• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    Já nevím, pokud si koupím notes a paměť k tomu, tak rovnou předpokládám, že to shop složí už jen proto, aby se jim tam nevrátil nějaký mamlas s reklamací...

    Pokud tohle nedělají, tak je to prostě jen a jen sklad dílů a takových jsou všude mrtě.
    DYNK
    DYNK --- ---
    www.obchodni-dum.cz
    + hodne vstricna telefonni operatorka
    + komfortni doprava s dorucenim az do bytu
    + dvouhodinový interval pro doruceni
    + rychly, jasny, jednani na urovni
    - odvoz vyslouzily pracky za 300Kc.. najdou se obchody, kde je to za tretinu
    ANDREWS
    ANDREWS --- ---
    male negac pro www.snowboards.cz - ceny super, vse skladem - ale na objednavku zareagovali po tydnu s tim ze nic nemaji at si zkusim vybrat neco jineho, problem je ze neaktualizujou web a tak zase zadna jistota. Omlouvaj se tim ze maj napor vetsi nez o vanocich a lidi malo....
    KULA
    KULA --- ---
    MRTVY_KENNY: Ja bych si ten sroubovak i pujcil kdyby mi nerekl: leda vam ho mozna pujcim. S velkym durazem na to mozna. je jeste jakoze nevi.Proste se choval jak picus.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    no visjak, ty neco chces, on ti rekne, ze je to placene, a max ti pujci sroubovak, ty reknes, at si trhnou, ze si to pujcis jinde, ze firem je plna prdel. ja myslim, ze 1:1
    ale ja tam nebyl, takze vim hovno, mozna to bylo jinak. :)
    KULA
    KULA --- ---
    MRTVY_KENNY: Kristovanoho!
    Tenhle klub je o zdeleni zkusenosti s eshopem. Ja rikam jednoznacne, CZC, lec nikdy predtim s podobnou veci problem nemeli, najednou je to placeny a je to problem. Jeste u toho meli drzky.
    Ja netouzim po tom, aby jste mi rekli ze mam jit jinam. Tohle vim i bez vas.

    Takze tlustou caru za timhle. CZC nikdy nemelo problem mi cokoli kamkoli namontovat. A najednou je to problem, je to placeny. A jeste k tomu si na me otevreli hubu.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    v podstate souhlas, akorat podle me predstava, ze se czc "pretrhne v delani toho, co mu na ocich vidi" kvuli koupenemu laptopu je bohuzel mylna domnenka. ackoliv v idealnim svete by to tak samo nebylo. :)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    MRTVY_KENNY: No nemyslim si, ze by Kula u toho zrovna posmrkal 2 kapesniky, ale spis se pozastavil nad dosti zvlastnim jednanim firmy, o ktere se tu mluvi spise v pozitivech. Souhlasim s tim, ze sluzby muze mit firma placene, proti tomu zadna. Ale chovani k zakaznikovi ma byt jen a jen slusne, informativni, pomocne a zdvorile. Zadne jine!!! podobne hlasky typu o tom sroubovaku jsou naprosto nevhodne.

    A kdyz to vezmu kolem a kolem, tak je sakra zarazejici, ze obchod velikosi czc ti nenabidne po zakoupeni jejich komponentu nejaky maly servis zdarma. Hozeni pameti do laptopu neni prece to same, jako slozit cely komp + instalace a testovani. Ale to uz je jejich minus.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    VYWERN: ja resim, ze kula tady dokola breci, ze nekde musi zaplatit za neco, za co nechce. chapu, ze firma by mela byt co nejprivetivejsi, ale zivot je svine a kazdy obchodnik si muze platby nastavit snad jak chce. technik s tim nic neudela. muze sroubovat zadarmo, anebo za gazi.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    MAGGIE: neco podobneho jsem zazil taky, chteli jsme jeste za dob diskmenu jeden koupit a prodejce nam ho odmitl vytahnout z obalu at ho vyzkousime. Vzhledem k tomu, ze ty pristroje meli tehdy docela problem s ruzne uvadenyma hlasitostma,tak jsme ho chteli slyset. Nakonec jsem se s nim nijak neprel, rekl mu, ze mu dekuji za ochotu a sel jinam, kde s tim problem nemeli.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    MRTVY_KENNY: a co resis ty? To je takovy vykrik tohle. Kula psal pokud vim 2 veci, jednak o pristupu a jednak o sluzbe. Jak si tak ctu ty vase radoby velmi protichudne reakce, tak mi prijde,ze ty techniky tam delate vy.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KULA: nevim, co resis, jasne ti rekli, ze je to placena sluzba. se tady pohorsujes, ze ti nedali neco zadarmo, za co se plati. priste to kup jinde a je to, treba pak prehodnoti, kde je hranice placenych sluzeb.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    No pridam taky neco trochu podobnyho - k Vanocum jsem dostala dve zehlicky, tak jsem sla tu jednu vymenit za neco jinyho. Rikali jsme si s pritelem, ze bychom treba neco doplatili a koupili si domu minivez na mp3. V obchode meli nekolik minivezi, ale jen dve z nich byly zapojeny v proudu. Nejenze ten prodejce nevedel skoro nic o tech minivezich (vzdycky se sel podivat na net nebo nam rekl, at se prece podivame zezadu na ty cenovky, ze tam ty informace jsou - byly tam nejake, ale ne ty, co jsme chteli vedet), ale na nasi prosbu o zapojeni obou repracku dokonce reagoval, abychom si ten druhy zapojili sami. V obchode v tu chvili s nami byl jeste jeden par, takze zadny naval. Bohuzel jsme tehdy zapomneli doma nejakou hudbu, co zname, abychom si ji pustili, a on tam taky nic na ukazdku nemel. No comment. Zkratka tam jsme tu minivez nakonec neporidili, ale jen tu zehlicku vymenili za dve mensi veci v temer totozne cene a rozhodne se tam uz nikdy pro nic nestavim.
    KULA
    KULA --- ---
    RETAL: Rekneme 2 "technici" sedici a smejici se u monitoru vypadaji, ze maji veru hodne prace. A rozhodne nejsem buran. Delam ve sluzbach, vim jak se chovat k lidem.
    Uz to nehodlam nijak obhajovat. Uz jsem obcas nekde byl a nikde v zapadni evrope jsem nezazil vyslovene neco co by me tak nasralo jako tamty dva curaci. Spesl ten jeden co si jeste odvazil pronist "mozna leda pujcim."

    Proste jestli jste blbci, co chteji za vsechno platit tak prosim. Ja ocekavam servis sluzbu a ochotu.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    RETAL: pokud nebyl vulgarni, je uplne jedno jak o to pozadal. Ano mohli mit hodne prace, mohli byt nasrani, mohl je predtim sejmout sef, mohlo se stat cokoliv, ale ani jedna z techto veci neni padna k tomu, aby se chovali k zakaznikovi tak jak popisuje Kula.
    RETAL
    RETAL --- ---
    KULA: Jak mám vědět, že jsi o tu laskavost jako buran nepožádal ty? Slyším tu jen jednu stranu.
    Co když technici měli spoustu práce? Co když se zrovna něco posralo, šéf na ně byl naštvaný, nemohli se ti věnovat?
    Ano, mohli ti to tam namontovat, ale nemuseli. Nevím, proč podle toho hodnotíš společnost.

    Soudíš to moc jednostranně.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    COLBEN: a to je presne ten duvod, proc obchodnika nemuze delat kazdy. Ano mas pravdu, ze to "povinnost" neni. Ale v dnesni dobe je to jedna se zakladnich sluzeb pro zakaznika, kterou by mel naprosto kazdy seriozni obchod mit a dodrzovat! Ze cesi jsou hlupaci a nechaji si srat na hlavu je pak vysledek, techto zabednenych pristupu k zakaznikovi. To ze obchod proda nejaky vyrobek neznamena, ze ten obchod konci, jak si mnozi mysli. Ten jeste dal pokracuje a muze klidne pokracovat dalsich 10let. Pak se vyskytne nejaky hnup technik, co se tim sroubovakem rype tak max v zadku a machruje jaky je to borec, ze odpalkoval zakaznika co neco chce. Asi si ten technik neuvedomuje, ze odpalkoval svou vyplatu. Mel by si to ale uvedomit uz jeho nadrizeny a pokud ani ten, tak obchod je spatny a souhlas s Kulou, kaslu na nej.
    Kdyz uz nektere firmy maji nastavene,ze nesmi cokoliv na vic delat, tak to maji ti technici rict slusne to je zaklad a nebo to mit zpoplatnene. Kdo by si tak pomyslel,ze v technickem oddeleni IT firmy bude chtit nekdo neco obcas namontovat. No to je naprosto nepredstavitelna myslenka, ze? :)
    SNIPERCZ
    SNIPERCZ --- ---
    V Alze jsem si složil počítač a nějaké komponenty jsem měl již doma z předchozích nákupu, při kontaktu s prodejcem zda by i ty bylo možné tam namontovat i ty co již mám, mi odvětili že není problém, komponenty jsem odnesl a druhý den jsem si jel pro funkční počítač i se systémem, nikdo po mě nechtěl ani korunu navíc.
    Proto souhlasím s Kula, v dnešní době je síť prodejců taková že by měl být ochoten pomoci zákazníkovy a jak se říká "náš zákazník náš pán"
    Jinak do czc nechodím delší dobu, nemám tam snad ani jednu dobrou zkušenost.
    COLBEN
    COLBEN --- ---
    KULA: soulas s retalem ... neni to jejich povinnosti a verim, ze o jednoho zakaznika, ktery ma pocit, ze kdyz u nich koupi notebook tak by mu ho jeste za to meli vycadit, si muzou dovolit prijit. navic ti rekl, ze ti pujci sroubovak a ani to ti nestacilo tak si naser... muj nazor
    KULA
    KULA --- ---
    RETAL: Staci se zamyslet a vlastne ani nemusis moc premyslet a prijdes na to, ze jo.
    a, Jsem jejich zakaznik, ten co je zivi.
    b, Nejsou tuzex, mezi obchody si muzu vybirat.
    c, Meli by se pretrhnout v delani toho, co mi na ocich vidi
    d, Nemel by se mnou mluvit jak nejakej buran co od nekud spadl
    e, Upadnou mu ruce?

    staci 2 minuty a bude o zakaznika ktery rekne: "jo tam je to ok" vic. Ale ne, timhle o zakaznika ktery rika jo ok prisli. Jasne jsem rikam to tu ted jen ja, ale kolik lidi predemnou a po me narazilo na to hovado v technickem oddeleni?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam