• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    PETGRIDUS: reklamace vyřízena. Hodnotím Kladně
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    http://www.jrc.cz/ NÁKUP nad 1600 Kč, zboží dorazilo myslím do týdne, jednalo se o hry na PS2 s uvedenou různou dobou dodání. REKLAMACE jedné nefunkční hry v ceně 100 Kč se protáhla zhruba na 3 měsíce, zboží jsem šel reklamovat na prodejnu, protože mailovým dotazem mi bylo sděleno, že to lze. Reklamaci mi přijali, ale posléze mě kontaktovali, že vlastně tu reklamaci neměli příjmat, že jsem hru měl poslat zpátky na eshop. Nakonec mi byly vráceny peníze na účet. Až na reklamaci, kterou bych nepovažoval vyloženě za jejich chybu bych hodnotil kladně.

    http://www.gamestation.cz/
    objednávka hry PS2 za zhruba 220 Kč, dodáno do 2 dnů. Kladně

    http://www.gameexpres.cz/
    objednávka přes eshop zhruba tak okolo 1500 Kč (PS2 hry) a vyzvednutí s osobním odběrem. Kladně. Reklamace jednoho adaptéru přijata bez problémů a čekám na výsledek.
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    NEGATIVNÍ: e-Obchod.com

    Zasílá na dobírku zboží, které si nikdo neobjednal a to za situace, kdy na sebe podali insolvenční návrh https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?rowid=AAAE1DAAhAAP%2FIrACZ

    Kdo tak zaplatí, peníze už pravděpodobně nikdy neuvidí.
    HROBO
    HROBO --- ---
    DESTROYER: postovne k dodavatelovi
    ADAM: 120kc
    ADAM
    ADAM --- ---
    no, tak vracení zobží samo o sobě už je trochu problémové, že.

    když ti za to naúčtují vynaložené náklady a ty jim a to dávaš negativní reference, tak to jen potvrzuješ.

    aby to bylo objektivní, musíš napsat kolik a zo co ti naučtovali poplatek.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    HROBO: Ok, jak ti ten poplatek zduvodnili tedy?
    HROBO
    HROBO --- ---
    DESTROYER: hele ja nehovorim ze su nelogicke. len sem hadzem referenci na skusenost s urcitym eshopom, ostatne o tom toto auditko je, ne?
    HROBO
    HROBO --- ---
    ADAM: preco by som mal byt problemovy zakaznik? vobec nic zle som neurobil, splnil som vsetky podmienky vratenia zbozi.

    nejlepsi je, kdyz niekto nevi o co jde a bezdovodne odsuduije druhych...
    ADAM
    ADAM --- ---
    na netfox jsem nakupoval a bylo to v pohodě.

    nejlepší je, když někdo je problémový zákazník, vrací zboží a ještě se diví, že ho to něco stálo a nadává na všechny kolem, jen ne hledat chybu u sebe...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Poplatky pri vraceni zbozi jsou logicke... Prebaleni, cisteni, usla zaruka, reinstalace atd.. se zadarmo neudela.
    HROBO
    HROBO --- ---
    bacha na netfox (www.netfox.cz). nekorektne jednanie, na odpoved na email cakate tyzden, pri vrateni zbozi si uctuju poplatky! TU NENAKUPOVAT!
    JOPS
    JOPS --- ---
    SHADOWPILGRIM: postovny je ruzne, ale palka je CLO.... i kdyz tam jsou veci kolem 30$ coz je jeste pohoda
    SHADOWPILGRIM
    SHADOWPILGRIM --- ---
    Nemate někdo zkušenost s timhle shopem http://store.inkedmag.com/? Nebo vlastně vubec s US shopama? Kolik vychází běžně poštovny?
    DURDIN
    DURDIN --- ---
    www.panpes.cz / objednavali sme akvarko, na webu oznaceno skladem. Nejdriv prisla sms, ze to pripravujou, o den pozdeji prisla sms, ze objednavka byla zrusena, s oduvodnenim v emailu, ze se omlouvaji, ze od noveho roku uz neposilaji akvaria a teraria pres dorucovatelske sluzby a ze to nejak zapomeli uvest v pondminkach na webu....
    SUZUKI
    SUZUKI --- ---
    www.bangbag.cz - chválím, rychlé doručení, dobrá komunikace, bez poštovného, navíc tam jdou sehnat balzámy Hurraw
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    www.hqhair.com - opakovane velka spokojenost, rychly dodani
    www.tchibo.cz - nedodrzeni terminu dodani, nemuzu doporucit, na me jsou 3 tydny proste dlouho
    www.mall.cz - opakovane vse ok
    www.knihcentrum.cz - doporucuju, rychle odeslani (i pred vanocema)
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    POZITRON: tak na zaklade reference, kterou jsem napsala na heureka.cz, prisel mail z music city, omluvili se a nabidli slevu 15%, to ocenuju.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    Dárkové zboží, originální dárky, masážní a relaxační pomůcky - KupaShop.cz
    http://www.kupashop.cz/
    v kombinaci s kuponem ze slevoveho serveru ponekud zmatek. koupeny dva kusy jednoho zbozi. v nabidce bylo uvedeno, ze je treba poslat cisla kuponu mailem. poslano, nasledne prisla odpoved, ze i hesla ke kuponum. (jsem nebyl kazdy den na milu, takze to ponekud zdrzelo cely proces)

    potom prisel jeden kus, napsani mailu - bez reakce, po protelefonovani teda slibil kontrolu + dohodli jsme se na zmene adresy (puvodne to mel byt vanocni darek)

    pak se nic nedelo, takze druhy telefonat a nakonec uspech s tim, ze uz to posilali jednou, ale "na poste to necim polili a vratili".
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    POZITRON: včera jsem v music city byl. nejakej chlapik si tam kupoval mikrak, no nechtel bych bejt v jeho kuzi, prodavac mu vubec neporadil, chlapik samozrejme nevedel nic, takze si koupil lampovej, zcela zbytecne predrazenej mikrofon za 12k.. jinak me tam poradili vzdycky bez problemu, komunikace pres net jim ale trva dyl, to je fakt
    LUCKAZ
    LUCKAZ --- ---
    POZITRON: To chápu, to by mě taky naštvalo ...
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    LUCKAZ: loni mi skoro po mesici cekani bezduvodne stornovali objednavku, aniz by mi to sdelili, to me fakt nasralo, protoze jsem zbozi chtela mit do vanoc, objednala jsem s predstihem a takhle jsem cekala zbytecne jak krava mesic a nakonec nic z toho. a kdyz jsem jim pak napsala mail, co to jako melo bejt, tak delali, ze o nicem nevedi, ze se nic nestalo a o co ze mi jako jde. no co to sakra je...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam