• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    DIM_
    DIM_ --- ---
    KAJJAK: Zrovna ADAMovi radit jak ma neco posilat je noseni drivi do lesa:)
    Objednaval jsem na sluchatka.net uz 4x nebo 5x a vzdy jsem to mel druhy den, co si pamatuju.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    no to zalezi na tom co klientum pises... Pokud to je dodani do 2 pracovnich dnu (coz je naprosto realne pro kohokoliv kdo ma zbozi skladem, tak se o reputaci okradas sam...
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    v tomhle je mezi obchody s jezdeckými potřebami unikátní www.obluk.cz - když do 12.00 objednáte, tak skutečně máte druhý den na stole balík. a jakmile náhodou něco nemají, občas se stane že to zapomenou smazat, volají do hodiny od objednání a navrhnou alternativy nebo vrácení peněz (klidně na kartu).
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak 15:45 pro mě není čtvrtek, ale už pátek. a jestli to člověk dostane v pondělí, nebo ut, v tom už zase takovej zásadní rozdíl není...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAM:

    takze ty bys to poslal az v pondeli a bylo by to az v utery? od ctvrtka?
    To bys to tam dostal ve stejnou dobu jako ti co zbozi ani nemaji skladem = skladem u dodavatele...
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak to je dobrý. na poslání ve čtvrtek to už je hodně pozdě. a já třeba v pátek taky nepracuju a nic neodesílám :-)
    DIM_
    DIM_ --- ---
    ADAM: 15:45
    KAJJAK: To sem si taky rikal, ale ten den me nezabil. Podle heureky maj na pobocce dost frmol, tak se asi z kazdy objednavky nezblaznej.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    MAD_MAN: To mas pomaly ;)
    Objednavku sem odeslal pred 10 rano a druhej den po 11 psala manzelka ze je balik doma :D
    MAD_MAN
    MAD_MAN --- ---
    v tomhle směru mě pokaždé udivuje kupkolo.cz - objednám třeba v 9 večer a ráno už odesílají, další den leží doma balíček
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    to je dost onicem prodavat sedivku a jeste aby to trvalo 3 dny, objednas ve ctvrtek a v patek musi posilat i kdyby padaly trakare...
    ADAM
    ADAM --- ---
    v kolik hodin ve čtvrtek jsi objednal? jen pro zajimavost.
    DIM_
    DIM_ --- ---
    + max-shop.cz

    Objednal jsem telefon (ctvrtek), druhy den (patek) prisel mail "zpracovano", ten samy den "zabaleno" a dalsi pracovni den (pondeli) prisel mail "odeslano"-dobirka s odkazem na tracking od cesky posty. Podle nej sem pak (utery) skocil na postu a telefon vyzvedl. Easy.
    Vychozi jazyk telefonu byl teda nemcina, ale jinak velka spokojenost.
    PISKOT_HK
    PISKOT_HK --- ---
    KAJJAK: no on ten vysavač stál nějak 3.600, tak si procentuálně moc nepomohli.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    PISKOT_HK:

    to je jednoduche, ten starsi proste uz nemeli skladem tak ti udali novy drazsi :-) bezna praxe obchodu s elektronikou ;-)
    PISKOT_HK
    PISKOT_HK --- ---
    Nákup
    ONLINE SHOP - Televize, Led TV a LCD, pračky, robotické vysavače iRobot Roomba a iClebo. Kompletní nabídka elektro: ONLINESHOP.CZ
    http://onlineshop.cz/
    Objednala jsem si aku vysavač. Do hodiny volali, že mají už i novější typ (vylepšený kloub), ale o cca 100 Kč dražší. Dohodla jsem tedy změnu a druhý den mi PPL přivezla balík na dobírku.
    KROKODILE
    KROKODILE --- ---
    Zkušenosti s x-store?
    FESTER
    FESTER --- ---
    KUHL: je to pravda a neplatis sales tax pokud obchod nema fyzickou prezenci na misto urceni... tj.. pokud koupis neco na netu a obchod ma fyzickou prezenci v Californii a ty zijes v Californii tak platis... pokud ale objednane zbozi je v nevade obchod v californii neexistuje a zijes v Californii tak neplatis...


    takze ty jaqko v CR zijici tak sales tax neplatis...
    KUHL
    KUHL --- ---
    nemate nekdo zkusenosti s timto shopem http://www.padidu.com/ ?

    ceny maji super, ale moc verohodne mi to nepripada. Americani .. cetl jsem, ze pry maji vetsinou ceny uvedeny bez lokalni dane 6-8 procent. Je to pravda? Kolik preocent navrh hodi clo + dph (respektive clo pro kola, nejak se v tom systemu TARIC nevyznam..dph je jasna).

    diky
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    ANYSA: ono když si přečteš jejich podmínky záruky a reklamace, tak už tě to musí odradit...

    Například:
    3. K reklamačnímu řízení je zboží prodejcem přijímáno pouze při dodržení následujících náležitostí:
    Zboží musí být zabaleno v původním obalu
    Zboží je opatřeno případnou kompletní technickou dokumentací a veškerým příslušenstvím (manuály,doplňky,apod.)
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    ANYSA: Nevolej, písemně vyzvi (doporučeně) k vrácení s poznámkou, že dlužnou částku budeš muset v případě neuhrazení do XY dní vymáhat soudně.
    ANYSA
    ANYSA --- ---
    Moje MIZERNÁ zkušenost s eshopem http://www.nakupujme.cz

    Prodávají tam snad úplně všechno (elektro, oblečení, šperky, povlečení...) Loni v říjnu jsem si u nich objednala rychlovarnou konvici a hned zaplatila. Komunikace nula, po měsíci urgencí a volání mi řekli že konvice nebude a od té doby už třičtvrtě roku z nich mámím zpět peníze (necelá tisícovka) :-/ Na maily už nereagují, telefon tam sice zvedají, ale prostě neustálé kecy v kleci (dneska např. výmluva že restartují všechny počítače a nemůže se podívat na moji objednávku, mám zavolat zase v pondělí) :-/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam