• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    PISKOT_HK:

    to je jednoduche, ten starsi proste uz nemeli skladem tak ti udali novy drazsi :-) bezna praxe obchodu s elektronikou ;-)
    PISKOT_HK
    PISKOT_HK --- ---
    Nákup
    ONLINE SHOP - Televize, Led TV a LCD, pračky, robotické vysavače iRobot Roomba a iClebo. Kompletní nabídka elektro: ONLINESHOP.CZ
    http://onlineshop.cz/
    Objednala jsem si aku vysavač. Do hodiny volali, že mají už i novější typ (vylepšený kloub), ale o cca 100 Kč dražší. Dohodla jsem tedy změnu a druhý den mi PPL přivezla balík na dobírku.
    KROKODILE
    KROKODILE --- ---
    Zkušenosti s x-store?
    FESTER
    FESTER --- ---
    KUHL: je to pravda a neplatis sales tax pokud obchod nema fyzickou prezenci na misto urceni... tj.. pokud koupis neco na netu a obchod ma fyzickou prezenci v Californii a ty zijes v Californii tak platis... pokud ale objednane zbozi je v nevade obchod v californii neexistuje a zijes v Californii tak neplatis...


    takze ty jaqko v CR zijici tak sales tax neplatis...
    KUHL
    KUHL --- ---
    nemate nekdo zkusenosti s timto shopem http://www.padidu.com/ ?

    ceny maji super, ale moc verohodne mi to nepripada. Americani .. cetl jsem, ze pry maji vetsinou ceny uvedeny bez lokalni dane 6-8 procent. Je to pravda? Kolik preocent navrh hodi clo + dph (respektive clo pro kola, nejak se v tom systemu TARIC nevyznam..dph je jasna).

    diky
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    ANYSA: ono když si přečteš jejich podmínky záruky a reklamace, tak už tě to musí odradit...

    Například:
    3. K reklamačnímu řízení je zboží prodejcem přijímáno pouze při dodržení následujících náležitostí:
    Zboží musí být zabaleno v původním obalu
    Zboží je opatřeno případnou kompletní technickou dokumentací a veškerým příslušenstvím (manuály,doplňky,apod.)
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    ANYSA: Nevolej, písemně vyzvi (doporučeně) k vrácení s poznámkou, že dlužnou částku budeš muset v případě neuhrazení do XY dní vymáhat soudně.
    ANYSA
    ANYSA --- ---
    Moje MIZERNÁ zkušenost s eshopem http://www.nakupujme.cz

    Prodávají tam snad úplně všechno (elektro, oblečení, šperky, povlečení...) Loni v říjnu jsem si u nich objednala rychlovarnou konvici a hned zaplatila. Komunikace nula, po měsíci urgencí a volání mi řekli že konvice nebude a od té doby už třičtvrtě roku z nich mámím zpět peníze (necelá tisícovka) :-/ Na maily už nereagují, telefon tam sice zvedají, ale prostě neustálé kecy v kleci (dneska např. výmluva že restartují všechny počítače a nemůže se podívat na moji objednávku, mám zavolat zase v pondělí) :-/
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Free shipping worldwide on all books from The Book Depository
    http://www.Bookdepository.com

    Knihkupectví s celosvětovým zasíláním zdarma.
    Mají i diáře Moleskine
    Objednal jsem si Moleskine Folio Memo A4 a dnes mi přišel místo toho Moleskine šanon. Na dodacím papíře bylo ale vše v pořádku.

    Mají zákaznickou podporu přes chat. Slečna Lucy se připojila bez čekání. Prověřila zakázku, omluvila se a zeptala se, jestli chci ty desky zaslat nebo vrátit peníze. Protože je chci, řekla, že je zašlou znovu. Na můj dotaz co s tím šanonem, napsala, že si ho mohu jako omluvu ponechat.

    NTR23
    NTR23 --- ---
    Brýle, dioptrické brýle, oční optika
    http://www.bryledomu.cz
    Perfektní komunikace, odpověď do půl hodiny.
    Zarezervovali mi brýle, které nebyly skladem, ale byly na cestě v malém množství. Levné kvalitní brýle, možnost vrátit do 14 dnů. Vrací i částku za poštovné.

    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    Tak moje malá zkušenost s firmou http://www.naradionline.cz/

    Objednával jsem Dremla 4000 objednávka podána v středu a ve čtvrtek byla objednávka doma. Platba přes PayMuzo proběhla v pořádku ale, díky tomu že jsem zapoměl povolit javu jsem neviděl potvrzení o platbě.
    Tudíž jsem kontaktoval firmu a ujistil se že je vše v pořádku. Komunikace s firmou na jedničku. Dokonce mně dnes přišel mail že platba opravdu proběhla a zda je vše v pořádku.
    Vzpomínám na tehdejší politiku Oskaru (Vodafone) "když dáte zakazníkovy něco extra (v tomto případě skvělá komunikace a milí, pracovití lidé) rád se k vám zakazník vratí."
    V české zemi kde každej .... to platí dvojnásob :)
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    MUSHKA: a ked sa nechces odstahovat, tak sa dohodnut s kamaratom v inom (rozumnejsom) state EU, ze si to budes nechavat posielat k nemu a on ti to preposle alebo sa pre to zastavis v ramci vyletu ;)
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    MUSHKA: na Slovensko je to v pohode, sice tiez platis DPH a clo od rovnakych ciastok (pretoze je to EU smernica), ale colnici normalne komunikuju e-mailom, ked ti vymeraju cenu, tak ti to poslu na dobierku a tusim to ide dohovorit i na platbu na ucet a necakas tak dlho a nemusis nikam behat jak **** :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    MUSHKA: odstěhovat se z místního socialistánu.
    MUSHKA
    MUSHKA --- ---
    a nejake finty jak vsechnu tuhle byrokracii, kterou navic absolutne na cesky poste nezvladaj (hlavne ze kasirujou za "celni sluzby"), obejit? je to neuveritelna pruda..
    ADAM
    ADAM --- ---
    MUSHKA: jedna zasilka, co mi v CR celnici zamitli, mi do polska dorazila bez problemů :_)
    MUSHKA
    MUSHKA --- ---
    DEMONOFANARCHY: takze je to proste neresitelne.. no nic, jdu si hledat novy obchody v EU :/
    DEMONOFANARCHY
    DEMONOFANARCHY --- ---
    MUSHKA: pravidla jsou uplne stejna protoze nejsou ceska ale spolecna pro EU pokud se teda nepletu... jediny rozdil je v tom ze treba okolni staty nemaji na poste takovej nechutnej bordel jako u nas...
    MUSHKA
    MUSHKA --- ---
    Nevite nekdo jak je to s objednavanim pres net z usa na slovensko nebo do polska? plati se taky nejaka dan/clo/poplatky jako to je ted u nas?
    cekam uz dva a pul mesice na balik a zacina me to pekne srat..
    ADAM
    ADAM --- ---
    ZONICEK: napsat si to tam můžeš i sám, ne? 
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    http://www.megaknihy.cz
    Objednal jsem knihy za 1200 a do druhého dne prý pošlou fakturu. Do poznámky jsem napsal, že bych kamkoliv na faktruru potřeboval napsa číslo (protože je to přes grant a potřebují to tam) a když 2 dny nic nešlo, tak tam volám a prý to takhle udělat nejde, že to nedokážou. 1) bych ocenil, kdyby to napsali do e-mailu a nenechali mě čekat 2) snad neni problém tu fakturu vytisknout a dopsat tam to číslo...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam