• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    ALEXIS: potvrzuji, v listopadu sjem objednávala v pátek, v pondělí byl balíček na poště, teď druhá objednávka, v pondělí, tak uvidím, kdy dojde ten
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    vyborna skusenost s http://www.bookdepository.co.uk/
    knihy su lacne, maju casto nejake zlavy, postovne sa neplati, okrem vianocneho obdobia je dodavka rychla... cez vianoce sa mi stratil jeden balicek, pisala som im mail, obratom mi to poslali znova a na poziadanie i zmenili adresu dodania... :)
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    moje zkušenost z threadless je nákupově pozitivní, nicméně kvalitativně jsou mi mnohem bližší trička z designbyhumans.com. naposledy jsem nakupovala na threadlesu asi 15 triček, všecko měla být dámská XL, ale dohromady to bylo tak pět typů trik, skoro žádné příjemné a pružné, některá vypadala spíš jako S pánská a tak podobně. mě to nenadchlo, už jedině DBH, se kterýma nebyl žádnej problém a chodí rychle. ty fakt doporučuju :)
    RUDIEE
    RUDIEE --- ---
    s threadless já mám teda příšerné zkušenosti
    dvakrát jsem nich objednávala, dvakrát se objednávka někde záhadně ztratila a nenašla. peníze mi pokaždé vrátili, ale až tak po měsíčním urputném mailingu... never more
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    absolutne v pohode zkusenost:
    www.asos.com
    www.scoutdoor.cz

    specialni pochvala za customer service - vyrizovani zasilky do treti zeme a dalsi atypicke pozadavky:
    www.threadless.com

    vyrizovani reklamace pro rodinneho prislusnika na www.tchibo.cz:
    nadstandardni ochota pri vyrizovani reklamace a financnich zavazku s ni spjatych .-)
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    SENIN: paypal byl uz vubec nepruchozi .-)

    jak pise jeden z tech typu v 'pribezich s americkym orlem': 'a kdyz mi konecne ty veci dorazily, mohlo me potesit snad uz jedine to, ze jejich velikosti by sedely jen nekomu o moc tlustsimu a mensimu, nez jsem ja sam' .-D
    sorry za ten rant .-) bylo mi to nak treba
    SENIN
    SENIN --- ---
    ZOOEY: jo já o tom už slyšela i četla. zajímavé, já to platila přes paypal a posílala na tu americkou adresu, tak možná proto v pohodě.
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    SENIN: no, davam to sem po korespondenci s ca tremi, ctyrmi ID, ktera mela mirne receno komunikacni potize s jejich customer centrem, vyrizenim objednavky, 'potvrzenim idenity' atp. jejich chovani, jejich non-existening customer service a 'komunikace' je zoufalstvi.
    viz taky napr.:

    [ WITTGENSTEIN @ mBank ]
    [ WITTGENSTEIN @ mBank ]
    [ DEMONOFANARCHY @ PayPal a jiné OnLine platební systémy - aktuálně: nechte si poradit, ale praxe je praxe.. ]
    atd.
    SENIN
    SENIN --- ---
    ZOOEY: já od nich kupovala a žádnej problém, nechala jsem si to posílat na US adresu a pak přes shipito domu. takže já dávám AE.com plus
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    mobilky.cz
    osobní odběr v pohodě

    V sobotu v noci jsem udělala nákup (zboží na skladě), v pondělí vyzvedla na prodejně.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    patro.cz
    bez problemu
    objednano ve ctvrtek vecer (maji "happy time" ct 17-20 doprava za polovic), platba pres mPenize
    vcera (po) vecer prislo oznameni, ze rano expedujou,
    dneska (ut) dopoledne prisel balik
    EXX
    EXX --- ---
    HUGGI: a uz je i zlomenej...
    UGLUGF
    UGLUGF --- ---
    MOIRAIN: Děkuju za upozornění, je to vostuda!

    http://www.atmobil.cz/
    nedoporučuju
    http://mall.cz/
    doporučuju
    17.12. (čtvrtek) jsem si objednal mobil v hodnotě 4000 který měl posloužit jako dárek pod stromeček, bylo to sice hodně na těsno, ale prodejce se kasal že zboží dodává do tří pracovních dnů. Celý nákup bohužel skončil tak že mobil mi nepřišel ani 12. dní poté, i když potvrzovací email mi přišel obratem toho 17. Lehce nasrán s neustálého posouvání předávky dárku jsem se průběžně na atmobil.cz snažil dovolat, neúspěšně. Jediný tel kontakt je nějakej mobil, člověk jim může volat jen do 14hodin ale i tak se nelze dovolat. Výsledkem bylo že jsem šáhnul po konkurenci Mall.cz který sice měl mobil o něco malonko dražší a neměl ho v barvě kterou jsem si představoval. Ale v Mall.cz stačila jen krátká inter. objednávka, zvolení osobní odběr. Výsledek: v poledne jsem si ho objednal a na večer jsem si pro něj šel. Navíc musim pochválit velmi přívětivý mladý personál co v mall.cz pracuje.
    MASOO
    MASOO --- ---
    http://www.fotbalpro.cz/

    nedoporucuju, 24.11. jsem objednala brankarske rukavice, ktere jsem potrebovala poslat idealne do vanoc dal, 25. prislo potvrzeni objednavky, slibuji dodaci lhutu tyden, za 14 dni jsem posala dotaz, na ktery mi nebylo dodnes odpovezeno....nemusim snad ani dodavat, ze jsem zbozi take neobdrzela:(
    JAROUSH
    JAROUSH --- ---
    http://www.celeste.cz/

    Osobní vyzvednutí objednanýho zboží bylo po telefonické domluvě umožněno přes maminku majitelky obchodu s tím, že jsou v obchodě pouze do 15:00 a já bych to do té doby nestihl vyzvednout. IMHO dobrý jednání se zákazníky.
    EGO
    EGO --- ---
    Zdravim, nejaky shop (moze byt aj zahranicny) so znackami Emporio Armani, D&G, Diesel? Dik moc.
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    EXX: klidne nekvalitni, ale hlavne ne kovovej? Potrebujes tajne pronest zbran pres detektor kovu? :-) Do letadla nebo do vezeni? :-)
    EXX
    EXX --- ---
    HUGGI: me neslo o kvalitni vyrobek, slo mi o keramickej vyrobek, ne o kov...tohle je totalni fake. cekal jsem ze se to treba brzo zlomi nebo takneco, kdyby to byl aspon nekvalitni keramickej nuz tak nereknu ani popel, ale tohle je regulerni ani snad ne ocel...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    EXX: uz ot..ale kupovat technologii, kterou opravdu kvalitne vyrabi jen jedna firma na svete na cinskym eshopu je naivni :))
    EXX
    EXX --- ---
    HUGGI:
    taknejak.. psal jsmjim ze to neni keramika, ze to v mikrovlnce jiskri, neco odepsali, ale pak jsem letel na dlouho pryc..

    MRTVY_KENNY:
    ten nuz byl s cernou cepeli. mozna ten s bilou je keramickej, nevim ... zkus ho pak v mikrovlnce uvidis
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam