• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    KID_MCHUTT: mě to jde do irska, takže to je někde mimo... tady na ostrově problém nebude. ..na An Post si stěžovat nemůžu, místní objednávka ve čtvrtek večer, posláno v pátek a den na to došlo. poslední víkend před vánocema.

    jinak z dealextreme došlel další kus, ještě jich zbejvá asi 6 .. tak snad na jaře to bude všechno. Deal extreme už ne.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KID_MCHUTT: jj dle tracku mám poslední vánoční zásilku (Aliexpress) od 11.12 v čechách :-(
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KINGFISHER: zůstává to trčet klidně dva měsíce na rozřazovací české poště v HK :/
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KINGFISHER: Loni pres vanoce mi se to taky hodne brzdilo. Dokonce neco objednane v lednu doslo drive nez veci objednane v prosinci...
    NENUFER
    NENUFER --- ---
    do troch mesiacov to zvycajne z dealu pride :-)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    Me sem tam něco prijde i za 6 dní
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    no teda musim říct, že dealextreme to posílá hodně pomaloučku do evropy ty zásilky. objednal jsem is 3,5mm kabel kterej byl poslanej 5. prosince a ještě nedošel. Pak jsem si objednal něco jinýho a došla mi jedna věc, zbytek nikde a na support řikal, že ještě tak tejden dva... nechápu, jde to sem z číny (Shenzen) a hned na druhý straně je Hong Kong. Objednal jsem na ebayi z hong kongu dvě paměťový karty a trvalo to přesně 10 pracovní dní.
    JOPS
    JOPS --- ---
    je to hnus... kdyz jsem si kupoval zimni kola na auto, tak nejlevneji me vysla ta nejdrazsi kola, protoze tam meli dopravu gratis :) u ostatnich sla cena silene nahoru kvuli doprave :)
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    Je to způsob, jak se ve vyhledávačích zboží za nejnižší ceny (heureka a spol) dostat dopředu. Sníží oficiální cenu, zboží vypadá levnější a rozdíl si vyberou na dopravném, balném a na poplatku za os. odběr. Obchodníci tomu říkají marketingová strategie, zákazník tomu říká podvod a odporný trik. V nabídkách by pro snadnější porovnání měla být uváděná skutečná cena, kterou člověk zaplatí, tedy i včetně nejlevnějšího způsobu dodání, podobně jako hypermarkety musí uvádět cenu za kilo (litr, nebo jinou měrnou jednotku), aby to šlo snadno porovnat. Jenže zákon vyžaduje jen něco a co ne, toho obchodníci snadno zneužívají.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KROKODILE: mohou si to dovolit a navíc i další už chtějí poplatek za osobní odběr. V Holešovicích tuším např. Mall.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    KROKODILE: Tohle už praktikují pár let. Jinak taky obvykle upřednostním CZC, protože mívají nižší ceny i bez té dopravy.
    KROKODILE
    KROKODILE --- ---
    Dobrý, to chápu, ale co to je za marketing? Trochu mi to připomíná spořku se zvyšováním poplatků - jak jsem psal, nakonec jsem to koupil v czc, kterej mam taky za rohem (Pha5), bez poplatku a druhý den.

    A i kdybych se s tím nakrásno chtěl smířit, 30kč? seriously? za těch 10 km z Holešovic? pls....
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    KROKODILE: Hadam, ze se jedna o vyzvednuti na pobocce (ne na centralnim skladu). Tam je to napasny, ze je to za dopravu na tu pobocku (neb maji veci na centralnim skladu a za tech 30 kc ti to prevezou na tebou zvolenou pobocku).
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    KROKODILE: Pokud vím, tak si účtují doručení na pobočku, to je těch 30 korun. Jinak je platba v hotovosti zdarma, pokud to za posledních pár měsíců nezměnili. Zdarma je doručení do Holešovic a na Háje, kde mají asi i nějaké sklady u těch showroomů.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KROKODILE:
    protoze tam s tim maji stejne nejakou manipulaci...

    Obecne protoze je volba na obchodu co a jak zpoplatni... :)
    KROKODILE
    KROKODILE --- ---
    Mohl by mi někdo osvětlit, proč si (netuším jak dlouho) účtuje alza 30 Kč za platbu na pobočce a hotově? Zkoušel jsem i naklikat platba kartou a předem, ale ten poplatek tam je stále....

    Ve výsledku jsem koupil SSD u czc, levnější a bez poplatku za vyzvednutí na pobočce/platbě hotově, ale nejde mi do hlavy tenhle krok alzy...
    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    megaknihy.cz

    Jsou neskuteční!
    Na začátku prosince objednaná kniha. Nepřišlo žádné potvrzení, urguji, nic. Po zhruba 14ti dnech přijde potvrzení objednávky s údaji k platbě. Zaplatím. Nic se neděje. Včera kontroluji stav své objednávky (peníze odešly, odečteno z účtu, prakticky jen čekám na balíček) a je stornovaná. Nasraná volám na infolinku. Číslo nefunguje. Píšu email - vzápětí přichází omluvný automatický email, že zboží není skladem (předtím bylo potvrzeno, že je a zaplaceno). Píšu další email. Odepisuje paní, že se omlouvá, že kniha nepřijde, že ji nemají.

    Nevr!!!

    Ještě doufám, že alespoň vrátí peníze.
    QWITI
    QWITI --- ---
    ILLUZE: bezva, to me tesi, je to moje vyborna kamarádka Kacka .)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Velmi (!!!) pozitivní reference na http://www.coko-shop.cz/ :-)
    Jsou neskuteční - poprvé nám paní přivezla zboží osobně až domů, k tomu přibalili balík různých vzorků čokolád.
    Na dotaz reagují obratem, snaží se vyjít vstříct. Zboží vždy dorazilo čerstvé, s dostatečnou časovou rezervou na spotřebu (u pár e-shopů jsem se v tomhle spálila).

    A hlavně ta čokoláda... výborná :)
    TBC
    TBC --- ---
    KOC256: jim tenhle post posli na support, a budes mit tu tasku zdarma a jeste ti neco prilozej :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DUSKIE:
    no objednával jsem tam tašku, tak snad ne :)
    DUSKIE
    DUSKIE --- ---
    KOC256: A teď ti ještě pošlou nějakej apple produkt! bleh !

    ;P
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam