• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    YAMANGO: zalezi, jestli kupujes primo od Amazonu nebo od jinych prodejcu... zbozi jinych prodejcu ti zpravidla do CR opravdu neposlou... Jinak prave vyplnis adresua pak si vyberes, jaky typ prepravy chces... (standard, nejaky rychlejsi a pak kuryr - tracking number ma pry jenom ten kuryr, coz je ale nejdrazsi moznost)
    YAMANGO
    YAMANGO --- ---
    _OZZY_: aha, tak tos to asi dobre vyresil! akorat kam se pise z je to international? mne to pri zadavani adresy pak klasicky vzdycky hlasi, ze do cr mi to neposlou.
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    YAMANGO: ja zatim vzdy daval standard international shopping a pak uz se te to na spolecnost nepta. ze 4 baliku doprazili 3 a za ten 4. (teda on byl ve skutecnosti 1.) mi Amazon uz vratil penize...
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    DYNK: nemaj=neposilaj
    ACIDQA: na aukru to myslim padlo, zkus pohledat
    DYNK
    DYNK --- ---
    zdravim, nemate nekdo zkusenost s nakupovanim (a posilanim zbozi) na americkym www.roxy.com ?
    posilaji veci do pulky evropy, ale CR v comboboxu nemaj. psal jsem dotaz, ale dostal odpoved jen od automatu
    preposilani pres shipito a podobny by urcite bylo reseni, ale neni nejlevnejsi

    jen pro info - na evropskym eshopu to zbozi nenabizej
    YAMANGO
    YAMANGO --- ---
    _OZZY_: mne to prijde docela drahy.. ale nevim jak je to jinde.

    zrova resim, jak objednat knihy pres amazon, mate nekdo dobrou zkusenost s nejakou shippingovou spolecnosti, bo jde to pripadne udelat jinak? :-)
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    Mohlo by se hodit: http://www.shipito.cz/ - posilani veci na adresu ve Statech a pote preposlani k nam... Ale jeste jsem nezkousel...
    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    BEEBOY: Jo, to mě štve také. Je to o tom, co si provozovatel troufne a jak moc je ochoten a schopen investovat do technologie. Také záleží na tom, jaký druh zboží prodává. Je rozdl mezi textilem - kombinace velikostí, barev a variant je něco jiného než prosdávat třeba elektroniku - tam většinou typ je ne nebo není.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    BEEBOY: jak jsem uz psala - toto je moje prvni negativni zkusenost.. kazdopadne dobry pouceni pro priste - od nich si uz nic neobjednam
    BEEBOY
    BEEBOY --- ---
    celkem mě překvapuje, když se ukáže někdo, komu nějakej shop udělal problémy při platbě předem. nakupuju už takhle mnoho let a řek bych že i velmi často (několikrát do měsíce) a fakt jsem nikdy žádné problémy s platbou předem neměl.
    zkouším mnohokrát i malé neznámé obchody, které najdu přes jyxo nebo zbozi.cz, kde to riziko je asi větší... a furt mám asi štěstí...

    s čím spíš mívám problémy je to, že většina menších obchodů poskytuje lživé či matoucí informace o dostupnosti zboží... ve výsledku vždycky čekám na zboží mnohem dýl, než uvádějí, protože často "skladem" znamená, že jejich dodavatel má napsáno "skladem"... a nemálokdy se stalo, že zboží "skladem" nebo "do 2 dnů" nakonec není vůbec k dispozici a objednávku musím zrušit. samozřejmě ani po tom se informace o dostupnosti na stránkách nezmění. to mě štve na menších obchodech nejvíc.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    a jeste info k memu puvodnimu prispevku MAGGIE - ve ctvrtek jsem dostala email jak od firmy Sensor (bundu uz nemame na sklade, vratime Vam penize), tak i od jejich zprostredkovatelske firmy Mall.cz (bundu budeme mit na sklade behem 1-2 tydnu, vyckejte, prosim).. no comment
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ja platila vzdycky online veci ze zahranici a nemela jsem dosud zadny problem a ted chci podporit konecne ceskou firmu a takovej vojeb (pardon)..
    BEEBOY
    BEEBOY --- ---
    já teda platím předem vždy, když je to možné, je to pro mě nejméně starostí...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAM: no treba ja kdyz si mam vybrat, jestli se tahat do bankomatu, abych vybral papirky, ktere dalsi den dam nekomu do ruky, tak to to radsi za minutu naklikam v netbankingu.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    u stalejch zakazniku na zalohu nebo na splatnost jedu...ale novejm lidem uz proste neverim...hlavne u serveru nebo diskovejch poli je trochu utopie abych platil 80% ceny dellu ja a klient jen nepatrnou cast..
    ADAM
    ADAM --- ---
    imho 20% záloha by stačila...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ZIVOTABUDIC: cca patnact - dvacet dellu mesicne...Prodavam notasy treba za padesat tisic a nekolikrat se mi v zacatcich stalo ze clovek domlouval obchod a konfiguraci s clovekem nekolik tydnu..byly za tim hodiny prace...clovek si notas objednal..ja sem ho zaplatil a jelikoz se v dellu dva tydny vyrabi...tak si to ten clovek najednou znicehonic rozmyslel a me pak prisel notas kterej mi tu lezel a byl bud za tu cenu neprodejnej, protoze kazdej zakaznik ma HW konfiguraci na miru..a nebo sem ho musel slozite posilat zpatky a cekat az dell posle zpatky penize apod. Takze sem najel na system proforma faktur a ten kdo notas opravdu chce, si ho proste zaplati predem. Ten kdo predem platit nehodla, ma smulu.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    KOUDY: Tak to ho asi moc naprodáš..
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ja zas neprodam zbozi tomu kdo ho predem nezaplati :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    co mě hodně fascinuje je, že se stále najde dost zákazníků, kteří u mě platí předem.

    Přitom jim to vůbec nic nepřinese (poštovné mám vždy zdarma), krom delší dodací lhůty (1-3dny).

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam