• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DATART, nákup ledničky

    DATART | NO FROST chladnička s mrazákem BEKO CSA 29023 X
    http://www.datart.cz/NoFrost-lednice-s-mrazakem-BEKO-CSA-29023-X.html

    1) Ve středu v eshopu objednáno s jejich dopravou Datart, zaplaceno. Termín doručení vybrán sobota 14-19
    2) Čtvrtek dopoledne telefonát z infolinky pro ověření všech údajů a potvrzení sobotního termínu
    3) V sobotu v 16:00 telefon od řidiče, že do hodiny přijedou
    4) 16:45 telefon, že stojej před barákem

    Ledničku vynesli do 2. patra, vybalili, umístli kam jsem chtěl, všechen bordel (krabice, polystyren atd) posbírali, zevnitř vyndali a dali mi záručák s návodem, vzali si svůj bordel, podepsali jsme předávací papíry a odjeli.
    Celkově jsem hodně spokojenej.
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    BUNDA: K cemu hledat padnouci boty u nekvalitni znacky. Kdyz to beres takhle.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ONDRA_99: k čemu kvalitní boty, když nebudou sedět?
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    BUNDA: Ja bych se teda u bot nejvic bal kvality.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ONDRA_PATA:
    ja i ze slevomatu si koupim tri velikosti a dva typy (6 paru) a jsem rad kdyz mi alespon jedna kombionace zustane :)
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    BUNDA: tak nic.nafoceny to je dobre,ale tusil jsem to..
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ONDRA_PATA: vypadat budou čínsky .-) Z Ali zatím jen trička a ponožky (zpracování a materiály odpovídají ceně). Spíš bych se bál velikosti, jejich systém udávání a tvar kopyt není zcela evropský a každá noha je unikátní.
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    objednaval nekdo z ali expressu boty? ja jednou kulicha a docela vpoho,ale nejsem si jistej jak budou vypadat takovy boty..
    DOMIK
    DOMIK --- ---
    Mall.cz:
    Zhruba před rokem jsme si objednali mrazák... na skladě poslední kus.
    Přijela doprava, přepravce začal sundavat balík - a hle - pračka. Pračku jsem převzít odmítla.
    Telefon na mall, dovezli jste pračku místo mrazáku. Prý to není možné. Domluvení nového závozu, prý na to osobně někdo dohlédne. Přijela dodávka - a hle - ta SAMÁ pračka ! Předáno k vyřízení partnerovi - mně došly nervy. Několik telefonátů. Písemná reklamace. Mezitím mrazák přestal být skladem. Dojednání jiného mrazáku. Žádost o slevu.
    Výsledek:
    Po 3 (!) týdnech jsme se dočkali mrazáku.
    :-)
    DIM_
    DIM_ --- ---
    ZOOEY: ja si prisadim:

    objednam pracku (12000) plus vynos a zapojeni (500)
    volam jim, jestli prijde instalater, kdyz platim "zapojeni"
    prisel typek, kterej umel zapojit do zasuvky, ale ne vodu... nacez mi rika "zkus tech 500 nezaplatit", tak jsem mu zaplatil a volam do mall.cz, ze
    a) pracka je praska (normalne prasklej plast!)
    b) zapojeni neprobehlo

    a) Vzali pracku zpatky a vratili druhej den penize na ucet
    b) za "zapojeni" vratili 300, ze to urcite zapojil

    ani jsem se nehadal. kokoti
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    takze mall.cz

    ze pri jedne z predchozcich objednavek poslali zbozi zabalene v krabici jeste oznacene adresou zakaznika, ktery zbozi objednal a nasledne asi vracel pred nami, tak to je takova spis PR neprijemnost a lehky dyskomfort zakaznika. jakkoli to takhle realne probiha, myslim, ze to dalsi zakaznik nemusi uplne videt. zbozi vyhovovalo, vse nakonec ok, jen ne uplne prijemny pocit.

    ale ze se pri posledni objednavce pokusili pri odstoupeni od smlouvy o koupi (a vraceni nevyhovujiciho zbozi) nevratit na ucet cenu za dopravu/vyzvednuti a cekali, jestli si toho zakaznik na uctu vsimne, povazuju za neprijatelny. (zbozi bylo samozrejme v poradku vraceno a prejato do 24 h od jeho puvodniho vyzvednuti.)

    pri telefonickem kontaktu se napred vymlouvali - i kdyz jde o veci definovane zakonikem. i obchodni inspekce mela jednoznacne stanovisko. na vzneseny dotaz, kde na jejich webu lze najit informace o spornosti vraceni poplatku znela odpoved, ze "to tam takto primo neni/to tema se tam neresi" (bodejt). na dotaz, zda jejich pracovnik pochybil, kdyz pri odstoupeni pisemne potvrdil "castka za zbozi + DPH + castka za dopravu/vyzvednuti", nas sokovala reakce zakaznickeho servisu: "to jste meli rict, ze to mate pisemne". ve stylu "to zcela meni situaci, to uz vas nebudeme zkouset okrast". nasledne jsme se vnutili na stul naky mistni vyssi sarzi - ktera nam napsala, ze je to strasne mrzi, a ze i zbytek penez samozrejme dostaneme na ucet - DO PETI PRACOVNICH DNU! nastesti nakupy v mallu byly velmi nahodne a narazove, takze do budoucna spolupraci lehce ozelim. tenhle konkretni nakup byl k plne spokojenosti realizovan o dum dal v alze.
    BLANQ
    BLANQ --- ---
    ahoj, reklamoval jste někdo šampon (v eshopu), že vám vymývá barvu z vlasů nebo z jiného podobného důvodu?
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    LEFTY: Českou poštu bych neradila, posílala jsem loni balík do Austrálie s bramborovýma knedlíkama v prášku (v původním balení). Dva měsíce strávil někde "v karanténě". Nakonec tedy ale dorazil, kam měl.
    Netuším, jestli se to dá nějak ošetřit předem, aby to tak netrvalo. Možná by stálo za to se poptat přímo u dopravce.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    LEFTY: letecky s DHL treba, do 2-3dnu to tam mas
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    /OT, ale vhodné publikum:

    Potřebuju do US poslat balík, a potřebuju do něj dát potraviny (čokolády). Máte někdo vyzkoušenýho poskytovatele? Má smysl česká pošta? Nebo teahouse? Nebo někdo jinej (nějaký obrácený shipito)?

    Díky.
    F89
    F89 --- ---
    Za mě tip na www.happypet.cz - krmivo a veci pro zvirata
    Objednavam pravidelne. Pokazde dorazil balik hned nasledujici den po objednani. A chvalim si take ceny (oproti te siti zverimexu, co jsou v obchodacich az o 500 Kc levnejsi) + vychytavam jeste akce typu postovne zdarma a par kg navic zadarmo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAPETA:
    vracim se k části:

    A tedy pokud jsi četla moje příspěvky, tak jistě jsi četla i tento a nějak nevím co je na tom o mojí rozmazlenosti.

    A tam za to spediční společnost nemohla... Ale jinak i volba spediční společnosti je přece vizitka eshopu... tedy špatný dojem pak padne na ně...
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    JOPS: To právě vím, a myslím si, že je to špatně. Všude se píše o tom, jak e-shopy chovají vůči zákazníkům a jaká mají práva. Jenže si zákazník neuvědomuje, že když odešle objednávku, tak uzavírá nějaký smluvní vztah. Nikdy se do podobných diskuzí nepouštím, ale KOC256 dělá recenzi na obchod, který podle mého vše splnil správně. Myslím, že by se měli zamyslet jak eshopy, tak i zákazníci. Dnešní doba je na tohle opravdu zvrhlá.
    JOPS
    JOPS --- ---
    TAPETA: ale znas to, pokud absolvujes nejaka ta skoleni na vymyvani mozku, tak vis, ze ZAKAZNIKA NIC NEZAJIMA, krome toho, kdy se zbozi dostane k nemu a kolik za nej da. To zda ma problem obchod ci dopravka ho taky nezajima. Vim, je to hnusny, ale je to tak.....
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    KOC256: Obhajuji právě Tchibo, jelikož jsi napsal, že s nimi máš špatnou zkušenost, ale jak to tak čtu, tak to je vina přepravní společnosti. Taky dělám v eshopu a řekla bych, že je potřeba rozlišit, zda je na vině obchod či přepravní společnost. Pokud máš veškeré údaje mohl jsi Tchibo nebo spediční službu informovat. Pokud jsi potřeboval zboží hned můžeš si ho zajít koupit přímo do obchodu. Recenze obchodů by měli být o recenzi obchodů, a ne o tom, jak obchod dokázal zboží odeslat a spediční služba nedokázala zásilku doručit. Pak by bylo jiné, kdyby jsi zavolal do Tchiba, že ti spediční služba balík nedoručila a oni ti řekli, že to není jejich věc v tom případě by se sem recenze hodila.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam