• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    JULESKAH
    JULESKAH --- ---
    MOIRAIN: jo :))) ja to blbe napsala (nebo jsem nekde zapomnela mozek), v tom pripade bysme to samozrejme musely nechat proclit ... nevim jak moc to muze byt komplikovany v pripade neobchodni zasilky a tak ...
    ex objednaval pred lety balik ze stejnyho shopu, ale na kram a celnici kolem toho delali strasny obstrukce ... nakonec zaplatil asi 40.000,- navic za skladny, protoze ten balik zadrzovali a nechteli mu to vydat z celniho skladu
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    JULESKAH: 17 tisíc korun je rozhodně mnohem víc, než 150 euro...
    JULESKAH
    JULESKAH --- ---
    nevim, kam jinam tady, ale mam dotaz lehce mimo topic:
    chci objednat obleceni z USA, odtud konkretne: http://www.shopalphaindustries.com/Alpha/home.php cca do 100USD, obleceni pro moje soukrome ucely, jaky komplikace s tim muzu tak asi cekat??

    druha varianta objednavky je, ze by se pridala sestra a dohromady by to bylo cca za 17.000 CzK (cimz se udajne porad vlizame pod 150 Eur, kdy by nas uz chteli proclit ...)
    ANTTOSH
    ANTTOSH --- ---
    http://www.ncentrum.cz/

    obrovske plus pro tento eshop, byl mi schopen na posledni chvili zajistit fotak, ktery jsem objednaval na posledni chvili a potreboval, aby mi prisel hned druhy den, podle heureka.cz mi u tohoto obchodu vysla 3. nejlevnejsi cena, pricemz obema predchozim shopum, by doruceni trvalo dele nez 3 dny. Rozhodnu doporucuji.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    www.i-obchod.cz
    trosku prodleva, jinak bez problemu (objednano 5.8.2009 dopoledne, stav "obvykle do tydne", odeslano 17.8.2009)
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Asi by byla veliká pruda si tam koupit něco drahého co nemají skladem a pak jim zavolat, že se manželka spletla, ale dá ti jenom 60% ceny a že jsi si myslel, že tohle je u nich normální praxe smlouvání s cenou :))
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    UBU: podivej se jake maji podminky. Protoze vetsina inet obchodu po objednani vygeneruje automaticky objednavku nebo potvrzeni objednavky, ze byla prijata. Ale nemusi byt schvalena. Tohle docela casto resi megapixel...ma to i popsano..
    - Po vytvoření (odeslání) objednávky zákazník obdrží automatickou odpověď, která obsahuje informaci o úspěšném přijetí, způsobu naší další komunikace a přesné specifikaci objednaného zboží včetně cen. Potvrzení objednávky je uskutečněno až po telefonickém potvrzení objednávky zaměstnancem společnosti MEGAPIXEL s.r.o.

    Tzn, dokud ti nezavolaji, objednavka neni platna.

    To, ze nekdy nezavolaji a objednavka ti prijde apod je bohuzel spatny servis dane firmy, ale s tim nic nenadelas, max zvolit jinou.
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Tohle jsem bohužel řešil už 2x. Je to tím, že tyhle obchody mají automatizované ceny importem od dodavatelů. Oni si tam pak přičtou určité procento a automaticky se jim to hodí na web. Jednou jsem takhle objednal Navigaci asi o 1500 levnější než se dá sehnat (v tu dobu to mělo takhle asi 20 obchodů) a druhý den přišel e-mail stím, že to takhle nemůžou prodat (změnili to na webu a i všechny ostatní obchody) , že to zvoral dodavatel a že to můžou dát za cenu od dodavatele (byla menší než se dala na netu sehnat - přišla emailem i omluva a tak jsem to zval) druhá byla od řetězce mall.cz který má spoustu shopů a co jsem se dočetl na internetu tak to takhle dělá běžně - dá nízkou cenu - dodání2-3 dny. Objedná - zjistí že to za to teď neseženou a tak to protáhnou o 14dní... a pak zase o 14 dní atd.. atd...
    Když jsem se informoval co se stím dá dělat, tak jedině k soudu. Můžeš na ně poslat ČOI, ale ta nemá právo rozhodnout, může pouze udělit pokutu za to jejich chování, ale to ti přímo nepomůže.
    KULA
    KULA --- ---
    Tak tak, jim je to jedno, oni ti to prodat nemusi. Kdyby se ti to stalo nekde u vodafonu nebo o2, asi by ti to za spatnou cenu prodali aby na sebe jeste upozornili ale jinak? tezko...
    ADAM
    ADAM --- ---
    a co tím jako získáš? nemůžeš nikoho nutit ti něco prodat. navíc chybu v ceně může udělat každej.

    neexistuje ani nejmenší šance, že bys měl nějakou páku, jak je přinutit ti zboží prodat, když oni nechtěji.

    pokud chybu neopravili a na webu pořád mají špatnou cenu, tak je můžeš aspoň pomluvit v diskusích, jako je tato..
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    UBU: na tu ČOIku si rovnou zavolej.
    UBU
    UBU --- ---
    Ahoj, mam dotaz, objednal jsem na internetovém obchodě tělo fotoaparátu + objektiv za dost dobrou cenu, objednávka normálně prošla, zboží sem objednal. Potom přišel email s potvrzením o přijetí objednávky a s přidělením číslem, načež mi mi volal člověk z toho obchodu, že to mají špatně naceněno a že mi to za tuto cenu neprodají a byl docela drzej. Teď přišel email, že zboží již nejde dodat a objednávka je stornována. Tak mě to dost nasralo, maji bordel, nebo klamou kupujícího, nicméně ani jedno není můj problém a moje chyba. Nevíte jak v tom případě postupovat a jestli má cenu se s nima hádat? Na stránkách ČOI sem nenašel nic a kam se obrátit jinam nevim... Dík za každou radu.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    i4wifi pozitivní objednáno v pátek v nočních hodinách (placeno kartou) a v pondělí dodáno. Navíc jsem díky nepochopení fungování online platby kartou poslal o několik haléřů méně.
    TBC
    TBC --- ---
    FALLENANGEL: neboj se zavolat... par veci jsem tam kupoval a vzdycky ok, i podpora.. nekdy je lepsi zavolat...
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Mám negativní referenci na 123mp3.cz. Zboží dorazilo během několika málo dní, ale když jsem se s nimi snažil komunikovat pomocí jejich webového formuláře abych si vyjasnil, jak provést reklamaci, tak ticho po pěšině.
    ADAM
    ADAM --- ---
    na DE mi pořád dluží nějaké zboží. už je to asi 9 měsíců, pořád ho nemají a já už zapoměl co jsem si to vlastně objednal..
    KULA
    KULA --- ---
    Cus, shanim obdobne shopy jako Dealextreme a focalprice. Znam asi jeste dalsi 4 ale ty nenabizi postovne zdarma. Nicmene, internetem se suska, ze jsou jeste dalsi shopy s postovnym zdarma a podobnou nabidkou jako DX a FP. Nezna nekdo?
    Jinak jak na DX tak na FP jen pozitivni reference mam.
    ARZA
    ARZA --- ---
    Znova kladna zkusenost s obchodem EXO-EKO
    Objednavka prijata ve stredu rano, v patek rano volal ridic ze je na ceste. Dala se s nim dohodnout hodina, byl prijemnej.
    Vsechno dorazilo vporadku a navic dovoz byl zdarma, protoze jsme meli objednavku nad 1500,-
    WIL_M
    WIL_M --- ---
    ahoj, hledal jsem zde reference na azobchod.cz a našel dvě spíše negativní. našel jsem u nich paměťovku do foťáku o sedm stovek levněji než v obchodě, ve kterým běžně nakupuji a mám k němu důvěru. vzhledem k tomu, že jsem četl, že se za osobní odběr platí takový peníze, nechal bych si to poslat poštou. mají i tam nějaký zádrhel typu balné za stovku nebo tak něco? má s nimi ještě někdo zkušenost, prosím?
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    OFFINKAA: do CR posilaji, ale musi to byt veci primo od Amazonu a ne od tretich prodejcu...
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    mate nekdo zkusenost s nakupem knizek pres amazon.com? nechce mi to vzit moji shipping address...neposilaji do CR nebo tam musim neco zmenit...?
    Kdyz tak posta . dik.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam