Někteří z vás, kteří tento klub sledují delší dobu, si možná vzpomenou na mojí rozpracovanou hru "něco jako doom, ale tahová strategie s prvky rpg", kterou stále považuji za rozpracovanou a u které jsem kdysi dávno plánoval spuštění první hratelné verze na krásné datum 9.9.09. Na ještě krásnější datum 11.11.11 jsem si plánoval spuštění do angličtiny přeložené "worldwide" verze této hry. No, moc to tedy nevyšlo...
Od doby, co jsem začal pracovat na v současnosti stále ještě rozdělané "stohodinové" hře (pro kterou pořád nemám použitelný název) jsem na té původní velké hře nenaprogramoval ani řádek. Je sice pravda, že na papíře hra doznala jistých vylepšení a změn, ale k čemu to je na papíře? Jen o stupínek lepší, než vůbec.
Jak jsem tak prohledal tenhle klub, tak první zmínka o "stohodinové hře" se datuje 24.6.2010. Takže o vánocích to bude přesně rok a půl, co se patlám s tímhle "malým rychlým osvěžením" a výsledek je pořád tak nějak šuplíkový. Musím přiznat, že mi to radost nedělá a osvěžení se také nějak nedostavuje.
Nebudu vás zatěžovat nástinem vnitřního boje, který ve mě příchod dnešního nejlepšího data století vyvolal a přejdu rovnou k závěru: Takhle to nikam nevede a je potřeba s tím něco udělat. Tady vidím jen dvě možnosti a to buď "zkrátit" nebo "zabalit". Volím tedy první variantu a dávám si lhůtu na dokončení "stohodinovky" do vánoc - pak to prostě pustím do světa v takovém stavu, v jakém to bude. Už teď to nemá k použitelnosti daleko, tak to snad žádná tragedie nebude.
PS: kdyby někoho napadl vhodný název pro soubor hybridních gamebooků/textových RPG/dungeonů z větší části vytvářených hráči a který by dokonce šel dát jako (doposud nezaregistrovaná) doména, budu rád když se o svůj nápad podělíte :)
PPS: škoda, že jsem to nestihl dopsat v 11:11 :)