• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: tak to je novinka, mě vždycky jen budili telefonem, bez SMSky. zato se občas nedomluvili a volala mi jak dispečerka, tak řidič...

    mmch nemáš na sledovačce pořád jen Přijata vstupní data? :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jenom doplním...
    Dneska po šesté hodině SMS s textem: "Dobry den, muzeme vam dnes dorucit balik? Ozvete se nam prosim co nejdrive, je to dulezite, dekujeme GLS."
    SMS jsem prospal...
    Takže tesne pred sedmou telefon... v podstate s dotazem na doruceni...

    Na me ta SMS pusobi trochu zvlastne. Zase asi specialitka GLS... ;-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    ano je to mozne. Asi pak chapu proc ho nepodporujeme :) A nechapu proc ho podporuje Tchobo :)
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: imho GLS :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    ja to tu zacal prave v ducho toho ze nechapu co se tam deje, pokud v pondeli ten balicek pro me vytvorili... :)
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: moje zkušenost s nimi je taková, že do svého rozmezí "dodáme pět až devět dnů od objednání" se zatím snad pokaždé vešli a když jsem se párkrát koukla ke GLS, psali, že přebírají data, i když já už jsem měla balík doma na stole.

    jako o devíti dnech vyhrazených na dodání si můžu myslet, co chci, ale to je jiná věc. zatím fakt aspoň mně pokaždé splnili, co slibovali
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    souhlas. však pokud bysme se vrátili na začátek "kauzy", tak já se divil tomu, že v pondělí psali, že zboží je na cestě a do pátku nedorazilo... Pak se to tu zvrhlo v cosik jiného...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    BALAENA: V tom pripade je vse v poradku..pokud to takhle pisou tak neni duvod si na to stezovat..
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: zase na druhou stranu jim nutno přiznat, že to píšou. mám tu otevřené náhodné zboží u Tchiba a píšou u něj "termín dodání: 6.2.2015 - 10.2.2015"
    čili dnes je neděle, datum doručení je psané od pátku do dalšího úterý. pokud u nich chci objednat, musím s tím počítat. pokud ne, neobjednávám u nich.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAPETA:
    krom toho co napsal HUGGI jen přidám to, že se živím tím abychom zákazníkovi umožnili právě (a nejen) B2C zásilky odeslat ještě ten den kdy objednávka přijde. A umíme objednávky zaslané do 14,00 vychystat ještě ten den...A to mluvíme o zákazníkovi, který ve vánoční špičce předává poště i 15 palet zboží, kde na paletě jsou jednotlivé malé zásilky... Takže trochu vím o čem mluvím...

    A tedy pokud jsi četla moje příspěvky, tak jistě jsi četla i tento a nějak nevím co je na tom o mojí rozmazlenosti.

    A ještě jedna... být velký kolos se stylem kterým prodává tchibo (týdenní akce na jeden typ sortimentu), tak naopak by měli na toto být připraveni a neměl bych je v lednu (mimo sezónu) zaskočit s tím, že bych chtěl mít zboží do týdne doma...

    Takže trochu nechápu, proč něco takto neobhajitelného obhajuješ...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    TAPETA: Rozmazleni lidi mozna jsou ale maj k tomu duvod. Jestli shop pise ze doda do xx hodin tak to ma za tu dobu dodat a zakaznikovi je uplne jedno jestli nekde nekdo onemocnel nebo ma dovolenou, to je vec logistiky udelat to tak aby podobny veci nezastavili provoz. A cim vetsi obchod tim snaz se takovy veci resej(a tim min tolerance k libovolnejm chybam)..

    A jen tak bokem pochybuju zenzrovna tchibo bude mit nejak moc objednavek denne..
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    KOC256: Chápu Vaše rozčílení, ale když jsem si přečetla Vaše příspěvky, tak mi přijde, že se zbytečně pozastavujete nad věcmi, které se dají přejít a logicky vysvětlit. Chápu, že si budete stěžovat, když zaplatíte předem a týden se nikdo neozve, ale toto? Lidi se rozmazlili a chtějí vše hned, nejlépe ještě ten den, ale tak to přeci nejde vždy. Vemte si kolik kolos jako Tchibo musí mít objednávek, z toho onemocní dva lidé a zpoždění je hned. Na jednu stranu nejsme stroje, ale řekla bych, že do této skupiny by bylo užitečnější psát, jak se ten obchod choval, než že jste balík dostal o dva dny později.
    SENIN
    SENIN --- ---
    KOC256: Teď jsem taky objednávala, Externí data přenesena od 22.1. a teprve 27.1 se začalo něco dít. Ještě mě dostala hláška Nedoruceno prekrocena cekací doba ...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    pokud je toto specialitka GLS, pak OK...

    Ale stejně už od středy ten balík čekám :)
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: tohle je ale vážně na GLS. hlášku "Přepravní data přijata" tam budou mít ještě ve chvíli, kdy už budeš mít ten balík dva dny doma
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAPETA:
    Je to možné ale co mám zkušenosti s procesy velkých B2C, tak prostě přidělí číslo, odejde mail, zavře se cesťák a posílají se data přepravci. Pak si přepravce dojede pro paletu/koš a veze k sobě, tam to načtou a projedou přes váhu a to už by existoval další záznam...

    BTW: ten záznam viz níže vznikl včera v 10:39, takže tchibo jim data doručila po 2 dnech?

    Možná jen čekám hodně, ale co B2C řešíme my pro jednoho zákazníka, tak dodávka je do 24 hodin (pokud je zboží skladem). Není důvod aby to bylo jinak...
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    KOC256: Jak to popisuješ, tak to není chyba obchodu nýbrž přepravní společnosti. Zavolej na přepravní společnost a zeptej se co se s tímto balíkem děje. Můžeš zavolat i do Tchiba, ale ty udělají to samý zavolají dopravci a budou zjišťovat co se děje a proč balík není doručený.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dal jsem po čase opětovně šanci tchibo.cz...
    - v neděli objednávka
    - v úterý došel mail "Vaše objednávka Tchibo je na cestě"
    - ještě dneska vidím u GLS stav "51-Přepravní data přijata"

    takže od úterý nedokázali balík dostat k přepravci!?! WTF?
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    KOC256: Po zkušenostech s českými službami jsem z nich na měkko dost.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam