• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    JOPS
    JOPS --- ---
    osobne proti alza.cz nic nemam, ale tohle vyjebavani se zakazniky me trochu sere....

    viz

    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Aktuálně velmi špatná reference na http://eshop.eta.cz/ - vůbec se 3 týdny neobtěžovali oznámit, že náhradní díly budou k mání nejdříve za 2-3 měsíce, protože jim kdesi vyhořely sklady.
    Trochu problém v mém případě, když to byl dárek určený k narozeninám v únoru...
    Dozvěděla jsem se to až po urgenci na jejich lince, s tím, ať se obrátím na zajišťovatele zasílání jejich produktů. Tam od toho dali ruce pryč, je je e-shop vůbec neinformoval a mou objednávku nemají databázi. Pak by ale sotva mohl od nich dorazit e-mail, že ze strany e-shopu nebyla potvrzena objednávka.

    Prostě jedna ruka neví, co dělá druhá... a nikdo se nehlásí k odpovědnosti.
    ADAM
    ADAM --- ---
    jsem to nedpověděl: 
    v podstatě každá ztráta je pro nás plus, protože to je jakoby prodaný kus navíc (protože ho zaplatí v plné ceně). čili jen ať se ztrácí víc! :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAM: je to tak

    a je teda pravda, že mi kradli většinou věci z ciziny, u kterých to nešlo připojistit při objednávce.
    ADAM
    ADAM --- ---
    mě se ztratí zhruba 1 zásilka z 1000. ale záleží na druhu zásilky. jsou druhy, které se neztratí NIKDY.

    základ je poštění, to je absolutně bez problémů, pošlou prostě peníze, takže
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    nám se přes čp nikdy nic neztratilo akorát maj hodně bídně nastavený podmínky co se týče poškození balíků. pražská šéfka přes reklamace mi defacto řekla, že se k balíkům chovaj jak prasata protože nestíhaj a není v jejich silách zacházet s balíkama líp. omg.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VRBAJIVA: naokap, s poštou to řeš, je poměrně běžné, že tam kradou zásilky. Ze zkušeností s poštou 130 00 a 170 00 :/
    TRZNICE
    TRZNICE --- ---
    Kbyby někdo potřeboval XML Feed pro WooCommerce pro CZ / SK srovnávače, tak tady jeden je. Se slevou 100 Kč

    WooCommerce XML FEED - Export zboží pro Heureka.cz, Zbozi.cz a další
    http://barnone.cz/

    https://www.facebook.com/WoocommerceXmlFeedCZ
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak základ je zaplatit si poštovné takové, aby hodnota zásilky byla kryta.
    VRBAJIVA
    VRBAJIVA --- ---
    Ahoj, při minulém nákupu z asos.com se mi ztratil balík, což znamenalo měsíční čekání jestli opravdu ještě nedorazí a pak mi balík poslali znovu. Před několika dny jsem na asosu nakoupila znova a vypadá to , že se balík opět ztratil. Nakupovala jsem tam snad 10x a nikdy se mi balík dříve neztratil a dorazil vždycky ještě o 2, 3 dny dříve než měl.
    Už mě to opravdu začíná štvát zapomněla jsem si zvolit dražší poštovné, ale i tak. Tentokrát jde o balík v hodnotě přes tři tisíce, což pro mě jako pro studenta opravdu není malá částka. Myslíte, že je možné, aby si někdo balíky z asosu na poště vytipoval a záměrně je kradl? Už vážně nevím co si o tom myslet, a bojím se, že když zase budu psát do asosu, že se mi balík ztratil bude to vypadat podezřele :/ Nemluvě o tom, že na něj opět budu měsíc čekat. Řešit něco s poštou asi nemá cenu vůbec, co? :/
    BETULKA22
    BETULKA22 --- ---
    www.sgallery.eu
    Rychlé a bezproblémové dodání, zboží bylo dobře zabalené.Objednávala jsem si náhrdelník asi za tři tisíce.Mám zkušenosti i s jejich obchody ve vaňkovce nebo v olympii a taky všechno bez problémů.Slečny jsou moc ochotné a poradí.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    TERRYNKA: normalka, v jinych velkych firmach to nefunguje jinak :)) jinak souhlasim s tim, ze vedouci nema delat praci sveho teamu, ale uplne jinou a ikdyz team nestiha, ma se snazit o takove kroky, aby stihal, to ovsem neznamena, delat praci za ni, on ma uplne jinou napln ;)
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    SA_KRA_: u vasecocky je super je i ta jejich sleva na nakup (po zadani kodu 9o20f 100 Kc dolu) a bonusovej system :D

    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    Mall.cz je společnost s úchylným bazírováním na postavení jednotlivců - vedoucí call centra nepomůže svým podřízeným s vyřizováním pěti tisíc mailů ve frontě, protože je přece VEDOUCÍ. Pokud team leader (:-)))) ) pracovníků reklamací řeší tyto maily a telefony, dostane za to pojeb - team leader přeci NEOPDOVÍDÁ NA MAILY, alébrž MOTIVUJE TEAM, TVOŘÍ REPORTY a NASTAVUJE PROCESY ! Co na tom, že se s tisíci maily opíchávají tři lidé, kteří nemají šanci stíhat to ve dvoudenní lhůtě, slíbené zákazníkům, hlavní je, aby team leader seděl a dozoroval nestíhající team !
    Pakárna na Ntou.
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    Já jsem s Mall.cz skončila coby zákazník ve chvíli, kdy jsem odešla coby zaměstnanec :-))
    Lidé by chtěli dělat dobře, ale pravidla molochu jim v tom hážou klacky pod nohy. Řeší se píčoviny - priorita je PR a žehlení průserů, nikoliv systémové řešení směřující k tomu, aby se průsery nestávaly. Největší váhu má oddělení marketingu a ti, kdož na FB a Heuréce odepisují na veřejné stížnosti.
    Pracovala jsem na reklamacích - byla jsem ten, kdo (vám) odepisoval na maily ohledně reklamací, vracení zboží ve 14ti denní lhůtě a tak podobně a staral se o následné kroky. Dnes a denně jsem (a nejen já, celé toto oddělení) narážela na neochotu vedení snažit se řešit kupříkladu níže zmiňované rozsekané dětské výživy. Mall radši bídně zaplatí X brigádníků kterým je úplně ukradené, že dětské výživy ve sklence nandají do krabice bez výplně, než aby více zaplatili normální zaměstnance, kteří by za to byli zodpovědní a které by bylo možno postihnout za blbě odvedenou práci.

    Neskutečné termíny vracení peněz, systémová nemožnost vyměnit zjevně vadné zboží třeba hned při osobním odběru.. spousta věcí, které mi pily krev ve chvíli, kdy jsem je musela vysvětlovat zákazníkům, způsobila, že tam prostě nenakupuju, i když mě to štve, protože DC mám za rohem a osobní odběr je nepohodlnější.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    tak mall se k tomu postavil čelem jako správný zmrd, co už má peníze. Jejich zodpovědnost to není a řešit to nebudou. Zároveň s tím dojebali další objednávku, co jsem u nich udělal, čímžto jsem s nimi skončil.
    HABRENKA
    HABRENKA --- ---
    http://herni-svet.cz/ nákup za 900,-; spokojenost
    dva tydny pred Vanoci jsem tam objednala veci, neco bylo skladem posledni kusy (!), neco "skladem u distributora, expedujeme do tri dnu", to jsem si rikala, ze do Vanoc maji sanci krasne stihnout... nejdriv ale selhala platba kartou, nevim na ci strane chyba, ale obratem v noci (!) to vyresili a ja zaplatila prevodem dle instrukci, no problem... cekala jsem expedici tak za 4-5dni, ale nejak se nikdo neozval, ve stredu rano (7dni po objednavce) jsem psala, jestli je vse v poradku a co ma objednavka, ze se neozvali a nikde nic (a moje zbozi samozrejme uz skladem nebylo...). odpovedeli, ze jim neprisla platba, obratem ode mne obrzeli potvrzeni o platbe z predchoziho tydne s dotazem, co tedy, kdyz uz nic nemaji a ani se neobtezovali mi to dat vedet, kdyz jsme spolu na toto tema aktivne komunikovali... do par minut prisla automaticka odpoved, ze moje zbozi budou expedovat hned, jak bude po kupe, coz mne nadzvedlo, tedy platbu ju jen nenasli hned, co bylo skladem uz nebylo a ostatni bylo "za 3-4 dny"... usoudila jsem, ze to je teda zabity... svete div se, druhy den (!) zvonilo ppl, ze pro mne ma balicek... obsah byl komplet a vcas... nechapu, jak to udelali, ale klobouk dolu nakonec, ze se pred Vanoci neco prohlidne chapu, ale timhle mne dostali :-), evidentne meli objednavku nakompletovanou jeste pred platbou, coz mi zachranilo podstatnou cast darku...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    no, budu chtít minimálně vrátit tu stovku, co jsem si zaplatil za expresní doručení... fakt jsem zvědavý, jak se k tomu mall postaví.
    ADAM
    ADAM --- ---
    ano, pošta dnes doručuje, ppl ne.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    hm. tak v PPL nemají pracovní den. Super. Takže kdybych si to nechal poslat poštou, už to tu bylo (spolubydlící právě přivezli balíček).
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAM: tak v pátek psali, že následující pracovní den, to je dneska, to přivezou. Pokud ne, budu po nich požadovat vrácení platby za závoz, protože takhle jsem si to mohl nechat poslat poštou, která jezdí... :(

    Nasadils mi brouka do hlavy, jdu zavolat na to PPL, jestli mám čekat nebo teda jít s dětmi do kina...
    ADAM
    ADAM --- ---
    KID_MCHUTT: no, tak zrovna dneska PPLka nejezdí (jak jsem se dozvěděl až po zabelení všech balíků...)


    jinak info ppl bych v tomhle bral jako 100x duvěryhodnější. pokud PPL píše, že ještě nevyzvedli, tak znamená, že ve středu teprve vyzvednou od Mall.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAM: tak to se začínám bát :) protože podle webu PPL ten balík je a) stále ještě u mall.cz (podle harmonogramu stránkách PPL)
    b) už u PPL (podle těla mailu)
    c) bude doručen (podle těla mailu)
    d) nebude doručen (podle harmonogramu na stránkách PPL)

    mám rád jednoznačné služby :D proč to sakra nemůže fungovat jako když člověk obchoduje s tebou...? :)
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    ILLUZE: jj, nakonec jsem poridil jinde, s ceskou zarukou
    ADAM
    ADAM --- ---
    KID_MCHUTT: ppl pokud vim sms neposila. jen email.

    KID_MCHUTT: přesně to je ta neschopnost toho molochu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BUNDA: už ne.
    HUGGI: nedali vědět, prostě to posunuli, to považuji za chybu. O tom, že dneska pro změnu měla přijít SMS od PPL, ani nemluvím. Taky nic nepřišlo.
    ADAM: stačilo by jediné - email typu "nestíháme to vyexpedovat ve slíbený čas, přijedeme v pondělí. Fakt to chcete až v pondělí večer, když jste to chtěl v pátek večer?"

    taky jsem nějakou dobu pracoval ve firmě, kde jsme posílali - a pokud se to nestihlo, ten, kdo to měl na starosti, zvedl telefon a zavolal zákazníkovi, že se to nestihlo.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KAJJAK: dávají, už jsem využil.
    ADAM
    ADAM --- ---
    v pravou chvíli to mají pozastavené viz:

    Od 11. 12. 2012 je vzhledem ke sněhovým podmínkám pozastavena platnost garance Zítra nebo 500. I přes nepřízeň počasí pracujeme na tom, abychom vám objednávky mohli doručit ve stanovených termínech. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    příp. můj poslední nákup (zpoždění zboží asi 2 týdny) se týká nákupu u mall.pl, kde toto nefunguje.


    btw - zajímavé, že na mall.pl je stejné zboží často velmi výrazně levnější :-)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAM:

    vsak davaji 500kc, pokud zbozi nedojde vcas, ne? Nebo si to pletu s jinym shopem?
    ADAM
    ADAM --- ---
    KID_MCHUTT: absolutně. v tomto vánočním čase bych se nespoléhal na expedici ve čt a doručení v pátek. všichni pracují tak nějak rozvolněněji.

    to, že to poslali až v pátek je věc jiná, ale u mall bohužel velmi běžná. jak říkám, včas mi to od nich příjde málokdy. ale stále to je lepší, než průměr, protože to zboží aspoň reálně mají na skladě.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam