• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    ADAM: jenže neříkej mi, že je chyba odesílatele, že doručovatel, nebo kdo, nedá oznámení o uložení zásilky, když druhá věc od toho samého odesílatele se mi do schránky dostala, jen se prostě vešla do schránky, ta druhá byla asi vetší, cca jako dva balíčky od cigaret
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAM: pak sem holt smolař. Mám tak odhadem dvě desítky zásilek přes poštu a s dobrou polovinou problém. Poslední dobou je to lepší, nechávají to u různých sousedů (samozřejmě bez jakéhokoliv upozornění, že zásilku najdu tam. Snad mám poctivé sousedy byť pár zásilek nikdy nedorazilo.). Předplatné novin sem po dvou letech stěžování a reklamací prostě vzdal.
    ADAM
    ADAM --- ---
    nesmysl. nevíte o čem mluvíte. posílám stovky zásilek týdně. v naprosté většině poštou, funguje to naprosto skvěle - problémy jsou v mizivém promile zásilek.

    na druhou stranu: jde o to, umět to poslat. jsou služby, které jsou nespolehlivé, a jiné, které fungují skvěle. bohužel od většiny eshopů mi zboží chodí naprosto nevyhovujícíma službama a skutečně to pak není uplně hladké.

    fígl je v tom, že ani na poště neví, že vůbec ty dvě služby se v něčem liší ("pane, tam byste mohl dát nižší udanou cenu, když dobírka je jen xxx" atp..).
    cenový rozdíly jsou v řádu jednotek korun...

    nejlepší je, jak všichni kolem na poštu nadávají. já jsem u přepážky každý den. už dva roky denně téměř bez vynechání. jsou to různé pošty v praze, ale i na moravě, v malých i velkých městech, v brně...
    a ani s čekáním to není tak hrozné (stačí vědět, v kolik má člověk příjít a nikdy frontu nestojí).

    co je ovšem opravdu nebezpečné, je snižování stavů - už teď je pošta dle mého názoru podzaměstaná a ve špičce naprosto zaměstnanci nestíhají. propouštění je krok dosti špatným směrem a hrozí, že by se situace mohla fakt zhoršit..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MOIRAIN: jn, me fascinuje, ze ty baliky ma v ruce stovka lidi, cestuje pres pul polokoule a pak nejaky lajdak kilometr od adresata se na to vykasle a jde to zas pres pul polokoule zpet, aby mohl nekdo napsat upozorneni, ze si to nikdo nevyzvedl (v nekterych pripadech i vyfoti balik) :)
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    MOIRAIN: v postě
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    VASAX: Bohužel máš pravdu. Je tomu skutečně tak. Na poště je teď anarchie a záleží jen na konkrétních lidech, jak se ke své práci staví. Staří pošťáci mají jedno úsloví: Bordel jako na poště.
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    ZIVOTABUDIC: pošta na pražském sídlišti, konkrétně pošta na Slunečním náměstí u metra Hůrka
    KULA
    KULA --- ---
    Co mi ceska posta rada dela:
    Narve mekky balik z Uk s ragby drezem ktery mi ma jit do vlastnich rukou do schranky a ten kus se znamkou necha koukat ven aby se vschni mohli podivat odkud to doslo.

    15 dni cekam na balik z cr. Kdyz furt zadny upozorneni tak tam napochoduju a oni me servou ze 15 je na balik moooc dobry.3 dny potom mi prijde ze mam na poste balicek....

    Zvoni postak, otevru a ani nepozdravi a hned ze omlouva proc je moje zasilka otevrena.ze ji prej omylem dal nekomu jinemu a ty mu pak volali nazpatek ze to neni pro ne..to uz jsem se se tenkrat neudrzel a jednu jsem mu tam lisknul. A drzel hubu protoze tohle kdybych nahlasil tak ho hned vyhodi .
    Je toho mnohem vic, ale uz zase penim:)
    VASAX
    VASAX --- ---
    ZIVOTABUDIC: Tak ale i ti pošťáci to často flákají.. s přehledem nechají přesahující poštu zastrčenou ve schránce, i když sedíte doma jak na jehlách tak stejně člověk najde "adresát nezastižen" atp atp a to se nebavím o tom že e klidně může něco ztratit. Lepší varianta je to zásilka, kterou člověk čeká (tedy ví že něco nedorazilo). V rámci eshopu je ta lepší varianta dobírka... člověk sice nemá zboží, ale má stále peníze. Při platbě převodem ho pak ve stejné situaci čeká více či méně řešení, podle solventnosti eshopu. Je to prostě vopruz...
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    KULA:Zcela upřímně ti můžu říct, že ani zabitím několika set obyčejných pošťáků se nic nezmění. Špatný je systém v kterým ty lidi musí pracovat. Byrokracie a technika jako za c.k. mocnářství.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    Ovšem záleží o jak velkou poštu jde. Pokud je to malá pošta na vesnici, tak nejlepší je zajít tam přímo a většinou je klid. Uvelké pošty většinou pomáhá až písemná stížnost u nadřízených.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    Myslím tím nařazenou organizační jednotku té pošty. Na úrovni řídící(okresní) pošty, regionu (větší kraj) příp. centrály - generálního ředitelství v Praze. V případě, že pošta nebudě řešit, pak celekm jisté je obrátit se na český telekomunikační úřad - má dohled nad dodržováním fungování pošt. služeb.
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    ZIVOTABUDIC: to nevím, jestli je to ojedinělé, je to první vetší věc, kterou jsem si sem nechala poslat, na druhou čekám...

    Btw, co je vyšší instance?
    KULA
    KULA --- ---
    MOIRAIN: rovnou ty kundy na cesky poste zabij...udelam ti alibi...nejhorsi je ze se s tim moc neda delat...tyhle curaci si sedi v teple na odrbanem kresle a nic s nima nejde delat...neni zadna paka.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    MOIRAIN:Pokud to není prvně, tak písemně na vyšší instanci. Ono to stejně odskáče jen ten pošťák na platě a zchátralá mašina jede dál.. ale Tobě už asi doručovat oznámení bude. BTW. Teď je pošta řízeně ničena, aby se dala levně zprivatizovat, takže před Vánoci se zřejmě podělá úplně.
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    tak první zásilka z dealextreme dorazila zpet do Hongkongu. Jak si mám stěžovat na místní pobočce pekla, že mi nedali oznámení o uložení zásilky?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JUNGLER: tak jo, ted se mi stalo neco podobneho, objednano 5 veci 1.9., v dostupnosti meli 3-5 business days. po 5 b.days prisel mail, ze se omlouvaji, ale nektere veci nejsou kratkodobe dostupne, ze je treba cekat. vcera prisel mail, ze vsechno ok, posilaji, v prehledu objednavky bylo u vsech veci Shipped. dneska na to koukam znovu a jsou 3 veci shipped a dve zase Pending s ocekavanym casem dodavky.

    takze u dealextreme se divat na stav zasilky radsi az 24h po mailu, ze bylo odeslano..
    JIXIPEN
    JIXIPEN --- ---
    www.exa.cz - zboží za cca 10 000 Kč, nákup co nejrychleji, kladné hodnocení

    Poté, co jsem zjistila, že pixmania výrobek v termínu nedodá, sháněla jsem jinde. Zjistila jsem, že odečtu-li náklady na dopravu (možnost vyzvednutí osobně v Praze), tak je exa skoro stejně drahá jako pixmania.

    Volala jsem tam asi 5x za ten den, protože tu kameru, kterou jsme chtěli, bychom mohli mít v pondělí (následující pracovní den), což pro nás bylo pozdě - tak jsme hledali jinou, takže jsem s nimi dohadovala, kterou mají přímo u sebe na skladě. Jediné, co pán odmítal po telefonu, že to mám psát na infolinku (jak to ale mají i na webu) byly technické specifikace (dalo se dohledat vesměs na webu). A ač mají na webu, že jsou tam denně do 17:00 v případě domluvy i do 18:00, v pátek tam s poukazem na málo objednávek byli jen do 16:00. Ale dokáži si představit, že v případě standardního postupu a nikoli "dneska to potřebuji" by to bylo skvělé. Web je přehledný, je jasně vidět, kde zboží je a kdy bude na skladě. Je kam volat o informace. Prostě pokud mi výrobek stačí mít do pár dní, tak pohoda.
    DASIK
    DASIK --- ---
    Pozitivni zkusenost s megaobchod.cz
    Nakup domaci pekarny, doprava PPL zdarma, platba predem.
    Objednano 1.9. vecer - prisel automaticky email o potvrzeni objednavky
    2.9. dopoledne - email a SMS s predpokladanou expedici
    3.9. emaily vystaveni faktury a odeslani (i s linkem na sledovani PPL), sms o odeslani
    4.9. dodano
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MOIRAIN: tak druhá zásilka už došla...asi po týdnu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam