• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    YAMANGO
    YAMANGO --- ---
    _OZZY_: aha, tak tos to asi dobre vyresil! akorat kam se pise z je to international? mne to pri zadavani adresy pak klasicky vzdycky hlasi, ze do cr mi to neposlou.
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    YAMANGO: ja zatim vzdy daval standard international shopping a pak uz se te to na spolecnost nepta. ze 4 baliku doprazili 3 a za ten 4. (teda on byl ve skutecnosti 1.) mi Amazon uz vratil penize...
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    DYNK: nemaj=neposilaj
    ACIDQA: na aukru to myslim padlo, zkus pohledat
    DYNK
    DYNK --- ---
    zdravim, nemate nekdo zkusenost s nakupovanim (a posilanim zbozi) na americkym www.roxy.com ?
    posilaji veci do pulky evropy, ale CR v comboboxu nemaj. psal jsem dotaz, ale dostal odpoved jen od automatu
    preposilani pres shipito a podobny by urcite bylo reseni, ale neni nejlevnejsi

    jen pro info - na evropskym eshopu to zbozi nenabizej
    YAMANGO
    YAMANGO --- ---
    _OZZY_: mne to prijde docela drahy.. ale nevim jak je to jinde.

    zrova resim, jak objednat knihy pres amazon, mate nekdo dobrou zkusenost s nejakou shippingovou spolecnosti, bo jde to pripadne udelat jinak? :-)
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    Mohlo by se hodit: http://www.shipito.cz/ - posilani veci na adresu ve Statech a pote preposlani k nam... Ale jeste jsem nezkousel...
    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    BEEBOY: Jo, to mě štve také. Je to o tom, co si provozovatel troufne a jak moc je ochoten a schopen investovat do technologie. Také záleží na tom, jaký druh zboží prodává. Je rozdl mezi textilem - kombinace velikostí, barev a variant je něco jiného než prosdávat třeba elektroniku - tam většinou typ je ne nebo není.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    BEEBOY: jak jsem uz psala - toto je moje prvni negativni zkusenost.. kazdopadne dobry pouceni pro priste - od nich si uz nic neobjednam
    BEEBOY
    BEEBOY --- ---
    celkem mě překvapuje, když se ukáže někdo, komu nějakej shop udělal problémy při platbě předem. nakupuju už takhle mnoho let a řek bych že i velmi často (několikrát do měsíce) a fakt jsem nikdy žádné problémy s platbou předem neměl.
    zkouším mnohokrát i malé neznámé obchody, které najdu přes jyxo nebo zbozi.cz, kde to riziko je asi větší... a furt mám asi štěstí...

    s čím spíš mívám problémy je to, že většina menších obchodů poskytuje lživé či matoucí informace o dostupnosti zboží... ve výsledku vždycky čekám na zboží mnohem dýl, než uvádějí, protože často "skladem" znamená, že jejich dodavatel má napsáno "skladem"... a nemálokdy se stalo, že zboží "skladem" nebo "do 2 dnů" nakonec není vůbec k dispozici a objednávku musím zrušit. samozřejmě ani po tom se informace o dostupnosti na stránkách nezmění. to mě štve na menších obchodech nejvíc.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    a jeste info k memu puvodnimu prispevku MAGGIE - ve ctvrtek jsem dostala email jak od firmy Sensor (bundu uz nemame na sklade, vratime Vam penize), tak i od jejich zprostredkovatelske firmy Mall.cz (bundu budeme mit na sklade behem 1-2 tydnu, vyckejte, prosim).. no comment
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ja platila vzdycky online veci ze zahranici a nemela jsem dosud zadny problem a ted chci podporit konecne ceskou firmu a takovej vojeb (pardon)..
    BEEBOY
    BEEBOY --- ---
    já teda platím předem vždy, když je to možné, je to pro mě nejméně starostí...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAM: no treba ja kdyz si mam vybrat, jestli se tahat do bankomatu, abych vybral papirky, ktere dalsi den dam nekomu do ruky, tak to to radsi za minutu naklikam v netbankingu.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    u stalejch zakazniku na zalohu nebo na splatnost jedu...ale novejm lidem uz proste neverim...hlavne u serveru nebo diskovejch poli je trochu utopie abych platil 80% ceny dellu ja a klient jen nepatrnou cast..
    ADAM
    ADAM --- ---
    imho 20% záloha by stačila...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ZIVOTABUDIC: cca patnact - dvacet dellu mesicne...Prodavam notasy treba za padesat tisic a nekolikrat se mi v zacatcich stalo ze clovek domlouval obchod a konfiguraci s clovekem nekolik tydnu..byly za tim hodiny prace...clovek si notas objednal..ja sem ho zaplatil a jelikoz se v dellu dva tydny vyrabi...tak si to ten clovek najednou znicehonic rozmyslel a me pak prisel notas kterej mi tu lezel a byl bud za tu cenu neprodejnej, protoze kazdej zakaznik ma HW konfiguraci na miru..a nebo sem ho musel slozite posilat zpatky a cekat az dell posle zpatky penize apod. Takze sem najel na system proforma faktur a ten kdo notas opravdu chce, si ho proste zaplati predem. Ten kdo predem platit nehodla, ma smulu.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    KOUDY: Tak to ho asi moc naprodáš..
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ja zas neprodam zbozi tomu kdo ho predem nezaplati :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    co mě hodně fascinuje je, že se stále najde dost zákazníků, kteří u mě platí předem.

    Přitom jim to vůbec nic nepřinese (poštovné mám vždy zdarma), krom delší dodací lhůty (1-3dny).

    ETIGO
    ETIGO --- ---
    ENTENTYKY: Sice jsem předem zaplatil pouze na ebay.co.uk, ale třeba u cpress.cz bych se nebál. Jsem dlouholetý spokojený zákazník, a příští nákup u nich jedu na zaplacení předem. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam