• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: ale ale... vitej ;DDDDDD
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Dalsi halda oprav, uprav a novot na Klubku:
      Klubko Příběhů
      http://klubkopribehu.cz/novinky/?id=4

      Tak nejak zjistuju, ze s kazdou veci, kterou udelam vykouknou alespon 2 dalsi, co je potreba udelat, predelat, opravit, nebo alespon dodelat. Jsem zvedavy, kdy se prokousu k necemu, cemu by se dalo rikat beta verze :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Gamasutra - News - Zynga Platform open beta launches with five games
      http://www.gamasutra.com/view/news/164564/Zynga_Platform_open_beta_launches_with_five_games.php

      Nevite nahodou nekdo nic blizsiho?
      ESY
      ESY --- ---
      CYBERWOLF: ok neak se na to o vikendu mrknu :]
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ESY: zajima me nazor na vsechno :)
      ESY
      ESY --- ---
      CYBERWOLF: klidne se ptej kdyz budes chtit neakej nazor na danou vec :]
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ESY: mam jistou predstavu o (nepocetne) cilovce a asi deset konkretnich lidi, co by se toho (dle meho) mohli chytit. Lidi, co pisou do blogisku nebo do supliku je dost. Pokud se mi to podari doplacat dostatecne user-friendly, tak si myslim, ze by to mohlo fungovat.

      K tomu mi prave pomahaji pohledy jinych lidi a za to tedy dik :)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      TENCOKACISTROMY: uz je to vyreseny. Bresenham funguje skvele ;)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      AVATAR: Tu primku jakoby vykresli do rastru. Pri "vykresleni" do jednoho "pixelu" zjisti zda tam je/neni prekazka. Podle toho se zarid. A* je na tohle imho spatnej nastroj, ty nechces najit cestu, ale najit prekazky (jestli jsem te spravne pochopil).
      ESY
      ESY --- ---
      CYBERWOLF: hrozne tezko rict, zkousel jsem to v uplne prvni fazi, kty to cely vypadalo jak silenej excell. Dokazu si predtavit co se tam da delat. A asi i jak. Spis otazkou zustava, kdo bude psat pribehy.. Na webu urcite bude dost gemebook online generatoru a playeru. Takze tezko rict.. KAzdopadne dokazu si rpedstavit ze bys prisel jeste s necim navic, treba poradnym generatorem herni grafiky nebo tak a pak by to bylo supr.. Kazdopadne hrozne se me libi veta chyba nebo navr? :]]]]
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AVATAR: jo, vypada to, ze je to presne to, co potrebuju, diky!
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: ty svetle zeleny dlazdice nejsou prekazka. Zkousel jsem spoustu heuristik (diagonalni, manhattan, euclidean), ale ve vsech pripadech vznikaly vynechany dlazdice, pres ktery primka jde...

      Na ten algoritmus kouknu, diky za tip.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      coz bude pro tuhle ulohu nejspis lepsi, nez A*
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: pri urceni trasy ignoruj prekazky a pak over, jestli se tudy da strilet.

      Ja jsem pouzil (pro urcovani trasy) algoritmus, co se pouziva pro nakresleni cary, nevspominam si presne jaky, ale myslim, ze tenhle:
      Bresenham's line algorithm - Wikipedia, the free encyclopedia
      http://en.wikipedia.org/wiki/Bresenham%27s_line_algorithm
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      protoze astar vyhledava nejkratsi cestu v ramci tech dlazdic a nejde po primce.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: proc to nevyresis stejne, jako drahu chozeni po mape?
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      Mno ja ted resim drahu kulky nad gridem (sachovnice) a nejak se mi stale nedari prijit na zpusob, jak to nejlepe resit.

      nejlepsi zpusob by byla pomyslna primka, o ktere bych nejakym zpusobem zjistil, nad kteryma ctvercema v sachovnici vede. Nejakej napad?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ESY: to jsem rad. Jaky to na tebe udelalo dojem? Da se z toho poznat, co se da delat a jak se to da delat, nebo to pusobi jak prezentace agenta s teplou vodou? :)
      ESY
      ESY --- ---
      CYBERWOLF: ja tu demo nasel hned :D
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      CYBERWOLF: tedy pro poradek - dva lide uz se tam propracovali, tak jsem rad, zmena struktury splnila svuj ukol :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: v podstate je to oboji. Muzes pribehy nejen hrat (ted tam je pouze jeden a to neni ani tak pribeh, jako spis priklad co se da delat), ale i vytvaret. No a to do ceho koukas by mela byt takova referencni prirucka pro to vytvareni, ale hlavni zajimava vec je v tuto chvili ten jeden ukazkovy pribeh, ktery jsem ale zrejme natolik zahrabal, ze se k nemu zatim nikdo nepropracoval (ale nechapu to - staci kliknout na "Pribehy" nebo na odkaz z napovedy. Vazne se to tak utopi mezi temi ostatnimi vecmi?)

      Protoze jsem to zatim daval tam, kde jsem se o tom uz predtim zminoval, tak jsem se nejakymi prohlidkami, souhrny a za rucicku vodicimi pruvodci nezdrzoval, ale jak tak koukam, testovat hru oholenou az na kost neni mozne ani v okruhu tvurcu her...

      Tak holt mam namet na 3. update, no :)

      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam