• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    VASAX
    VASAX --- ---
    ZIVOTABUDIC: Tak ale i ti pošťáci to často flákají.. s přehledem nechají přesahující poštu zastrčenou ve schránce, i když sedíte doma jak na jehlách tak stejně člověk najde "adresát nezastižen" atp atp a to se nebavím o tom že e klidně může něco ztratit. Lepší varianta je to zásilka, kterou člověk čeká (tedy ví že něco nedorazilo). V rámci eshopu je ta lepší varianta dobírka... člověk sice nemá zboží, ale má stále peníze. Při platbě převodem ho pak ve stejné situaci čeká více či méně řešení, podle solventnosti eshopu. Je to prostě vopruz...
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    KULA:Zcela upřímně ti můžu říct, že ani zabitím několika set obyčejných pošťáků se nic nezmění. Špatný je systém v kterým ty lidi musí pracovat. Byrokracie a technika jako za c.k. mocnářství.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    Ovšem záleží o jak velkou poštu jde. Pokud je to malá pošta na vesnici, tak nejlepší je zajít tam přímo a většinou je klid. Uvelké pošty většinou pomáhá až písemná stížnost u nadřízených.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    Myslím tím nařazenou organizační jednotku té pošty. Na úrovni řídící(okresní) pošty, regionu (větší kraj) příp. centrály - generálního ředitelství v Praze. V případě, že pošta nebudě řešit, pak celekm jisté je obrátit se na český telekomunikační úřad - má dohled nad dodržováním fungování pošt. služeb.
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    ZIVOTABUDIC: to nevím, jestli je to ojedinělé, je to první vetší věc, kterou jsem si sem nechala poslat, na druhou čekám...

    Btw, co je vyšší instance?
    KULA
    KULA --- ---
    MOIRAIN: rovnou ty kundy na cesky poste zabij...udelam ti alibi...nejhorsi je ze se s tim moc neda delat...tyhle curaci si sedi v teple na odrbanem kresle a nic s nima nejde delat...neni zadna paka.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    MOIRAIN:Pokud to není prvně, tak písemně na vyšší instanci. Ono to stejně odskáče jen ten pošťák na platě a zchátralá mašina jede dál.. ale Tobě už asi doručovat oznámení bude. BTW. Teď je pošta řízeně ničena, aby se dala levně zprivatizovat, takže před Vánoci se zřejmě podělá úplně.
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    tak první zásilka z dealextreme dorazila zpet do Hongkongu. Jak si mám stěžovat na místní pobočce pekla, že mi nedali oznámení o uložení zásilky?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JUNGLER: tak jo, ted se mi stalo neco podobneho, objednano 5 veci 1.9., v dostupnosti meli 3-5 business days. po 5 b.days prisel mail, ze se omlouvaji, ale nektere veci nejsou kratkodobe dostupne, ze je treba cekat. vcera prisel mail, ze vsechno ok, posilaji, v prehledu objednavky bylo u vsech veci Shipped. dneska na to koukam znovu a jsou 3 veci shipped a dve zase Pending s ocekavanym casem dodavky.

    takze u dealextreme se divat na stav zasilky radsi az 24h po mailu, ze bylo odeslano..
    JIXIPEN
    JIXIPEN --- ---
    www.exa.cz - zboží za cca 10 000 Kč, nákup co nejrychleji, kladné hodnocení

    Poté, co jsem zjistila, že pixmania výrobek v termínu nedodá, sháněla jsem jinde. Zjistila jsem, že odečtu-li náklady na dopravu (možnost vyzvednutí osobně v Praze), tak je exa skoro stejně drahá jako pixmania.

    Volala jsem tam asi 5x za ten den, protože tu kameru, kterou jsme chtěli, bychom mohli mít v pondělí (následující pracovní den), což pro nás bylo pozdě - tak jsme hledali jinou, takže jsem s nimi dohadovala, kterou mají přímo u sebe na skladě. Jediné, co pán odmítal po telefonu, že to mám psát na infolinku (jak to ale mají i na webu) byly technické specifikace (dalo se dohledat vesměs na webu). A ač mají na webu, že jsou tam denně do 17:00 v případě domluvy i do 18:00, v pátek tam s poukazem na málo objednávek byli jen do 16:00. Ale dokáži si představit, že v případě standardního postupu a nikoli "dneska to potřebuji" by to bylo skvělé. Web je přehledný, je jasně vidět, kde zboží je a kdy bude na skladě. Je kam volat o informace. Prostě pokud mi výrobek stačí mít do pár dní, tak pohoda.
    DASIK
    DASIK --- ---
    Pozitivni zkusenost s megaobchod.cz
    Nakup domaci pekarny, doprava PPL zdarma, platba predem.
    Objednano 1.9. vecer - prisel automaticky email o potvrzeni objednavky
    2.9. dopoledne - email a SMS s predpokladanou expedici
    3.9. emaily vystaveni faktury a odeslani (i s linkem na sledovani PPL), sms o odeslani
    4.9. dodano
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MOIRAIN: tak druhá zásilka už došla...asi po týdnu.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    http://shop.discgolf.cz/ - kupoval jsem od nich frisbeečko. kladné hodnocení

    Naneštěstí talíř pošťáci zašantročili. Zavolal jsem teda do toho shopu a zvedl mi to naprosto ochotnej týpek. Strašně se omlouval a že hned ho pošle znova. Pak mi přišel během třech dnů a lítá super :)
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    BOO: levny picoviny mi taky dosli bez problemu... problem nastal u vetsi obednavky.
    JIXIPEN
    JIXIPEN --- ---
    www.pixmania.cz - Nákup videokamery - cca 9500 - zápor!

    - absolutně nepřehledný web, takže informace o dopravě aby hledal lupou
    - stejně informace o dopravě neplatí
    - nedá se pořádně zjistit, kdy vám to dovezou, selský rozum nefunguje

    A jsem zvědavá, jak bude fungovat storno. Protože tvrdí, že "vyexpedováno" - dopravce ale o ničem neví a zásilku nemá. Nechala jsem to ale dopravit na adresu, na které se vyskytovat příští týden již nebudu (a fakt mě nenapadlo, že k tomu času dopravy musím ještě přičíst čas než si v bance zjistí, že mají platbu "nejsme napojeni online na banku" a podobně). Krom toho kecy jako "dejte dotaz a do 24 hodin se vám ozveme" - ozvali se pozdě a ještě v nějakém divném nečitelném formátu mailu.

    Jsou členy APEK, tak snad aspoň ty peníze zpět dostanu. No, aspoň získám konečně nějaké zkušenosti s e-shopy.
    ARZA
    ARZA --- ---
    Můžu pochválit obchod www.zvirena.cz
    Rychlá dodávka, ochotně se snažili u dodavatele zjistit i takovou pitomost jako v jakých barvách mi můžou dodat doplňky ke kleci (bidýlka, krmítka a pod:)) a jako bonus pro mě i pro kanáry čokoláda a zrní:D
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    JUNGLER: já jsem objednala 4 věci dohromady za 18 dolarů, první dvě poslali po 14 dnech, třetí za 3,5 týdne a na 4. stále čekají...ten první balíček ještě nemám
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    MRTVY_KENNY: jo... kdyby mi hned napsali, ze nemaj na skladu, nebo, že budu muset něco doplácet tak to pochopim. Jak jsem ale uvedl, tak asi 3 dny po zaplaceni jsem od nich dostal mail, ze zasilka byla odeslana bez problemu :/

    A to co jsi uvedl jsem cetl taky. To se ovšem netýká toho free shipingu, ale právě EMS. Když chceš něco poslat přez EMS tak poštovný zdarma neni.
    Prez ten jejich web jsem to nerusil kvuli tomu jak me lakovali, ze uz to bylo odeslany..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JUNGLER: jako nechcu vyvolavat nejake ohne tady, ale doplatky na dopravu mas ve FAQ

    (Countries that we can currently ship EMS packages to:

    Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A, and Vietnam.

    If your country is not listed, please contact us by e-mail to request for a custom EMS quotation.)

    stejne jako to, ze objednavka se da kdykoliv pred odeslanim zrusit pres sledovani objednavky na webu, ne mailem.

    (Please do not request cancellation of an order by e-mail.)

    ty tri tydny bych tipoval, ze to zbozi nemeli skladem (nevim, ja takhle cekal kvuli tomu)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    JUNGLER:

    napis jak se to bude vyvijet, par zajimavych vecicek tam maji ;-) co sis objednal za ty 3000? ;-)
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    http://www.dealextreme.com/
    Na povrch se zdá být dobrým eshopem. Dokonce i po několika nákupech.
    Několikrát jsem u nich koupil pár ptákovinek za minimální peníze. Potom jsem zkusil obědnávku za cca 3000 a to byla chyba. Zaplatil jsem v pátek, v pondělí napsali mail, že zásilka byla odeslána.
    Následně čekám asi 3 tejdny a vono hovno. Po těch třech tejdnech mi napsali další mail, kde se dožadovali příplatku 45 $ kvůli tomu, že Čechy nejsou údajně v nějaký free zoně pro EMS. Tak sem je zprudil, že jako to ještě neposlali a že chci zpátky prachy. Ti zmrdi vůbec nereagovali na moje maily a po čtyřech tejdnech po zaplacení mi přišel mail s informací, že zásilka byla odeslána a že neručí za poškození, či ztracení zásilky poštou. Nehledě na to, že se ani neobtěžovali nějakym způsobem reagovat na moje výtky. Sem fakt hyper nasranej a hlavně sem zvědavej, co mi teda (jestli vůbec něco) přijde.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam