• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    XMARGE: ADAM: dtto re. datart.cz, naprosto skvely servis, pri nakupu velkych spotrebicu jedinecna doprava (za zminenych ca 250 vse, ne jen klasika za prvni dvere ala jini dopravci), dobra komunikace. ze zak. centra volaji i v nestandardni dobu, vse overuji, kontroluji. upozornuji na specifika vyrobku. na zacatku hlasili mensi problem s dostupnosti zbozi (zak. linka udavala 6 - 9 dni, nicmene chvili to vypadalo na dni 15, ale do dne to interne poresili a vse ok, zbozi doma v limitu), sikovni panove vynesou, zapoji, odvezou stary spotrebic a obaly a pusti prvni cyklus na zabehove vycisteni spotrebice .-)

    jo a maji vysivku 'datart' na dzinech .-]
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    XMARGE: ADAM: mám taky pozitivní zkušenost s ledničkou a pračkou. Nedávno jsem potřebovala expres dopravu (7-9 ráno), ale protože to nesli do 4. patra bez výtahu, vyšlo to cenově stejně, jako kdybych nakupovala jinde. Tím myslím dopravu :) Pokaždé mi volali, pokud šlo o denní dobu, max. do 2 hodin, aby ověřili, jestli všechno sedí. Po odchodu dopravy si zavolají ještě pro kontrolu (tak do půl hodiny od jejich odchodu), jestli bylo všechno v pořádku a jak hodnotím ty jejich zaměstnance.
    ADAM
    ADAM --- ---
    XMARGE: kupoval jsem tam sporák a zkušenost podobně pozitivní.
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    www.datart.cz

    Nakoupena pračka a lednice. Pračka nebyla skladem (měli to psané na netu). Jeden den objednáno, druhý den ráno volali, že pračka není skladem a budu muset až 14 dní čekat (to měli i na webu, takže no-problem), ale že se mi do 4 dnů ozvou, jak to vypadá. 4. den zavolali, že už pračka je na skladě a kdy se mi hodí, aby mi ji přivezli. Domluva byla v neděli ráno 9-14 hodin. V 8 rano volali, že za hodinu jsou u mě a byli. Pračku vytáhli do patra, rozbalili a všechen bordel si odvezli, zapojili a dali na místo (tato doprava mě stála 250 Kč). S lednicí to bylo velmi podobné, jen s tím rozdílem, že byla na skladě a tak jsem si den dodání vybrala při objednávce. Telefonicky pokaždé ověřovali, jestli je všechno OK, jestli nechci přiobjednat prodlouženou záruku a tak.
    Překvapilo mě, že datart má ceny na eshopu asi jen o 200 vyšší než nejlevnější eshop (hledáno dle heureky) - jak u pračky, tak u lednice. Ostatní eshopy nabízeli jen přepravce toptrans - ten to za asi 300 hodí za první uzamykatelné dveře, případně vynese do patra - ale s příplatkem 150 a pomocí nakupujícího.

    Hodnotím velmi kladně.
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    koupila jsem pračku v
    Kamenný obchod - LCD televize, videokamery, domácí kino, ledničky, pračky
    http://www.kamennyobchod.cz/
    cena byla nejlepší z obchodů co jsem našla, a to včetně dopravy spol. TopTrans
    (jinde to bylo o pár stovek levnějc plus extra doprava, a tenhle obchod měl dobrý hodnocení).
    objednáno středa v noci, předáno přepravce ve čtvrtek, doručeno v pátek.
    celou dobu mě informovali mailem, jediný co mě štve že ta přpravka nevolá
    ani neposílá sms, nakonec jsme přes jejich dospečink si domluvili přibližně čas kdy to dovezli.

    hodnotím kladně!
    ADAM
    ADAM --- ---
    DIM_: ale právě zrovna v pátek většinou neposílám. jestli to dorazí v po neb ut mi nepřijde velký rozdíl a já mám víkend o den delší :_)

    naopak maximum musí odejít ve čtvrtek. ale uzávěrka pošty tady je v 15:00.
    DIM_
    DIM_ --- ---
    KAJJAK: Zrovna ADAMovi radit jak ma neco posilat je noseni drivi do lesa:)
    Objednaval jsem na sluchatka.net uz 4x nebo 5x a vzdy jsem to mel druhy den, co si pamatuju.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    no to zalezi na tom co klientum pises... Pokud to je dodani do 2 pracovnich dnu (coz je naprosto realne pro kohokoliv kdo ma zbozi skladem, tak se o reputaci okradas sam...
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    v tomhle je mezi obchody s jezdeckými potřebami unikátní www.obluk.cz - když do 12.00 objednáte, tak skutečně máte druhý den na stole balík. a jakmile náhodou něco nemají, občas se stane že to zapomenou smazat, volají do hodiny od objednání a navrhnou alternativy nebo vrácení peněz (klidně na kartu).
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak 15:45 pro mě není čtvrtek, ale už pátek. a jestli to člověk dostane v pondělí, nebo ut, v tom už zase takovej zásadní rozdíl není...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAM:

    takze ty bys to poslal az v pondeli a bylo by to az v utery? od ctvrtka?
    To bys to tam dostal ve stejnou dobu jako ti co zbozi ani nemaji skladem = skladem u dodavatele...
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak to je dobrý. na poslání ve čtvrtek to už je hodně pozdě. a já třeba v pátek taky nepracuju a nic neodesílám :-)
    DIM_
    DIM_ --- ---
    ADAM: 15:45
    KAJJAK: To sem si taky rikal, ale ten den me nezabil. Podle heureky maj na pobocce dost frmol, tak se asi z kazdy objednavky nezblaznej.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    MAD_MAN: To mas pomaly ;)
    Objednavku sem odeslal pred 10 rano a druhej den po 11 psala manzelka ze je balik doma :D
    MAD_MAN
    MAD_MAN --- ---
    v tomhle směru mě pokaždé udivuje kupkolo.cz - objednám třeba v 9 večer a ráno už odesílají, další den leží doma balíček
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    to je dost onicem prodavat sedivku a jeste aby to trvalo 3 dny, objednas ve ctvrtek a v patek musi posilat i kdyby padaly trakare...
    ADAM
    ADAM --- ---
    v kolik hodin ve čtvrtek jsi objednal? jen pro zajimavost.
    DIM_
    DIM_ --- ---
    + max-shop.cz

    Objednal jsem telefon (ctvrtek), druhy den (patek) prisel mail "zpracovano", ten samy den "zabaleno" a dalsi pracovni den (pondeli) prisel mail "odeslano"-dobirka s odkazem na tracking od cesky posty. Podle nej sem pak (utery) skocil na postu a telefon vyzvedl. Easy.
    Vychozi jazyk telefonu byl teda nemcina, ale jinak velka spokojenost.
    PISKOT_HK
    PISKOT_HK --- ---
    KAJJAK: no on ten vysavač stál nějak 3.600, tak si procentuálně moc nepomohli.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    PISKOT_HK:

    to je jednoduche, ten starsi proste uz nemeli skladem tak ti udali novy drazsi :-) bezna praxe obchodu s elektronikou ;-)
    PISKOT_HK
    PISKOT_HK --- ---
    Nákup
    ONLINE SHOP - Televize, Led TV a LCD, pračky, robotické vysavače iRobot Roomba a iClebo. Kompletní nabídka elektro: ONLINESHOP.CZ
    http://onlineshop.cz/
    Objednala jsem si aku vysavač. Do hodiny volali, že mají už i novější typ (vylepšený kloub), ale o cca 100 Kč dražší. Dohodla jsem tedy změnu a druhý den mi PPL přivezla balík na dobírku.
    KROKODILE
    KROKODILE --- ---
    Zkušenosti s x-store?
    FESTER
    FESTER --- ---
    KUHL: je to pravda a neplatis sales tax pokud obchod nema fyzickou prezenci na misto urceni... tj.. pokud koupis neco na netu a obchod ma fyzickou prezenci v Californii a ty zijes v Californii tak platis... pokud ale objednane zbozi je v nevade obchod v californii neexistuje a zijes v Californii tak neplatis...


    takze ty jaqko v CR zijici tak sales tax neplatis...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam