SHINNITCHIKA: pohyb karty, tzn. po nějaké době sledování máš pavouka s nejběžnějšími trasami a časy, na základě toho se dá vytipovat vhodné subjekty nosící kartu a pak pokračovat jednoduššími prostředky.
pokud máš přístup k databázi, tak i třeba to, jakou PK (pokud nebylo zaplaceno hotově) bylo jízdné zaplaceno.
tzn. obtížné, neefektivní, ale stále sledovatelné
doufám, že nebudu označen za příznivce konspirativních teorií, ale tohle je jenom to, co mě napadlo relativně z fleku, jistě se dá rozborem udělat detailní analýza a zjistit, další způsoby sledování nositele.
pokud tam bude jenom datum bez času, takové sledování je téměř nemožné, ale přesnost na minuty už je dostatečná. Další věc je zabezpečení té informace z pohledu DP. pokud nebudou mít informaci, že dotyčné jízdné je vázané k dotyčné kartě, budou se data naveliko kopírovat mezi kartami. zařízení na čtení a zápis do takového čipu není nijak drahé. tzn. aby byla ochrana aspoň přiměřená, karta musí obsahovat údaj o konci platnosti spolu se zakódovaným číslem karty.
co z toho plyne? bezkontaktní karty buď ano nebo ne, víc možností není.