• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: moje zkušenost s nimi je taková, že do svého rozmezí "dodáme pět až devět dnů od objednání" se zatím snad pokaždé vešli a když jsem se párkrát koukla ke GLS, psali, že přebírají data, i když já už jsem měla balík doma na stole.

    jako o devíti dnech vyhrazených na dodání si můžu myslet, co chci, ale to je jiná věc. zatím fakt aspoň mně pokaždé splnili, co slibovali
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    souhlas. však pokud bysme se vrátili na začátek "kauzy", tak já se divil tomu, že v pondělí psali, že zboží je na cestě a do pátku nedorazilo... Pak se to tu zvrhlo v cosik jiného...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    BALAENA: V tom pripade je vse v poradku..pokud to takhle pisou tak neni duvod si na to stezovat..
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: zase na druhou stranu jim nutno přiznat, že to píšou. mám tu otevřené náhodné zboží u Tchiba a píšou u něj "termín dodání: 6.2.2015 - 10.2.2015"
    čili dnes je neděle, datum doručení je psané od pátku do dalšího úterý. pokud u nich chci objednat, musím s tím počítat. pokud ne, neobjednávám u nich.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAPETA:
    krom toho co napsal HUGGI jen přidám to, že se živím tím abychom zákazníkovi umožnili právě (a nejen) B2C zásilky odeslat ještě ten den kdy objednávka přijde. A umíme objednávky zaslané do 14,00 vychystat ještě ten den...A to mluvíme o zákazníkovi, který ve vánoční špičce předává poště i 15 palet zboží, kde na paletě jsou jednotlivé malé zásilky... Takže trochu vím o čem mluvím...

    A tedy pokud jsi četla moje příspěvky, tak jistě jsi četla i tento a nějak nevím co je na tom o mojí rozmazlenosti.

    A ještě jedna... být velký kolos se stylem kterým prodává tchibo (týdenní akce na jeden typ sortimentu), tak naopak by měli na toto být připraveni a neměl bych je v lednu (mimo sezónu) zaskočit s tím, že bych chtěl mít zboží do týdne doma...

    Takže trochu nechápu, proč něco takto neobhajitelného obhajuješ...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    TAPETA: Rozmazleni lidi mozna jsou ale maj k tomu duvod. Jestli shop pise ze doda do xx hodin tak to ma za tu dobu dodat a zakaznikovi je uplne jedno jestli nekde nekdo onemocnel nebo ma dovolenou, to je vec logistiky udelat to tak aby podobny veci nezastavili provoz. A cim vetsi obchod tim snaz se takovy veci resej(a tim min tolerance k libovolnejm chybam)..

    A jen tak bokem pochybuju zenzrovna tchibo bude mit nejak moc objednavek denne..
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    KOC256: Chápu Vaše rozčílení, ale když jsem si přečetla Vaše příspěvky, tak mi přijde, že se zbytečně pozastavujete nad věcmi, které se dají přejít a logicky vysvětlit. Chápu, že si budete stěžovat, když zaplatíte předem a týden se nikdo neozve, ale toto? Lidi se rozmazlili a chtějí vše hned, nejlépe ještě ten den, ale tak to přeci nejde vždy. Vemte si kolik kolos jako Tchibo musí mít objednávek, z toho onemocní dva lidé a zpoždění je hned. Na jednu stranu nejsme stroje, ale řekla bych, že do této skupiny by bylo užitečnější psát, jak se ten obchod choval, než že jste balík dostal o dva dny později.
    SENIN
    SENIN --- ---
    KOC256: Teď jsem taky objednávala, Externí data přenesena od 22.1. a teprve 27.1 se začalo něco dít. Ještě mě dostala hláška Nedoruceno prekrocena cekací doba ...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    pokud je toto specialitka GLS, pak OK...

    Ale stejně už od středy ten balík čekám :)
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: tohle je ale vážně na GLS. hlášku "Přepravní data přijata" tam budou mít ještě ve chvíli, kdy už budeš mít ten balík dva dny doma
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAPETA:
    Je to možné ale co mám zkušenosti s procesy velkých B2C, tak prostě přidělí číslo, odejde mail, zavře se cesťák a posílají se data přepravci. Pak si přepravce dojede pro paletu/koš a veze k sobě, tam to načtou a projedou přes váhu a to už by existoval další záznam...

    BTW: ten záznam viz níže vznikl včera v 10:39, takže tchibo jim data doručila po 2 dnech?

    Možná jen čekám hodně, ale co B2C řešíme my pro jednoho zákazníka, tak dodávka je do 24 hodin (pokud je zboží skladem). Není důvod aby to bylo jinak...
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    KOC256: Jak to popisuješ, tak to není chyba obchodu nýbrž přepravní společnosti. Zavolej na přepravní společnost a zeptej se co se s tímto balíkem děje. Můžeš zavolat i do Tchiba, ale ty udělají to samý zavolají dopravci a budou zjišťovat co se děje a proč balík není doručený.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dal jsem po čase opětovně šanci tchibo.cz...
    - v neděli objednávka
    - v úterý došel mail "Vaše objednávka Tchibo je na cestě"
    - ještě dneska vidím u GLS stav "51-Přepravní data přijata"

    takže od úterý nedokázali balík dostat k přepravci!?! WTF?
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    KOC256: Po zkušenostech s českými službami jsem z nich na měkko dost.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DOBYTEK:
    Nepoužívám ale podíval jsem se na ně. Shop mi přijde na první pohled přehledný, ale ceny takové kamenné. Třeba http://www.nazuby.cz/Curaprox-CS-1560-soft-zubni-kartacek-2-za-cenu-3 v kamenném obchodě dostanu za 170, takže žádná sleva se nekoná a ještě si připlatím za dopravné. Tím nerozporuji kvalitu jen hodnotím co znám.

    A to že ti dávají vzorky je asi způsobeno druhem sortimentu... Moc si to nedovedu představit u elektra, hader, ...

    Ještě jednou opakuji, že nerozporuji co píšeš, jen že z toho nejsem úplně naměko ;-)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    www.nazuby.cz
    Za poslední dva roky proběhlo pět nákupů, všechny naprosto bezproblémové. Zboží mají skladem a zpravidla odesílají ještě v den objednání. Na meily odpovídají rychle, není pro ně problém sehnat zboží, které jinak nemají v sortimentu, a to bez nějakých zvláštních objednávek nebo přirážek na ceně. A ke každé objednávce dávají vzorek pasty apod, což je věc, která mi jinak u českých eshopu chybí.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    JYSK
    objednani probehlo bez komplikaci, slibili dorucit do 2-4 pracovnich dnu, dorucili hned pozitri od objednani. Chodily mi maily ohledne stavu doruceni zasilky - dorcuji DPD a bez problemu.
    BDOWN
    BDOWN --- ---
    COQUINE: jj si budou myslet že jsem uplně blbej, že jsem si vzal jenom tři za takovou cenu :))
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    BDOWN: podle me ti docela uskodi to, ze sis objednal tri kusy. protoze uplne standard to asi neni, tudiz to svadi k tomu, ze sis mohl byt vedom chyby
    BDOWN
    BDOWN --- ---
    KAJJAK: jj ted to čtu, no soudit se mi nechce, ale měli to tam uvedený přesně tak, že jde o výprodej se slevou 96%. A u takový firmy jako je alza, tak nevidim důvod proč by po vánocích nemohli pár kusů co se jich chtěj zbavit prodat s takovou slevou, když mi pořád chodí od nich spam sleva až 70%.....
    Na druhou stranu mi bylo jasný, že to je na 99% chyba náká, ale jistej jsem si tim nebyl.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ale zas se divam ze co jsem ti rikal na tvuj dotaz predtim hraje nejakou roli take:
    „ Zároveň však poukazují na fakt, že takové smlouvy mohou být považovány za neplatné ze zcela jiného důvodu, než udává prodejce.

    Pokud spotřebitel jednoznačně musel poznat, že cena je chybná, pak by mohla být smlouva považována za neplatnou pro rozpor s dobrými mravy dle § 588 Občanského zákoníku,“ upřesnil Palla. Podle ČOI je to však v tomto případě slabý argument.

    Právníci, které čtenáři ve věci stornování objednávek oslovili, pak zmiňují i fakt, že e-shop u výrazně zlevněných produktů informoval kupující i o 96% slevě. Ti se tak mohli oprávněně domnívat, že jde o radikální snížení cen vybraného zboží, které není po Vánocích nikterak výjimečné."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam