• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    HOLAKAC a dalsi: male doplneni k Vltave.cz
    NAKUP do 4.000,-
    hodnoceni prevazne ZAPORNY

    A ted vylevy ::

    - 25.11.2006 objednavka inkoustovky od Canonu (darek pro nase) + pam. karta MMS Pro 2GB a kabel k tiskarne..
    - pred. dat. expedice 1.12.2006
    - v 1. polovine prosince obednavka rozdelena bez upozorneni a karta s kabelem odeslana v prvni vlne ..
    - nasledne 2 maily od mne - 1 slusnej, 2 sprostej (banda neschopnej idiotu, co pujde prvni ke zdi az prijde revoluce .. apod)
    - 1 mail zpatky, ze fakt nevi kdy a moc se omlouvaj
    - 22.12 sem nahodou mrkl do stavu objednavek - ejhle, zbozi pripraveno k expedici, 22.12 (posl. prac. den pred vanocema) panacek zvoni s krabici u dveri.. takze UFFF.. :)
    (dopravne placeno smzrjme pouze jednou, nastesti)

    ALE
    - na prvni mail nereagovali vubec
    - vubec neposilaj zmenovy maily - znam x jinejch - mensich eshopu, kde vam posilaj mail pri kazdym uprdnuti skladnika od prijeti objednavky, pres vyrizovani u dodavatale az po predani CP, a.s. nebo dopravci..
    - v prehledu objednavek defacto az do vyrizeni toho 22.12 imrvere u data expedice tiskarny tvrdosijne svitilo datum expedice 1.12.2006!
    - no a ze by se mi nekdo obtezoval vubec napsat, ze tiskarna momentalne neni skladem ani u dodavatele a ze se teprf ceka na dodafku..
    Absolutne NE!
    (ve chvili objednani tam byl termin expedice do tusim 5ti prac. dnu :)

    Podtrzeno secteno - oproti minulymu roku vydim na Vltave maly posun kupredu, nebot tentokrat oproti rokum minulym zbozi preci jen stihli dodat vcas ..
    (minuly rok moje holka dostala vanocni darek tusim az na Valentyna a valentynskej tusim az na konci brezna k narozeninam :)

    Ale celkove se mi ten shop opet celkove zhnusil svym chovanim, takze znovu tam polezu pouze za predpokladu, ze nikde jinde to mit nebudou..
    hawg, diky za pozornost :)
    ADAMH
    ADAMH --- ---
    KAJJAK: neni potreba s tebou polemizovat, mas svuj nazor a svuj postup spineni, ehm pardon argumentovani podporujici tve sluzby, tim koncim tuto debatu , nema valny smysl a SEO patri do jineho klubu :)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: to je čistě tvůj osobní problém, že nechápeš.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    www.sluchatka.net :-)
    zkušenost výborná, ADAM předvádí skutečně "personal care", a ty ceny!
    PEARL
    PEARL --- ---
    amazon
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    rofl
    ADAMH
    ADAMH --- ---
    KAJJAK: ty si ale provokater, rekl bych takovej dnesni obchodnik, slibuje vse mozne a nemozne a kritizuje vse co vidi jen aby si urval neco pro sebe :)

    ps, vis ze mas par eshopu v referencich bez url a jeden dokonce na uvedene url neni k nalezeni a hazi peknou chybu? .)

    a namatkou, navstevnost "tveho" eshopu e-tenis 120lidi den , hracek online taktez, to neni ani tech 5tisic, cim to? :)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    Já třeba sháněl debilní redukci 2.5mm na 3.5mm jack. Oběhal jsem všechny tyhle kokony a nic. Ani ve speciálním elektru neměli (teda byli levní a věděli, co chci hned napoprvé, ale neměli přesně to, co jsem chtěl) a pak jsem narazil na alfacomp (idiot jsem se nepodival hned) a tam to maj. Stojí to třikrát tolik, ale prostě to je skladem.

    Tak si říkám, že eshopy mají budoucnost. Teda já si pro to do alfy zajdu sice osobně, ale jinak... Bych to koupil klidně v hongkongu...
    ARZA
    ARZA --- ---
    SATOO: No, já třeba pracuju na Andělu poblíž toho obchodního centra a nedá se říct, že by tam ty krámy nějak zely prázdnotou. Ať už jde o hadry nebo elektroniku.
    Samozřejmě že co se týče potravin, je lidská touha se nacpat, bezkonkurenční:))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: tys totiž nepochopil tu základní větu IMHO. Sorry že teď budu mluvit za jiného, ale ony stovky byly stovky tisíc...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: no nic, pozdravuj v bejdžoru, vidím, že vaše korporace bude brzy nadnárodní :-))
    ARZA
    ARZA --- ---
    MAGGIE: to bych neřekla... koukni na ty narvaný supermarkety... :(
    docela bych nechtěla bejt živnostník se specializovanym krámkem poblíž nějaký takovýhle hyperobludy.
    Velký prodejny jsou levnější, bejvá tam snazší reklamace čehokoli..
    Ale to jsme OT

    Jinak jestli to sem patří, kladná reference za zahraniční e-shop http://www.katesclothing.info/
    vybrala jsem špatnou velikost, napsala jsem, neměli už menší velikosti, okamžitě se mi vrátili peníze. Přišla jsem "jen" o poštovný tam, když jsem to vracela.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    :-)) Kajjak, ty jsi dobrý blázen...

    BTW: SEO na tvoji firmu nefunguje v googlu...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    a mimo to ještě kolega nechápe... No já bych to fakt radši nerozmazával :-)))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: tobě asi nedocvaklo, že jde zejména o DATA která v tom systému nějak existují, nikoli o systém samotný, že? Ono postavit eshop sice není triviální, ale taky to není "fucking rocket science" ;-)
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    PAN_SPRCHA: tak tak :)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    :-)) Solidni faux pas, Kajjak!! :-))
    ADAMH
    ADAMH --- ---
    KAJJAK: 5000 navstevniku mesicne, to je nejak malo, ne? :))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: No a nejhorší je, že to často funguje tak, že nějaká pipinka sedi v kanclu a z B2B dodavatele všechno datlí do nějakého nesmyslu v php od synka pana ředitele... No prostě je zde jistě prostor ke zlepšení, že... ;-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: Vidíš to podle mě příliš černobíle. Co je složitého na tom, propojit B2B a B2C? Nic. Pak už jde skutečně jen o logistiku. Jistě těžko takhle bude obchodovat velkoobchod s žárovkama, který je zvyklý na odběry po paletách, ten by vlastně zakládal novej byznys, ale třeba elektronika, nebo knížky? Tam se i velkoobchod v podstatě stará o jednotlivé kusy.

    Přinejhorším si velkoobchodník založí vlastní středisko starající se o zásilky koncákům. Není daleko doba, kdy začnou zavedené eshopy prodávat tím způsobem, že logistiku vůbec nezajistí a vše jen přehodí na velkododavatele, prostě mu přeprodají svůj "prodejní prostor"...

    Ale to už jsme OT asi...

    Navíc furt budou existovat kamenné obchody, tam je situace úplně jiná, ceny jiné a zejména služby s prodejem spojené by měly být na úrovni. Za kamenný obchod nepovažuju krámy jako Electrocity a spol, kde jen prodávají z poliček a o sortimentu vědí prd.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam