• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    SENIN
    SENIN --- ---
    SUPEREGO: na dovozzusa.cz bych se vykašlala. Přes shipito máš svoji schránku s adresou v LA myslim. Ty si normálně vybrané zboží objednáš a necháš si to zaslat na tu určenou usa adresu. Oni přijmou balíček, napíšou Ti atd. vyplníš si celní deklaraci zaplatíš poplatek (asi 8,5 dolarů) + poštovné (je zase možno dle rozměrů balíku vybrat z více druhů poštovného a pojištění) a pošlou Ti to na tvoji adresu.
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    SUPEREGO: dovozzusa.cz mám s tím osobní zkušenost a vše bylo vždy ok.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Nevím, jestli je tohle to pravé místo. Ale zaujalo mě tričko v USA obchodě, který ale neposílá jinam než do USA. Jak takovou věc řešit? Máte zkušenosti s nějakými kvalitními zasílacími službami?
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    JOPS: já se spíš divim, že tě to udivuje. imho v dnešní době "normální" postup. mě spíš serou ty jejich dementní reklamy (a to nemám doma tv)
    JOPS
    JOPS --- ---
    DESTROYER: ach tak, cena u dodavatele. Ok, to chapu, ale proc kdyz kouknu na czc, tsbohemia, alfa.cz, tak vsude je i BEZ AKCE LEVNEJSI, LEVNEJSI, chapes ten paradox ?

    Asi je fakt, ze spousta lidi neuvazuje a nezkusi se podivat do jinejch shopu... Ale nerikej mi, ze to neni ojebavani zakaznika. Ja ty jejich letaky beru, rad se podivam co je noveho, ci co nabizej, ale at tam kurva nepisou, ze to je akce a ze to je zlevnene o 400Kc....

    Kdyz je v letaku nabidka pro hrace, tak at tam ty produkty jsou... ale at z nas nedelaj debily...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    JOPS: Mezitim se zmenila cena u dodavatele... Co je v tom za vyjebavani? To, ze je tam psana radobysleva.. To dela dneska kazdej obchod, bez toho to bohuzel v cechach nejde.
    JOPS
    JOPS --- ---
    osobne proti alza.cz nic nemam, ale tohle vyjebavani se zakazniky me trochu sere....

    viz

    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Aktuálně velmi špatná reference na http://eshop.eta.cz/ - vůbec se 3 týdny neobtěžovali oznámit, že náhradní díly budou k mání nejdříve za 2-3 měsíce, protože jim kdesi vyhořely sklady.
    Trochu problém v mém případě, když to byl dárek určený k narozeninám v únoru...
    Dozvěděla jsem se to až po urgenci na jejich lince, s tím, ať se obrátím na zajišťovatele zasílání jejich produktů. Tam od toho dali ruce pryč, je je e-shop vůbec neinformoval a mou objednávku nemají databázi. Pak by ale sotva mohl od nich dorazit e-mail, že ze strany e-shopu nebyla potvrzena objednávka.

    Prostě jedna ruka neví, co dělá druhá... a nikdo se nehlásí k odpovědnosti.
    ADAM
    ADAM --- ---
    jsem to nedpověděl: 
    v podstatě každá ztráta je pro nás plus, protože to je jakoby prodaný kus navíc (protože ho zaplatí v plné ceně). čili jen ať se ztrácí víc! :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAM: je to tak

    a je teda pravda, že mi kradli většinou věci z ciziny, u kterých to nešlo připojistit při objednávce.
    ADAM
    ADAM --- ---
    mě se ztratí zhruba 1 zásilka z 1000. ale záleží na druhu zásilky. jsou druhy, které se neztratí NIKDY.

    základ je poštění, to je absolutně bez problémů, pošlou prostě peníze, takže
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    nám se přes čp nikdy nic neztratilo akorát maj hodně bídně nastavený podmínky co se týče poškození balíků. pražská šéfka přes reklamace mi defacto řekla, že se k balíkům chovaj jak prasata protože nestíhaj a není v jejich silách zacházet s balíkama líp. omg.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VRBAJIVA: naokap, s poštou to řeš, je poměrně běžné, že tam kradou zásilky. Ze zkušeností s poštou 130 00 a 170 00 :/
    TRZNICE
    TRZNICE --- ---
    Kbyby někdo potřeboval XML Feed pro WooCommerce pro CZ / SK srovnávače, tak tady jeden je. Se slevou 100 Kč

    WooCommerce XML FEED - Export zboží pro Heureka.cz, Zbozi.cz a další
    http://barnone.cz/

    https://www.facebook.com/WoocommerceXmlFeedCZ
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak základ je zaplatit si poštovné takové, aby hodnota zásilky byla kryta.
    VRBAJIVA
    VRBAJIVA --- ---
    Ahoj, při minulém nákupu z asos.com se mi ztratil balík, což znamenalo měsíční čekání jestli opravdu ještě nedorazí a pak mi balík poslali znovu. Před několika dny jsem na asosu nakoupila znova a vypadá to , že se balík opět ztratil. Nakupovala jsem tam snad 10x a nikdy se mi balík dříve neztratil a dorazil vždycky ještě o 2, 3 dny dříve než měl.
    Už mě to opravdu začíná štvát zapomněla jsem si zvolit dražší poštovné, ale i tak. Tentokrát jde o balík v hodnotě přes tři tisíce, což pro mě jako pro studenta opravdu není malá částka. Myslíte, že je možné, aby si někdo balíky z asosu na poště vytipoval a záměrně je kradl? Už vážně nevím co si o tom myslet, a bojím se, že když zase budu psát do asosu, že se mi balík ztratil bude to vypadat podezřele :/ Nemluvě o tom, že na něj opět budu měsíc čekat. Řešit něco s poštou asi nemá cenu vůbec, co? :/
    BETULKA22
    BETULKA22 --- ---
    www.sgallery.eu
    Rychlé a bezproblémové dodání, zboží bylo dobře zabalené.Objednávala jsem si náhrdelník asi za tři tisíce.Mám zkušenosti i s jejich obchody ve vaňkovce nebo v olympii a taky všechno bez problémů.Slečny jsou moc ochotné a poradí.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    TERRYNKA: normalka, v jinych velkych firmach to nefunguje jinak :)) jinak souhlasim s tim, ze vedouci nema delat praci sveho teamu, ale uplne jinou a ikdyz team nestiha, ma se snazit o takove kroky, aby stihal, to ovsem neznamena, delat praci za ni, on ma uplne jinou napln ;)
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    SA_KRA_: u vasecocky je super je i ta jejich sleva na nakup (po zadani kodu 9o20f 100 Kc dolu) a bonusovej system :D

    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    www.vasecocky.cz

    Skvely servis, ceny, osobni odber, vse do druheho dne, kontaktujou emailem i sms ze je zbozi k vyzvednuti, navic si ho muzete vyzvednout do mesice, coz je plus.

    www.bestmakeup.cz
    Taky parada, po zaplaceni zbozi ihned odeslano, komunikace emailem naprosto bez problemu, zbozi vzorne zabaleno aby se neponicilo (kosmetika).
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    Mall.cz je společnost s úchylným bazírováním na postavení jednotlivců - vedoucí call centra nepomůže svým podřízeným s vyřizováním pěti tisíc mailů ve frontě, protože je přece VEDOUCÍ. Pokud team leader (:-)))) ) pracovníků reklamací řeší tyto maily a telefony, dostane za to pojeb - team leader přeci NEOPDOVÍDÁ NA MAILY, alébrž MOTIVUJE TEAM, TVOŘÍ REPORTY a NASTAVUJE PROCESY ! Co na tom, že se s tisíci maily opíchávají tři lidé, kteří nemají šanci stíhat to ve dvoudenní lhůtě, slíbené zákazníkům, hlavní je, aby team leader seděl a dozoroval nestíhající team !
    Pakárna na Ntou.
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    Já jsem s Mall.cz skončila coby zákazník ve chvíli, kdy jsem odešla coby zaměstnanec :-))
    Lidé by chtěli dělat dobře, ale pravidla molochu jim v tom hážou klacky pod nohy. Řeší se píčoviny - priorita je PR a žehlení průserů, nikoliv systémové řešení směřující k tomu, aby se průsery nestávaly. Největší váhu má oddělení marketingu a ti, kdož na FB a Heuréce odepisují na veřejné stížnosti.
    Pracovala jsem na reklamacích - byla jsem ten, kdo (vám) odepisoval na maily ohledně reklamací, vracení zboží ve 14ti denní lhůtě a tak podobně a staral se o následné kroky. Dnes a denně jsem (a nejen já, celé toto oddělení) narážela na neochotu vedení snažit se řešit kupříkladu níže zmiňované rozsekané dětské výživy. Mall radši bídně zaplatí X brigádníků kterým je úplně ukradené, že dětské výživy ve sklence nandají do krabice bez výplně, než aby více zaplatili normální zaměstnance, kteří by za to byli zodpovědní a které by bylo možno postihnout za blbě odvedenou práci.

    Neskutečné termíny vracení peněz, systémová nemožnost vyměnit zjevně vadné zboží třeba hned při osobním odběru.. spousta věcí, které mi pily krev ve chvíli, kdy jsem je musela vysvětlovat zákazníkům, způsobila, že tam prostě nenakupuju, i když mě to štve, protože DC mám za rohem a osobní odběr je nepohodlnější.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam