu do ciela.
    Maze experiment
    http://maze.isthereanydeal.com/

    prva "zombia" sa spawne 3 sekundy po loade, takze sa musite hned niekam pohnut. space je "hide". vtedy vam zombia nic neurobi a meni sa jej vzorec pohybu. a pozor, pocita sa ked je zombia a vy na rovnakom policku a nie ked sa vas "dotkne".
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: jojo to urcite, jne me to trklo do oka... Mno uvidime scim ten g+ prijde;]]
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: podminky, ktere ovsem do detailu nezname :)
    ESY
    ESY --- ---
    FACEDANCER: presne proto no :D


    CYBERWOLF: chce nechce, podminky jsou podminky :D
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    a jinak, zrovna Zynga Poker je jedna z nejstarsich her Zyngy, tak treba vznikla pred tim, nez se "dohodli" s FB.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    FACEDANCER: vzdyt rikam, ze uz asi nechce byt Zuckerbergova devka :)
    FACEDANCER
    FACEDANCER --- ---
    protože zynga by měla vyvíjet jen pro facebook

    napříkald tady http://www.businessinsider.com/facebook-basically-owns-zynga-2011-7
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: co by - zynga uz asi nechce byt Zuckebergova devka a hadam, ze kdyz budou lidi hrat zynga poker na G+, zacnou tam presouvat i dalsi svoje hry.
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: ou je... jen jsem to prolitnul,.. co tam dela dole ten zynga poker?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Official Google Blog: Games in Google+: fun that fits your schedule
    http://googleblog.blogspot.com/2011/08/games-in-google-fun-that-fits-your.html

    Uz se to blizi...
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: tak uvidime ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: na velikosti nezalezi, musi se to umet :D
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    no dovol... to nemam za potrebi... mame nejvetsi alianci ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: pche, si vyskakujes, s pristupem k databazi, co? :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    jak myslis ;)
    stejne nam nakonec budes rikat pane i s tou tvoji alianci ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: to by zkreslilo me testovani ;) Krom toho, uz alianci mam (ale prijit na to, ze se neda zazadat o prijeti, ale musi se napsat mail nejakemu pohlavarovi, aby poslal pozvanku, to byl docela zahul)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    TRANCEWARP: žádný takoví k nám pujde :-P
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jo sme poresili spoooustu veci :D

    doporucuju mit fakt vytapetovano drevem... rozjede se ti pak stavba ostanich zakladnich budov mnohem rychlejs... co mas za id? pozvu te k nam do aliance a nikdo ti nic nerozslape... :D
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak Infinitum je na druhe ochutnani mnohem lepsi, nez napoprve - hlavne daleko lepe funguje (ted uz to opravdu je beta:) ). V tuto chvili jsem skoncil hypnotizovanim stavu dreva, aby mi pribylo nejakych 400ks a mohl jsem konecne druhou postavit pilu a zajistit si rozumny prisun teto vice nez klicove suroviny - celkem me to bavi, doufam, ze mi to vydrzi i po tom, co nekdo prijde a rozslape mi babovicky :)
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: lol to je veta:DDDD
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Lost Hero aneb svět prohlížečových (RPG) her není mrtvý | JustIT.cz
    http://www.justit.cz/wordpress/2011/08/01/lost-hero-aneb-svet-prohlizecovych-rpg-her-neni-mrtvy/

    (priznam se, ze u vety "Nastesti ani jeden z nas nechodi do kolbenky a jsme zvykli poradne makat takze to odsypa" jsem dostal trochu zlost)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    jo tady mas absolutni pravdu. ja porad si predstavoval boj a tam to asi moc jinak nejde ale jak pises treba u surovin, spokojenosti, atd se spousty jevu ktere to mohou ovlivnovat...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: pokud jde o to, aby neco nebylo furt stejne, nemusis na to pouzivat (pseudo)nahodu. staci, kdyz jednotlivy jevy udelas zavisly na ruznych okolnostech. a ty okolnosti zarid, aby byly v cyklech, ktery se dlouhodobe mijeji.

    nemusis pak resit nejaky nahody ci nenahody, vse mas exaktni (takze se to da automaticky testovat) a pro hrace to muze bejt zajimavy v ohledu zjistovani co vsechno na to ma vliv a vychytavani jednotlivych ukonu prave na predpovidani tech okolnosti.

    mam na mysli treba denni dobu, pocasi nebo treba mnozstvi lidi, zaplnenost budov atd...


    ja tu nahodu nemam moc rad. neustale na me z poza rohu vykukuje draci doupe, kde s trochou smuly byl clovek tuhej v souboji s jasne slabsim protivnikem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam