• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    JIXIPEN
    JIXIPEN --- ---
    www.lazenskepobyty.cz - objednávali jsme tam rodičům poukaz k Vánocům a super jednání, potvrdili mailem, došlo v pohodě. Jen z pošty pořád žádné oznámení, tak jsme se tam zeptali, zda to tam už není - a bylo. Tak teď doufám, že bude v pohodě i následné vybírání.
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    ADAM:
    Jako na main page neni no... ale tak to se dá pochopit... protože když je to zadara tak tam bude volat každej a ptát se na kraviny... jinak já ho našel do 2 minut když jsem ho sem pastoval... ale tak to je fuk no ... já to zkusim ve středu tam napsat číslo.. to je snad první pracovní den...
    LOO
    LOO --- ---
    jedno vim jiste-z pixmania si uz nikdy nic neobjednam:)
    je to zbytecny srani
    ADAM
    ADAM --- ---
    mě pixmania teda rozhodně nezavovlala - a navíc před vánoci ten odkaz na callback z jejich stránek odstranily uplně..
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    BUNDA:
    JJ to jo .. to tam maj i napsaný... že rok všude a pak jim to musíš poslat no :(
    Já mám taky panasonic a bohužel bez češtiny.. i když v CZ se prodává s češtinou :(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ZONICEK: jednalo se o Panasonic (cestina tam byla) a CZ servis tvrdil, ze 1rok je bezplatna zarucni oprava mozna (kdyz ma zarucak potvrzen z Pixmanie), ale pokud by mel problem pozdeji tak jedine u prodejce nebo za penize.
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    http://www.nejlepsiceny.cz/internetove-obchody/pixmania-com.html
    Si tam stěžujou dost na DPD no.. jako já ten balíček přednim taky otevřel.. fakt byl zničenej.. naštěstí byl 3x vĚtší než foťák...
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    BUNDA:
    Tak já to ve středu zkusim... to by tam měli bejt ... kupoval sem foťák tak si zahraju na blbečka a zeptám se jich jestli můžu přijít do CZ servisu a nechat si doněj nahrát češtinu pokud zavolají :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ZONICEK: ja zas na spouste for cetl, ze zpatky nezavolali nikdy... Obecne lidi co nemeli potrebu vyrobek z pixmanie reklamovat jsou spokojeni (usetrili) a ti co reklamovali, prekousli financni ztratu za postovne do francie a casto az dvoumesicni cekani na vyreseni moc spokojeni nejsou a pak par tech co z nich tahali penize i dele ti jsou vylozene nas**ni.

    Osobne me to odradilo pac ta sleva neni zas tak vyrazna. A zkusenost meho kolegy dopadla dobre pac k poruse fotaku se dobre postavil zdejsi servis (bylo to v prvnim roce zaruky) a nasledne mu ho ukradli takze k dalsi reklamaci uz nedojde...
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    ADAM:
    Tam neni napsáno že je tam kontakt... ale že tam můžeš kontaktovat zákaznický servis... Když se přihlásíš tak máš formulář kde si vybereš co chceš, něco jako telefonní automat...
    Jinak kontakt maj trochu nezvykle pod obchodníma údajema :
    http://www.pixmania.cz/cz/cz/s_action/impressum/index.html
    Včetně call back (někde jsem čet že fakt volaj, ale tady na nyxu někdo řikal že ne no) ale maj tam i svůj ,,skype" když nechceš čekat...
    ADAM
    ADAM --- ---
    ZONICEK: jo, a když na to klikneš, žádnej kontakt tam stejně není!!!
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    K tý pixmanii co je v záhlaví :
    Pixmania normálně posílá na konci mailu toto :

    Pokud potřebujete další informace, kontaktujte prosím
    náš zákaznický servis:
    www.pixmania.com/cz/cz/c_action/faq_clients/index.html

    Pixmania je dceřiná společnost skupiny Fotovista.
    www.fotovista.com
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Mam uz podruhe dobre zkusenosti s obchodem www.1m.cz, dvakrat objednany mobil, co meli uvedeny jako skladem, pokazde objednan kolem 17.00. Dorucen druhy den rano na druhy konec CR. Kvalitka.
    CENDA
    CENDA --- ---
    eleshop.cz
    Kupoval jsem kuchynskoho robota. Prijemne jednani, ctou poznamky :P a rychle dodani plus jeste kalendar k objednavce...
    ANDREWS
    ANDREWS --- ---
    asus.cd - pozitivni
    Objednany ctyri kamery (ktery meli byt skladem), klasicky dva typy nemeli ;) telefonem kontaktovali a dohodli jsme zmenu. Objednano v utery vecer a i pres zmatek na poste v patek doma.
    ANDREWS
    ANDREWS --- ---
    TAKAK: Zkusenost dobra. Objednal sem fotak co nebyl skladem. Sehnali ho do 3 dnu. Expedice OK. Misto neorginalni baterky co nemeli skladem mi dali originalni za stejny penize. Plus bonusy v baliku jako Zoner10, 50 fotek zdarma, zdarma foto kniha.
    GLACIER
    GLACIER --- ---
    [ obálky dopisů, balíčků, krabiček,kuriozity z pošt, pošta, dhl, ems, ppl ] po konzultaci s Id ADAM upravujeme diskuzi, řešte to PROSIM zde
    LOO
    LOO --- ---
    no tak super.reklamace fritaku u obchodniho domu lyra se mi nezdarila.volala sem na coi i na zivnostak v olomouci,starymu majiteli,novymu majiteli a vubec nic se nevyresilo.nikdo mi proste za nefunkcni fritak penize nechce vratit zpet:((
    ADAM
    ADAM --- ---
    NASTY: já budu posílat poslední v sobotu ve 20.00 večer - velká města ještě v neděli by měli doručit...
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    KAJJAK:
    To co jsem chtěl tam zrovna nemaj... ale například DVDčka maj v itlevne levnejší...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ZONICEK:

    a jsou levnejsi nez alfacomp?
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Jinak ještě veliké + dávám http://www.itlevne.cz technik byl online i v 23:25 a dokonce i komunikoval ... tak jsem zboží objednal. Hned ráno mi zavolali pro ověření a odpoledne odeslali. Rychle levně super...
    NASTY
    NASTY --- ---
    ADAM: Ja posilal posledni vcera a pro jistotu radeji EE. Dnes to dorazilo. Obchodnim balikum uz neverim.
    MARKETUSHKA
    MARKETUSHKA --- ---
    ENTENTYKY: to jsem taky dnes udelala, pani se divila, proc tam jdu, kdyz mi jeste neoznamili, ze u nich neco mam :oD nastesti za mnou cekalo daalsich 20 nervnich lidi, tak snahu mi domluvit, at prijdu az s oznamenim vzdala hned...
    NYX
    NYX --- ---
    MARKETUSHKA: jak rika ententyky...staci zajit na postu, rict jmeno/adresu a oni to ho daji
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    MARKETUSHKA: tak na to necekej a rovnou si dojdi na postu, ne ..
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    MARKETUSHKA:
    To je klasika tohle... tady na okraji Prahy to dokonce dávaj 1x za dva dny.. takže třeba ti do schránky hoděj v pátek že jsi ve čtvrtek nebyl doma...
    MARKETUSHKA
    MARKETUSHKA --- ---
    Ja si takhle pres net objednavala balikem jeste nejaky darky. firma mi na mail poslala i odkaz na stranky ceske posty, kde jsem mohla sledovat cestu baliku Praha 1- Praha7. V den doruceni jsem byla cely den doma, na strankach se objevilo, adresat nezastizen,zasilka ulozena. Uz je to tri dny a posta se stale neobtezovala dorucit mi oznameni o ulozeni zasilky...pred vanocema proste katastrofa!!!
    ADAM
    ADAM --- ---
    KOUDY: klidne to muze jit dyl. 3-4dny je na dobirku minimum
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Reference na http://www.fitness.cz
    7.12 jsem objednal cross manažer kterej má být skladem... Volal jsem jim že to potřebuju do vánoc jestli ho opravdu mají... Řekl že to není problém.
    Po týdnu 14.12 jsem psal E-mail že mě nikdo nekontaktoval jestli mi to pošlou.
    Napsal že ať se nebojim.
    17.12 - Volám a ptám se a říkám že je to dárek k vánocům že bych to opravdu potřeboval. Prý žádný problém do poloviny týdne to tam mám.
    19.12 - píšu email že se fut nic neděje
    Dneska : Píšu email a prý mám zavolat nějaký ženský. Tak tam volám a ta mi řekne že tyhle kross manažery skladem nemaj a nevědi kdy přijdou. Možná v lednu.
    Fakt super chování.

    a další
    http://eshop.kak.cz - objednám si flashku a kartu, zaškrtnu platbu převodem, pošlou mi fakturu, zaplatim, píšu tam že jsem zaplatil a za 4dny to už muselo dojít (servis 24) odepsali mi že ne. TAk tam volám celkem naštvanej a von, jooo teď.. teď to přišlo a koukám nato. No ale kolega to zboží prodal, tak ho objednal a bude v lednu..... FAKT SUPER TYHLE VÁNOCE
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam