• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    ARZA
    ARZA --- ---
    MAGGIE: to bych neřekla... koukni na ty narvaný supermarkety... :(
    docela bych nechtěla bejt živnostník se specializovanym krámkem poblíž nějaký takovýhle hyperobludy.
    Velký prodejny jsou levnější, bejvá tam snazší reklamace čehokoli..
    Ale to jsme OT

    Jinak jestli to sem patří, kladná reference za zahraniční e-shop http://www.katesclothing.info/
    vybrala jsem špatnou velikost, napsala jsem, neměli už menší velikosti, okamžitě se mi vrátili peníze. Přišla jsem "jen" o poštovný tam, když jsem to vracela.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    :-)) Kajjak, ty jsi dobrý blázen...

    BTW: SEO na tvoji firmu nefunguje v googlu...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    a mimo to ještě kolega nechápe... No já bych to fakt radši nerozmazával :-)))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: tobě asi nedocvaklo, že jde zejména o DATA která v tom systému nějak existují, nikoli o systém samotný, že? Ono postavit eshop sice není triviální, ale taky to není "fucking rocket science" ;-)
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    PAN_SPRCHA: tak tak :)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    :-)) Solidni faux pas, Kajjak!! :-))
    ADAMH
    ADAMH --- ---
    KAJJAK: 5000 navstevniku mesicne, to je nejak malo, ne? :))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: No a nejhorší je, že to často funguje tak, že nějaká pipinka sedi v kanclu a z B2B dodavatele všechno datlí do nějakého nesmyslu v php od synka pana ředitele... No prostě je zde jistě prostor ke zlepšení, že... ;-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: Vidíš to podle mě příliš černobíle. Co je složitého na tom, propojit B2B a B2C? Nic. Pak už jde skutečně jen o logistiku. Jistě těžko takhle bude obchodovat velkoobchod s žárovkama, který je zvyklý na odběry po paletách, ten by vlastně zakládal novej byznys, ale třeba elektronika, nebo knížky? Tam se i velkoobchod v podstatě stará o jednotlivé kusy.

    Přinejhorším si velkoobchodník založí vlastní středisko starající se o zásilky koncákům. Není daleko doba, kdy začnou zavedené eshopy prodávat tím způsobem, že logistiku vůbec nezajistí a vše jen přehodí na velkododavatele, prostě mu přeprodají svůj "prodejní prostor"...

    Ale to už jsme OT asi...

    Navíc furt budou existovat kamenné obchody, tam je situace úplně jiná, ceny jiné a zejména služby s prodejem spojené by měly být na úrovni. Za kamenný obchod nepovažuju krámy jako Electrocity a spol, kde jen prodávají z poliček a o sortimentu vědí prd.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ale v realu bych rekla, ze opravdu lidi zacinaji davat vic prednost malym, specializovanym kramkum pred supermarkety - rozhodne cloveka obslouzi nekdo, kdo vi, co prodava.. sorry za OT
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: mluvím jen o internetovém byznysu, kde je nejdůležitější cena, přesnost a rychlost dodávky. Tam prostě velkoobchody trh převálcujou, protože přesně tohle skrz B2B kanály poskytují maloobchodníkům, nevidím problém, proč nerozšířit kapacity a neposkytnout za jiné ceny to samé koncovým zákazníkům.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: ne, tyto obchody jednoduše zaniknou. Nevidím smysl v tom, aby velkoobchodníci neměli svoje B2C obchody a přenechávali tenhle kšeft malým rybám.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    BROTHER: navíc většina obchodů má od nějaký sumy dobírku a poštovný zadarmo. Malý věci si koupim někde v krámě, takže si všechno objednávám na dobírku a dobírkovný neřešim. Akorát jednou se m stalo, že jsem si kupoval batoh za 1200,- , doprava zdarma byla od 1500,-. tak jsem si k tomu přiobjednal nějaký drobnosti, který bych si stejně někdy koupil. a přišel mi balík těch drobností s tím, že už ten bágl nemaj. Poštovný mi ale neúčtovali.
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    ad předešlá diskuze na téma dobírka, myslim, ze 30 kč není zas tak moc, abych riskoval jakejkoliv problém a riziko, ze prijdu o love...
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    http://www.hodinkydodomu.cz/

    fakt nedoporučuju!!! objednal jsem hodinky storm, potvrdili mi objednavku včetně jimi slibované dodací lhůty (ta byla 3-4 dny), pozdeji jsem potreboval upresnit dodání zásilky (bylo to k narozkam pro slecnu, tlačil mě čas), týpek na telefonu (prislo mi docela divny, ze na celej tenhle e-shop maji zakaznickou linku pouze ve forme jednoho mobilniho cisla) mi sice slibil, ze se na to mrkne a da vedet, ale od te doby nejenze se neozval, ale ani nereagoval na moje mailové urgování... do dneška nepřišly, žádnej mail s omluvou atd., prostě nic, fakt nesolidní jednání...

    ps: u tech hodinek, co jsem tenkrát objednával, mají v současnosti dodací lhůtu "1dny", by mě celkem zajímalo, jak to stíhaj/zvládaj... :]


    naproti tomu pak vřele doporučuju: http://www.hodinky.cz/
    opravdu jsem byl prijemne prekvapen jejich vstricnosti a rychlostí odezvy, takhle nejak si predstavuju komunikaci se zakaznikem na urovni...
    ADAM
    ADAM --- ---
    zasadně neplatím na dobríku. 30kč mi příjde moc. pokud mě chce prodávající okrást, tak dobírka ničemu nepomůže. pokud to jde, vždy platím předem.
    CIA
    CIA --- ---
    JENIIK: My jich taky nemáme moc, ale člověka to naštve.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    CIA: tak pokud provozuju eshop českého stylu "mám vše, co můj dodavatel, když si koupíš, já koupím a pošlu ti", pak je dobírka o ničem, ale když se podívám, kolik se nám vrátilo nepřevzatých dobírek třeba z anagramu... Minimum, fak úplné minimum.

    Eshop není nic jiného, než zásilkový obchod...
    CIA
    CIA --- ---
    ARZA: Souhlasáím s tebou. Na platbě dopředu není nic špatného. A i ten skateshop by byl OK, kdyby v tom měli pořádek a věděli, jestli zboží mají nebo nemají.

    JENIIK: Sorry, ale dobírka že je bezpečný způsob i pro prodávajícího? No nevím. Nikde totiž není dané, že zákazník si musí zboží převzít. Výsledkem pak v mnoha případech může být obchodník, co prodělal, řekněme, 100,- za poštovné a balné a ještě mu navíc neodebrané zboží leží na skladě (ale přitom už ho třeba ve velkoobchodě zaplatit musel..)
    ARZA
    ARZA --- ---
    Hmm, já když kupuju něco přes internet po čechách, tak taky radši zaplatim předem, protože jsem šetřílek a 30kč vyhodit jen tak za dobírku mi přijde zbytečný. Ale zase je fakt, že jsem na tom ještě nikdy netratila a dělám to vzásadě z vyzkoušenejch obchodů.
    Navíc spousta vychytrálejch lidí má na eshopech rozdíl mezi dobírkou a prachama předem třeba 50kč..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam