TENCOKACISTROMY: no prave ze moc nefunguje :)
No zatim jsem z toho nabyl takovy dojem, ze je ta hra hlavne spatne napsana.
Klient je namisto JS aplikace napsany tak, ze nacita kusy sablon s HTML a JS, coz je imho nestatne. Kdyz pominu to, ze se mi to proste nelibi, tak to ma ale dalsi dusledky jako mizici tlacitka pod mysi, nepohodlne strankovani a pohyb po mape etc.
Pri komunikaci se serverem a provadeni akci by mel server v odpovedi vracet zmeny stavu, tedy nova data ohledne zdravi/energie/penez/zdroju/... tim se da vyhnout tomu, ze se nekdy neaktualizuji a netreba o ne zadat manualne.
Na serveru potom vidim minimalne dva problemy. Prijde mi, ze se skoro nic nevaliduje a projde libovolny pozadavek (zkuste si napsat "build(idBudovy)" do konzole). Druhym problem je neosetrovani chyb, kdy se nejaka akce provede jen castecne a ma to primy vliv na hrace... neulozi se log kvuli chybe pri souboji; spotrebuje se energie, ale ukol nesplni atd.