• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    MUSHKA: na Slovensko je to v pohode, sice tiez platis DPH a clo od rovnakych ciastok (pretoze je to EU smernica), ale colnici normalne komunikuju e-mailom, ked ti vymeraju cenu, tak ti to poslu na dobierku a tusim to ide dohovorit i na platbu na ucet a necakas tak dlho a nemusis nikam behat jak **** :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    MUSHKA: jedna zasilka, co mi v CR celnici zamitli, mi do polska dorazila bez problemů :_)
    DEMONOFANARCHY
    DEMONOFANARCHY --- ---
    MUSHKA: pravidla jsou uplne stejna protoze nejsou ceska ale spolecna pro EU pokud se teda nepletu... jediny rozdil je v tom ze treba okolni staty nemaji na poste takovej nechutnej bordel jako u nas...
    MUSHKA
    MUSHKA --- ---
    Nevite nekdo jak je to s objednavanim pres net z usa na slovensko nebo do polska? plati se taky nejaka dan/clo/poplatky jako to je ted u nas?
    cekam uz dva a pul mesice na balik a zacina me to pekne srat..
    ADAM
    ADAM --- ---
    ZONICEK: napsat si to tam můžeš i sám, ne? 
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    http://www.megaknihy.cz
    Objednal jsem knihy za 1200 a do druhého dne prý pošlou fakturu. Do poznámky jsem napsal, že bych kamkoliv na faktruru potřeboval napsa číslo (protože je to přes grant a potřebují to tam) a když 2 dny nic nešlo, tak tam volám a prý to takhle udělat nejde, že to nedokážou. 1) bych ocenil, kdyby to napsali do e-mailu a nenechali mě čekat 2) snad neni problém tu fakturu vytisknout a dopsat tam to číslo...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MRTVY_KENNY: u molochu to právě pochopím. Tam se to pohne až po medializaci (možná) :-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    Zákaznice Alza.cz už čtvrt roku čeká na vyřešení neúplné objednávky - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/zakaznice-alza-cz-uz-ctvrt-roku-ceka-na-vyreseni-neuplne-objednavky-11n-/ekoakcie.aspx?c=A110426_165025_ekoakcie_jvo

    az neuveritelne, jak daleko dokaze zajit podobna zalezitost.. treba u nejakeho frikulina, co si naklika instantni eshop, to pochopim, ale u podobneho molochu nechapu, o co jim jde..
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    FRAUD: Jasně, to jsem jí právě říkala a ona argumentovala tím, že jsem souhlas dala s jejich podmínkami - přesně, jak říkáš, ale to je špatně, upozornila jsem ji na to a napsala, že pokud nedodrží lhůtu 30 dní, tak od smlouvy odstoupím. Načež zaslali PPLkem nové zboží. A mně se na tom nelíbí ten přístup, proto se spíš kloním k negativnímu hodnocení obchodu, byť mám novou věc. Jinak to tam i v tom popisu níž píšu "což není pravda, tenhle souhlas se uděluje až následně, nikoliv předem".
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    COQUINE, ADAM: moc se omlouvam, spatne jsem to zformuloval
    cetl jsem kdysi nejaky pravni rozbor od pravnika COI ktery rikal, ze i kdyby v obchodnich podminkach (ktere clovek defacto musi akceptovat tim, ze provede nakup) byla veta o prodlouzeni reklamace je to neplatne, stale plati 30 dni
    souhlas o prodlouzeni se ze zakaznikem musi sepisovat vzdy pri nove reklamaci a plati jen pro tu jednu danou reklamaci .. spis jsem tedy reagoval na to kdyz jsi psala ze Ti nejaka pani tvrdila ze jsi neco automaticky odsouhlasila - tak prave vyklad pravnika teto vety rika, ze to neni pravda
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    FRAUD: Ust. § 19 odst. 3 z. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (konec věty): (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
    ADAM
    ADAM --- ---
    FRAUD: pokud se vzájemně dohodnou, tak není problém prodloužení lhůty. jen to samozřejmě nelze udělat apriory předem, souhlasem s nějakýma podmínkama.
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    COQUINE: nic jako prodlouzeni lhuty nad 30 dni neexistuje, dokonce je to neplatne i kdybys to (vedome i nevedome) sama podepsala - zadna dohoda nemuze omezit pravo zakaznika dane zakonem, dohoda muze jen prodlouzit/zvysit prava
    NTR23
    NTR23 --- ---
    KAJJAK: na elektro jsou tu velcí hráči. s tím se nevyplatí obchodovat.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    NTR23:

    pri cenne tech produktu neni tezke mit vse skladem, doufal jsem spis v nejake elektro ;-)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    KAJJAK: Já mám specialitky, které asi nebudeš potřebovat..)

    Bad Gees - Reklamní stylové placky - novinky - Bad Gees
    http://www.badgees.cz
    ...prostě pro případ - bezpečnostní identifikační náramky pro děti - Infoband™
    http://www.infoband.cz
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    www.elektrocr.cz, nakup, reklamace

    Nedokazu napsat, jestli negativni nebo pozitivni, posudte sami: nakup probehl ok, nasledna reklamace byla horsi: kdybych nebyla durazna, mam to zbozi v reklamacnim rizeni jeste ted, nebot se snazili vymluvit na "slozitejsi" pripad a tudiz prodlouzeni doby na vyrizeni reklamace, s tim jsem nesouhlasila. Nicmene pani z reklamacniho oddeleni tvrdila, ze kdyz jsem odsouhlasila podminky, zaroven jsem odsouhlasila automaticky i tohle, coz neni pravda, tenhle souhlas se udeluje az nasledne, nikoliv predem. Vysledek byl ten, ze radsi pred koncem 30 denni lhuty poslali novy zbozi (v ramci emailu jeste trochu zalhali, ale to ted neresim). Takze i kdyz mam novy zbozi, funkcni, tak ta pachut zustava, protoze u takovy kravoviny, co jsem reklamovala, byli schopni chtit 60 dni na vyrizeni. A jeste neco: zbozi bylo skutecne rozbity, ne moji vinou a ja ho chtela opravit, ne penize, protoze je do sady k necemu jinymu.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    ja taky :(
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    NTR23:

    muzes napsat jake mas eshopy, rad u tebe nakoupim, protoze se s tim setkavam kdekoliv vlezu ;-)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    MSX2000: Já bych si ve svých eshopech teda nedovolil prodávat něco, co nemám. Přijde mi to nefér vůči zákazníkovi a doplatím na to jenom já, protože se to objeví v diskuzích jako je tato.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    to je zajimavy pohled. souhlasim. v jadru mas pravdu ale jak ja to vidim. tak u nas skutecne melokdo nekeca co skladem ma a co ne :) a priznam se ze oni to maji tak ze neuvadi co vlastne je "skladem" a co neni. coz muzeme tedy zarovne napsat jako minus sem. protoze kustecne v kazde objednavce a to zde priznavam neco z toho co nabizi nemaji a nevedi kdy to bude . ano to je dobra odvracena strana mince.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MSX2000: jako rozumim, ale jsme v roce 2011. takze mile a seriozni eshopy se imho nevyznacujou, ze zavolaji, jestli to je, nebo ne. co vystavujou, maji mit (pripadne napsat, ze nemaji), jinak at to nedelaji.
    ja zas platim co muzu kartou, co nemuzu prevodem, dobirku velmi vyjimecne u shopu, u kterych neznam reference.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    ja davam dobirku .. takze plartim vzdy az po. platby predem nejedu nikde v cr. silenost. a u teto varianty mi to vyhovuje. ovsem nikomu neberu jiny pristup.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam