CYBERWOLF: Trojka je teď venku poměrně krátce, je v ní pořád dost bugů a věci se dost měněj za běhu, což je trochu nepříjemný, ale co jsem tak koukal, tak oproti dvojce je to posun kupředu a ty zásadní strukturální změny maj smysl. Až se to ustálí, tak to imho bude docela fajn engine.
Daj se do toho přímo načíst mapy z Tiled editoru. Problém je trochu s animacema, to zatím nemají dotažený. Existuje sice plugin, kterej skoro automaticky rozběhá animace uložené přímo v tilemapě, ale když vyrobíš sprity z objectů definovaných v tilemapě (tzn. nepoužiješ přímo tile layer), tak animované nejsou.
Zatím to obcházím tím, že si paralelně vyrobím animaci v Texture Packeru. Phaser 3 ji sice zatím neumí přímo načíst, ale umí načíst texture atlas (kterej může bejt stejnej jako textura pro tilemapu) a animačku si k tomu doplníš v kódu.
Výhledově by ale měly jít všechny grafický assety vyrobit přímo v Tiled editoru.