• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    :-)) Solidni faux pas, Kajjak!! :-))
    ADAMH
    ADAMH --- ---
    KAJJAK: 5000 navstevniku mesicne, to je nejak malo, ne? :))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: No a nejhorší je, že to často funguje tak, že nějaká pipinka sedi v kanclu a z B2B dodavatele všechno datlí do nějakého nesmyslu v php od synka pana ředitele... No prostě je zde jistě prostor ke zlepšení, že... ;-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: Vidíš to podle mě příliš černobíle. Co je složitého na tom, propojit B2B a B2C? Nic. Pak už jde skutečně jen o logistiku. Jistě těžko takhle bude obchodovat velkoobchod s žárovkama, který je zvyklý na odběry po paletách, ten by vlastně zakládal novej byznys, ale třeba elektronika, nebo knížky? Tam se i velkoobchod v podstatě stará o jednotlivé kusy.

    Přinejhorším si velkoobchodník založí vlastní středisko starající se o zásilky koncákům. Není daleko doba, kdy začnou zavedené eshopy prodávat tím způsobem, že logistiku vůbec nezajistí a vše jen přehodí na velkododavatele, prostě mu přeprodají svůj "prodejní prostor"...

    Ale to už jsme OT asi...

    Navíc furt budou existovat kamenné obchody, tam je situace úplně jiná, ceny jiné a zejména služby s prodejem spojené by měly být na úrovni. Za kamenný obchod nepovažuju krámy jako Electrocity a spol, kde jen prodávají z poliček a o sortimentu vědí prd.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ale v realu bych rekla, ze opravdu lidi zacinaji davat vic prednost malym, specializovanym kramkum pred supermarkety - rozhodne cloveka obslouzi nekdo, kdo vi, co prodava.. sorry za OT
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: mluvím jen o internetovém byznysu, kde je nejdůležitější cena, přesnost a rychlost dodávky. Tam prostě velkoobchody trh převálcujou, protože přesně tohle skrz B2B kanály poskytují maloobchodníkům, nevidím problém, proč nerozšířit kapacity a neposkytnout za jiné ceny to samé koncovým zákazníkům.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: ne, tyto obchody jednoduše zaniknou. Nevidím smysl v tom, aby velkoobchodníci neměli svoje B2C obchody a přenechávali tenhle kšeft malým rybám.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    BROTHER: navíc většina obchodů má od nějaký sumy dobírku a poštovný zadarmo. Malý věci si koupim někde v krámě, takže si všechno objednávám na dobírku a dobírkovný neřešim. Akorát jednou se m stalo, že jsem si kupoval batoh za 1200,- , doprava zdarma byla od 1500,-. tak jsem si k tomu přiobjednal nějaký drobnosti, který bych si stejně někdy koupil. a přišel mi balík těch drobností s tím, že už ten bágl nemaj. Poštovný mi ale neúčtovali.
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    ad předešlá diskuze na téma dobírka, myslim, ze 30 kč není zas tak moc, abych riskoval jakejkoliv problém a riziko, ze prijdu o love...
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    http://www.hodinkydodomu.cz/

    fakt nedoporučuju!!! objednal jsem hodinky storm, potvrdili mi objednavku včetně jimi slibované dodací lhůty (ta byla 3-4 dny), pozdeji jsem potreboval upresnit dodání zásilky (bylo to k narozkam pro slecnu, tlačil mě čas), týpek na telefonu (prislo mi docela divny, ze na celej tenhle e-shop maji zakaznickou linku pouze ve forme jednoho mobilniho cisla) mi sice slibil, ze se na to mrkne a da vedet, ale od te doby nejenze se neozval, ale ani nereagoval na moje mailové urgování... do dneška nepřišly, žádnej mail s omluvou atd., prostě nic, fakt nesolidní jednání...

    ps: u tech hodinek, co jsem tenkrát objednával, mají v současnosti dodací lhůtu "1dny", by mě celkem zajímalo, jak to stíhaj/zvládaj... :]


    naproti tomu pak vřele doporučuju: http://www.hodinky.cz/
    opravdu jsem byl prijemne prekvapen jejich vstricnosti a rychlostí odezvy, takhle nejak si predstavuju komunikaci se zakaznikem na urovni...
    ADAM
    ADAM --- ---
    zasadně neplatím na dobríku. 30kč mi příjde moc. pokud mě chce prodávající okrást, tak dobírka ničemu nepomůže. pokud to jde, vždy platím předem.
    CIA
    CIA --- ---
    JENIIK: My jich taky nemáme moc, ale člověka to naštve.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    CIA: tak pokud provozuju eshop českého stylu "mám vše, co můj dodavatel, když si koupíš, já koupím a pošlu ti", pak je dobírka o ničem, ale když se podívám, kolik se nám vrátilo nepřevzatých dobírek třeba z anagramu... Minimum, fak úplné minimum.

    Eshop není nic jiného, než zásilkový obchod...
    CIA
    CIA --- ---
    ARZA: Souhlasáím s tebou. Na platbě dopředu není nic špatného. A i ten skateshop by byl OK, kdyby v tom měli pořádek a věděli, jestli zboží mají nebo nemají.

    JENIIK: Sorry, ale dobírka že je bezpečný způsob i pro prodávajícího? No nevím. Nikde totiž není dané, že zákazník si musí zboží převzít. Výsledkem pak v mnoha případech může být obchodník, co prodělal, řekněme, 100,- za poštovné a balné a ještě mu navíc neodebrané zboží leží na skladě (ale přitom už ho třeba ve velkoobchodě zaplatit musel..)
    ARZA
    ARZA --- ---
    Hmm, já když kupuju něco přes internet po čechách, tak taky radši zaplatim předem, protože jsem šetřílek a 30kč vyhodit jen tak za dobírku mi přijde zbytečný. Ale zase je fakt, že jsem na tom ještě nikdy netratila a dělám to vzásadě z vyzkoušenejch obchodů.
    Navíc spousta vychytrálejch lidí má na eshopech rozdíl mezi dobírkou a prachama předem třeba 50kč..
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    BECKO: No offence...
    BECKO
    BECKO --- ---
    JENIIK: Brečím na špatným hrobě, už radši mlčím nebo se ještě víc naseru.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    BECKO: protože ti všichni tihle lidé lžou, víš? Prostě z nějakého důvodu potřebujou prachy a tys jim je ochotně půjčila. Teď je jen na nich, kdy se rozhodnou ti je vrátit.

    Kua že já už nemám eshop, Česko je fakt pole neorané... ;-))
    BECKO
    BECKO --- ---
    JENIIK: Mě ale vůbec nejde o posílání peněz ale o to, že mi tam jeden člověk říká, že je všechno cajk, ať prachy pošlu a ani není schopnej se ujistit, jestli tam to zboží maj, když mi ten druhej člověk říkal, že toho vzali jenom 3 páry...víme?
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    BECKO: no je to špatnej shop, o tom žádná...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam