• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    HABRENKA
    HABRENKA --- ---
    http://herni-svet.cz/ nákup za 900,-; spokojenost
    dva tydny pred Vanoci jsem tam objednala veci, neco bylo skladem posledni kusy (!), neco "skladem u distributora, expedujeme do tri dnu", to jsem si rikala, ze do Vanoc maji sanci krasne stihnout... nejdriv ale selhala platba kartou, nevim na ci strane chyba, ale obratem v noci (!) to vyresili a ja zaplatila prevodem dle instrukci, no problem... cekala jsem expedici tak za 4-5dni, ale nejak se nikdo neozval, ve stredu rano (7dni po objednavce) jsem psala, jestli je vse v poradku a co ma objednavka, ze se neozvali a nikde nic (a moje zbozi samozrejme uz skladem nebylo...). odpovedeli, ze jim neprisla platba, obratem ode mne obrzeli potvrzeni o platbe z predchoziho tydne s dotazem, co tedy, kdyz uz nic nemaji a ani se neobtezovali mi to dat vedet, kdyz jsme spolu na toto tema aktivne komunikovali... do par minut prisla automaticka odpoved, ze moje zbozi budou expedovat hned, jak bude po kupe, coz mne nadzvedlo, tedy platbu ju jen nenasli hned, co bylo skladem uz nebylo a ostatni bylo "za 3-4 dny"... usoudila jsem, ze to je teda zabity... svete div se, druhy den (!) zvonilo ppl, ze pro mne ma balicek... obsah byl komplet a vcas... nechapu, jak to udelali, ale klobouk dolu nakonec, ze se pred Vanoci neco prohlidne chapu, ale timhle mne dostali :-), evidentne meli objednavku nakompletovanou jeste pred platbou, coz mi zachranilo podstatnou cast darku...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    no, budu chtít minimálně vrátit tu stovku, co jsem si zaplatil za expresní doručení... fakt jsem zvědavý, jak se k tomu mall postaví.
    ADAM
    ADAM --- ---
    ano, pošta dnes doručuje, ppl ne.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    hm. tak v PPL nemají pracovní den. Super. Takže kdybych si to nechal poslat poštou, už to tu bylo (spolubydlící právě přivezli balíček).
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAM: tak v pátek psali, že následující pracovní den, to je dneska, to přivezou. Pokud ne, budu po nich požadovat vrácení platby za závoz, protože takhle jsem si to mohl nechat poslat poštou, která jezdí... :(

    Nasadils mi brouka do hlavy, jdu zavolat na to PPL, jestli mám čekat nebo teda jít s dětmi do kina...
    ADAM
    ADAM --- ---
    KID_MCHUTT: no, tak zrovna dneska PPLka nejezdí (jak jsem se dozvěděl až po zabelení všech balíků...)


    jinak info ppl bych v tomhle bral jako 100x duvěryhodnější. pokud PPL píše, že ještě nevyzvedli, tak znamená, že ve středu teprve vyzvednou od Mall.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAM: tak to se začínám bát :) protože podle webu PPL ten balík je a) stále ještě u mall.cz (podle harmonogramu stránkách PPL)
    b) už u PPL (podle těla mailu)
    c) bude doručen (podle těla mailu)
    d) nebude doručen (podle harmonogramu na stránkách PPL)

    mám rád jednoznačné služby :D proč to sakra nemůže fungovat jako když člověk obchoduje s tebou...? :)
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    ILLUZE: jj, nakonec jsem poridil jinde, s ceskou zarukou
    ADAM
    ADAM --- ---
    KID_MCHUTT: ppl pokud vim sms neposila. jen email.

    KID_MCHUTT: přesně to je ta neschopnost toho molochu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BUNDA: už ne.
    HUGGI: nedali vědět, prostě to posunuli, to považuji za chybu. O tom, že dneska pro změnu měla přijít SMS od PPL, ani nemluvím. Taky nic nepřišlo.
    ADAM: stačilo by jediné - email typu "nestíháme to vyexpedovat ve slíbený čas, přijedeme v pondělí. Fakt to chcete až v pondělí večer, když jste to chtěl v pátek večer?"

    taky jsem nějakou dobu pracoval ve firmě, kde jsme posílali - a pokud se to nestihlo, ten, kdo to měl na starosti, zvedl telefon a zavolal zákazníkovi, že se to nestihlo.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KAJJAK: dávají, už jsem využil.
    ADAM
    ADAM --- ---
    v pravou chvíli to mají pozastavené viz:

    Od 11. 12. 2012 je vzhledem ke sněhovým podmínkám pozastavena platnost garance Zítra nebo 500. I přes nepřízeň počasí pracujeme na tom, abychom vám objednávky mohli doručit ve stanovených termínech. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    příp. můj poslední nákup (zpoždění zboží asi 2 týdny) se týká nákupu u mall.pl, kde toto nefunguje.


    btw - zajímavé, že na mall.pl je stejné zboží často velmi výrazně levnější :-)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAM:

    vsak davaji 500kc, pokud zbozi nedojde vcas, ne? Nebo si to pletu s jinym shopem?
    ADAM
    ADAM --- ---
    KID_MCHUTT: absolutně. v tomto vánočním čase bych se nespoléhal na expedici ve čt a doručení v pátek. všichni pracují tak nějak rozvolněněji.

    to, že to poslali až v pátek je věc jiná, ale u mall bohužel velmi běžná. jak říkám, včas mi to od nich příjde málokdy. ale stále to je lepší, než průměr, protože to zboží aspoň reálně mají na skladě.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    KID_MCHUTT: No ja to v tomhle obdobi neberu uplne jako chybu mallu..ze to nestihnou danej den dodat mi dali vedet mailem i sms den predtim vecer..s dvouma reklamace jsem u nich taky nemel problem takze za me jen vylepsit ten zpusob baleni..
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    MRTVY_KENNY: tak u ulozenky na Vysehrade Praha byly fronty jak na chleba :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    HUGGI: nejen před vánocemi. Mall mě namíchl, protože jsem objednal 24.12., datum doručení měl být 28.12. Dopadlo to tak, mi to přijde až 31.12. (což je dost na pendrek, protože jsem s objednanými věcmi počítal už o víkendu). Jako perličku přihodím, že šlo o platbu převodem v rámci banky, takže se provedla ihned, nebyl tedy důvod to tomu PPLku předat až v pátek. A to, že jsem si nastavil, že mají přijet večer v ten pátek je fajn, protože to ti pitomci přesunuli na pondělí i s tím večerem a nějak se nenamáhali se ani ozvat, jestli je to tak ok. Není, samozřejmě.
    Pár drobných, víceméně odpustitelných chybiček, ale když vidím, že jsou dané šlendriánem na straně mall.cz, dost mě to rozladilo
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    ADAM: u mne lidsky faktor- kluk mi pri vydeji nesundal bezpecnostni cipy z bot, zapomnel, ja blbec si to nezkontrolovala, takze sem si pekne pojezdila po celym meste abych mohla nosit boty, co jsem si koupila.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ILLUZE: prave se to na reklamaci neuzna, bere se to jako tvoje chyba, coz je samozrejme peknej ojeb (tezko se tomu lze vyhnout, leda koupit mobilu nejakou vyhrivanou schranku :D)
    ADAM
    ADAM --- ---
    ja na mall objednaval snad stokarat. ještě v době kdy to nebyl mall ale jednotlivé samostatné eshopy (tuším bartsport a další).


    a nikdy to nebylo bez problému. vždy komplikace. je to prostě neschopnej moloch. na druhou stranu mají fakt velkej výběr a mají hodně zboží reálně na skladě, čili nakonec stejně většinou objendám od nich - člověk si objedná takový mix všeho, co v domácnosti potřebuje.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam