• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    NENUFER: no ja treba zjistil ze ikdybych do czechcomputeru prisel (do cesky pobocky, nevim jestli jich maj vic) s kreditkou a chtel to zbozi zaplatit...tak nemuzu, pac tam kreditky neberou....Takhle uz sem se fakt dlouho nakymu panovi do telefonu nesmal:)
    NENUFER
    NENUFER --- ---
    KOUDY: ono je to podla mna uz skor otaka na kuriera a nie na shop, pokial je to ale niekto tak velky ako Alza tk snad nie je problem zaplatit kreditkou uz ked si to vyberies
    PHONO
    PHONO --- ---
    KOUDY: zalezi na kramu, znal jsem shop kde clovek co rozvazel objednavky sebou vozil mobilni platebni terminal, takze realne to je.
    CIA
    CIA --- ---
    KOUDY: Lepší je se asi přímo zeptat v těch krámech, kde chceš kupovat, ne? ;)
    CODE
    CODE --- ---
    Kuryr kreditku zatim AFAIK neumi :(
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    mam dotaz...kdyz koupim neco v eshopu jako je azac..czechcomputer atp...(jedna semi o HW)...umej udelat to...ze prijede PPLak a ja mu to tady na miste zaplatim kreditkou?...Nebo kdyz chci zaplatit zbozi kreditkou, tak musim na prodejnu?
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    TRAGIKOMIX: Šéf bral od nich pračku a ledničku a co vím tak naprosto bez problémů
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    Ahoj, nemate nejake zkusenosti s http://www.kamennyobchod.cz/ ?
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    mate nekdo zkusenosti s timhle kramem?

    http://www.max-shop.cz/
    KARUZKA
    KARUZKA --- ---
    kupoval jste někdy někdo něco od http://ab-com.cz/ ? jaký máte zkušenosti?
    BECKO
    BECKO --- ---
    NENUFER: už je to vyřešený, docela vtipný bylo, že na infolince měli furt stav zásilky, že leží v brně a za hodinu mi ji přivezli, takže tam byl asi nějakej mírnej kominikační šum, nevím... hehe no je s nima sranda tady s těma firmama.)
    NENUFER
    NENUFER --- ---
    BECKO: podla mna toto je casto otazka sofera co to dorucuje, my mame zase uzasne skusenosti s PPL a uplne nanic s General parcel a PKZ, obe firmy sa akosi velmi nesnazili tovar dodat a u telefonu sa tvarili ze sme zasielku odmietli prevziat alebo sme tam ani neboli alebo sa adresa nedala najst (v dedine zo 50 domami a jednym kramom), najlepsie bolo ked sme to odmietli na neexistujucej adrese :-)))
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    SONYA: "nemyslim, ze mas narok na vymenu zbozi a jeste vyplaceni cenoveho rozdilu."
    Nechapu proc tohle pises, to jsem nikdy nechtel.
    Popisoval jsem situaci v lonskem roce. Kdyz jsem to tam nesl potreti, tak me to chtel prodavac vymenit kus za kus. To jsem pochopitelne odmitl a trval na vraceni kupni ceny, duvody jsem uvedl (musel bych byt hnup, abych pristoupil na vymenu, protoze kdybych chtel stejny fotak, tak pri vraceni penez a jeho nove kopupi bych na tom vydelal - cena mezitim znacne klesla, nebo bych za stejnou cenu mel model lepsi). Prodavac se cukal a mlel stale neco o vymene, ale kdyz jsem se zeptal jestli vypadam jako blbec, nebo jestli si mysli ze pro nej bude lepsi kdyz do toho zapojime COI, tak bez remcani vysolil prachy. :-)
    BECKO
    BECKO --- ---
    PPL včera doručilo.)!! juchuuuu! trvalo jim to 6 dní, šnekům
    SONYA
    SONYA --- ---
    SATOO: jen pro zajimavost: jaky druh obchodu vlastne provozujes? Kamenny, nebo internetovy?
    P23
    P23 --- ---
    rád si poslechnu komentář/připomínku/podnět

    www.gastropro.cz
    BECKO
    BECKO --- ---
    SATOO: já sem si ani nepsala čas, smsku s číslem zásilky sem nasraně vymazala, takže nemám na co bych si stěžovala:) ale teď sem tam volala znovu (na infolinku) a pan operátor byl tak hodnej, že mi slíbil, co s tím v brně v depu (kam se už dva dny marně snažím dovolat) dělaj...
    BECKO
    BECKO --- ---
    SATOO: tak to je dobrá hovadina.) mě doma nezastihli, neozvali se, nenechali ani papírek, nic...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    add ten benq-siemens - to je hodne specificka zalezitost, principielne je to s tim opotrebenim ucelovej vyklad prava - - prodejce bud doda opravenej mobil / novej mobil / nebo se dohodne se zakaznikem na adekvatni nahrade / .. kdyz ne , nebo nevyridi do 30ti dnu - odstoupeni od smlouvy a plna cena .. konec finito ..

    .. IMHO v "rozvinutym" svete jedina paka (i kdyz nanekolikrat zprostredkovane) , jak postupne nutit vyrobce nedelat veci se zivotnosti 20mesicu, .. argument o zaostalosti vyrobku vlivem vyvoje technologii je hezky, ale kupujiciho nemusi zajimat .. ..

    .. znamej takhle pouziva na baru takovej ten koktejlovej rucni mixerek na penu .. zivotnost cca 4dny baroveho provozu .. .. neustale obmenuje za nove reklamaci, relamaci, reklamaci, reklamaci-vracenim penez, nakup noveho a znova ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    .. nebo kdyz prodavajici nedodrzi 30ti denni lhutu na vyrizeni reklamace !
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SATOO: v tomto pripade jasne - - tady se bavime o situaci, kdy reklamujes po 3 ci 4x a mas regulerni narok na odstoupeni od smlouvy a tedy vraceni cele castky, kterou jsi za zbozi utratil !
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam